Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт електромережі зовнішнього освітлення на міських вулицях загального користування
Current repair outdoor lighting in public urban streets in public use
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2018-12-31-000089-b e7eb776f9fc74334a3e099df0ea3a0d7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 грудня 2018 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 17:23
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 17:23
Початок аукціону: 07 лютого 2019 11:44
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 31 грудня 2018 17:18
Enquiries until: 21 січня 2019 17:23
Complaints submission until: до 27 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 січня 2019 17:23

Information

Estimated total value: 5 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
1 pc (service). The volume of procurement of services is provided by Appendix 3 of this tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт електромережі зовнішнього освітлення на міських вулицях загального користування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, територія загального користування
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Current repair outdoor lighting in public urban streets in public use
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 грудня 2018 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2018 17:21
Додаток 5.doc
31 грудня 2018 17:21
Додаток 4.doc
31 грудня 2018 17:21
Додаток 3.doc
31 грудня 2018 17:21
Додаток 2.doc
31 грудня 2018 17:21
Додаток 1.doc
31 грудня 2018 17:21
ТД 2 п.р. освітлення на загальній території_гарантія 50 тис_ м_у.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 лютого 2019
UA-2018-12-31-000089-be7eb776f9fc74334a3e099df0ea3a0d7
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРСВЕТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 лютого 2019 21:12
протокол 31.pdf
01 лютого 2019 21:14
Електронний підпис

Публічні документи

11 лютого 2019 16:03
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:54
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:53
IMG_0010.pdf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ДЦ_4.rtf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ДЦ_3.rtf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ДЦ_2.rtf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ДФ_2-1-1-3.rtf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
22 січня 2019 13:32
Електронний підпис
22 січня 2019 13:32
Електронний підпис
22 січня 2019 13:31
Підписаний_Лицензия.pdf
22 січня 2019 13:31
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
22 січня 2019 13:31
Загальна інформація.pdf

Документи

01 лютого 2019 21:12
протокол 31.pdf
01 лютого 2019 21:13
Електронний підпис

Публічні документи

22 січня 2019 21:16
Електронний підпис
22 січня 2019 21:16
Електронний підпис
22 січня 2019 21:14
lic_zaver.pdf
22 січня 2019 21:14
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed.pdf
22 січня 2019 21:14
Підписаний_Лицензия.pdf
22 січня 2019 21:14
Пл.доручення 7028.pdf
22 січня 2019 21:14
Пот.рем.міськ.вул.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРСВЕТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС" 4 977 595,52
UAH з ПДВ
4 977 595,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРСВЕТ" 4 982 523,52
UAH з ПДВ
4 982 523,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 16:03
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:54
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:53
IMG_0010.pdf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ДЦ_4.rtf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ДЦ_3.rtf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ДЦ_2.rtf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ДФ_2-1-1-3.rtf
11 лютого 2019 15:35
175_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
22 січня 2019 13:32
Електронний підпис
22 січня 2019 13:32
Електронний підпис
22 січня 2019 13:31
Підписаний_Лицензия.pdf
22 січня 2019 13:31
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
22 січня 2019 13:31
Загальна інформація.pdf

Публічні документи

22 січня 2019 21:16
Електронний підпис
22 січня 2019 21:16
Електронний підпис
22 січня 2019 21:14
lic_zaver.pdf
22 січня 2019 21:14
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed.pdf
22 січня 2019 21:14
Підписаний_Лицензия.pdf
22 січня 2019 21:14
Пл.доручення 7028.pdf
22 січня 2019 21:14
Пот.рем.міськ.вул.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРСВЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"
#42319014
Переможець 4 977 595,52
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 16:03

Документи

08 лютого 2019 16:03
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:59
п.р. освитл.загальна.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"
#42319014
4 977 595,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 16:03
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:59
п.р. освитл.загальна.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 11:54
д.у.5 до дог.69-19 від 21.02.19.PDF укладений
25 лютого 2020 11:06
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:33
SCAN0156.PDF зміни до договору
11 січня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:12
SCAN0099.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 09:11
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 15:00
дог.69-19 д.у.2 від 21.11.19.PDF зміни до договору
21 жовтня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 14:20
SCAN0009.PDF зміни до договору
06 вересня 2019 14:18
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 14:14
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 11:12
69.pdf укладений
22 лютого 2019 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 69-19 від «21» лютого 2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 3 125 997 грн. 83 коп. (три мільйона сто двадцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім гривень 83 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 520 999,64 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 69-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів Виконавця, а саме доповнити номер розрахункового рахунку. Обсяг закупівлі після внесення змін - 1 шт. (послуга). Сума договору не змінилась.
Номер договору про закупівлю: 69-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію до 01 березня 2020 року (включно). 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору укладеного у 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 69-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 3 від 27 грудня 2019 року до Договору № 69-19 від «21» лютого 2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 69-19 від «21» лютого 2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 69-19 від «21» лютого 2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 625 199 грн. 28 коп. (шістсот двадцять п’ять тисяч сто дев’яносто дев’ять гривень 28 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 104 199,88 грн.)., фактично виконаного у 2019 році - 3 125 997 грн. 83 коп. (три мільйона сто двадцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім гривень 83 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 520 999,64 грн.)» 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 69-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 125 997,83
UAH (в тому числі ПДВ 520 999,64 UAH)
Причини розірвання договору: По факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються надані Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі. Джерело фінансування – кошти міського бюджету. Умови оплати - післяплата. Оплата за договором з урахуванням угоди, яка укладена на період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року складає 3 751 197,11грн. з ПДВ (3 125 997 59грн. без ПДВ).