Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44110000-4 Конструкційні матеріали Стійки залізобетонні центрифуговані (конічні)
44110000-4 Construction materials Racks ferro-concrete centrifuged (conical)
Очікувана вартість
7 209 360,00 UAH
UA-2018-12-29-000826-b 5358ca837f6a489ea71ce2071347df05
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєлкумова Ольга Павлівна

(044) 238-38-02 MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Мєлкумова Ольга Павлівна
(044) 238-38-02
MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY
Додаткові контактні особи: Мєлкумова Ольга
044 238 3802
Mielkumova.OP@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo”
National ID: 00100227
Contact point: Mielkumova Olga
(044) 238-38-02
MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY
Additional contacts: Mielkumova Olga
044 238 3802
Mielkumova.OP@ua.energy

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 грудня 2018 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 19 лютого 2019 11:21
Очікувана вартість: 7 209 360,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 093,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 173318 UAH
Publication date: 29 грудня 2018 13:23
Enquiries until: 28 січня 2019 12:00
Complaints submission until: до 03 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 лютого 2019 12:00

Information

Estimated total value: 7 209 360 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 72 094 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136 шт
44110000-4 Конструкційні матеріали Стійки залізобетонні центрифуговані (конічні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

44110000-4 Construction materials Racks ferro-concrete centrifuged (conical)
CPV: 44110000-4
Період постачання: по 30 вересня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни та умови поставки
Дата подання: 03 січня 2019 14:23
Дата відповіді: 09 січня 2019 16:54
Ознайомившись із тендерною документацією на закупівлю товарів: 44110000-4 Конструкційні матеріали Стійки залізобетонні центрифуговані (конічні) звертаємось з проханням розглянути наступні пропозиції та уточнення: 1) Термін поставки: Додатком №3 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ передбачено термін поставки у першому кварталі 2019 року (до 31.03.2019 року). Виходячи із дати подання пропозиції та термінів на перекваліфікацію, оскарження перекваліфікації, проведення аукціону, кваліфікації переможця та строку укладання Договору поставки повідомляємо, що у відповідності до наших прогнозованих розрахунків укладання Договору поставки можливе у другій половині березня 2019 року. Враховуючи вищенаведене вважаємо за необхідне продовжити термін поставки на другий або третій квартал, оскільки у Постачальника залишиться надто короткі терміни на поставку Товару після укладання Договору поставки. А враховуючи те, що поставка в основному буде проводитись залізничним транспортом Постачальник не матиме можливості завершити поставку до 31.03.2019 року. 2) У Додатку №3 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ зазначено пункт 4. Перелік адресів поставки ізоляторів. Просимо переглянути найменування даного пункту. 3) У Додатку №3 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ підпункт 3 пункта 4. Перелік адресів поставки викласти у наступній редакції: 3. У випадку поставки товарів залізницею транспортування здійснюється за допомогою спеціального турнікетного пристрою, призначеного для транспортування даного виду Товару залізничним транспортом. Турнікетні пристрої є власністю Постачальника і підлягають поверненню Власнику після вивільнення турнікетних пристроїв від Товару у пункті призначення. Оплата залізничного тарифу на повернення турнікетних пристроїв здійснюється за рахунок Постачальника. Після доставки Продукції у пункт призначення Покупець або уповноважена особа Покупця самостійно та за власний рахунок здійснює розвантаження Товару, завантаження турнікетного пристрою на залізничний транспорт у відповідності з технічними вимогами та оформляє супровідні документи на відправку (повернення) турнікетного пристрою Постачальнику згідно з правилами перевезення вантажів залізничним транспортом, а саме залізничну накладну. Вищенаведений пункт 3 пропонуємо внести до Додатку №4 проект Договору поставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення (пункти 1 та 2), Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації. Разом з тим повідомляємо, що вказана у пункті третьому Вашого звернення пропозиція щодо внесення змін до проекту договору не відповідає інтересам Замовника, зокрема пунктом 2.4. проекту договору встановлено, що «Ціна Продукції (з усіма витратами, пов’язаними з поставкою (передачею) Продукції, поставкою за допомогою третьої сторони, у тому числі повернення спеціальних турнікетних пристроїв) визначена в специфікації Додатку __ до Договору». Отже, розвантаження Товару, завантаження турнікетного пристрою на залізничний транспорт та оформлення супровідних документів на відправку (повернення) турнікетного пристрою здійснюється за рахунок Постачальника
Терміни та умови поставки
Дата подання: 16 січня 2019 11:17
Дата відповіді: 23 січня 2019 16:56
Ознайомившись із відповіддю Замовника та внесеними змінами до тендерної документації на закупівлю товарів: 44110000-4 Конструкційні матеріали Стійки залізобетонні центрифуговані (конічні) звертаємось з проханням розглянути наступні пропозиції та уточнення: 1) Термін поставки: Додатком №3 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ пункт 2. Графік запланованих поставок, передбачено термін поставки у першому кварталі 2019 року, проте пунктом 4 . Інформація про предмет закупівлі, підпункт 4.4.Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначено термін до 30.04.2019 року. Просимо звернути увагу на пункт 2. Графік запланованих поставок та зазначити у першому та другому кварталі 2019 року. Враховуючи об’єми поставок повідомляємо, що термін поставки до 30.04.2019 року є надто коротким для виконання Постачальником, через неможливість вчасного повернення турнікетних пристроїв. Оскільки основним видом транспорту для поставки Товару є залізничний, а для поставки залізничним транспортом використовуються спеціальні турнікетні пристрої, які повинні повертатись до Постачальника після відвантаження кожної партії Товару для проведення відвантаження наступних партій. Тому звертаємось з пропозицією про встановлення терміну поставки товарів у першому та другому кварталі 2019 року до 30.06.2019 року. 2) Додатком 4 до тендерної документації Проект Договору поставки, розділом 4. Порядок поставки визначено умови поставки DDP. У відповідності до Інкотермс 2010 термін DDP "поставка зі сплатою мита" означає, що продавець надасть товар, що пройшов митне очищення і не був розвантажений із прибулого транспортного засобу у розпорядження покупця в названому місці призначення. У відповідності до терміну DDP Постачальник не має зобов’язань щодо розвантаження Товару, завантаження турнікетного пристрою на залізничний транспорт та оформлення супровідних документів на відправку (повернення) турнікетного пристрою, як це вказано у відповіді Замовника (Відповідь від 09.01.2019, 16:54). Крім того у Додатку №3 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, пункт 4. Перелік адресів поставки зазначено відповідних Одержувачів та залізничні станції, які є адресою (місцем) поставки (передачі) Товару. Згідно з правилами перевезення вантажів залізничним транспортом та умовами поставки DDP (Інкотермс 2010) розвантаження Товару, завантаження турнікетного пристрою на залізничний транспорт та оформлення супровідних документів на відправку (повернення) турнікетного пристрою Постачальнику зобов’язані здійснювати Одержувачі Товару на залізничних станціях. Постачальник вправі тільки здійснювати оплату залізничного тарифу із залізничної станції отримання Товару на залізничну станцію повернення турнікетного пристрою. Враховуючи вищенаведене повторно звертаємось з пропозицією про необхідність викладення у Додатку №3 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ підпункт 3 пункта 4. Перелік адресів поставки у наступній редакції: 3. У випадку поставки товарів залізницею транспортування здійснюється за допомогою спеціального турнікетного пристрою, призначеного для транспортування даного виду Товару залізничним транспортом. Турнікетні пристрої є власністю Постачальника і підлягають поверненню Власнику після вивільнення турнікетних пристроїв від Товару у пункті призначення. Оплата залізничного тарифу на повернення турнікетних пристроїв здійснюється за рахунок Постачальника. Після доставки Продукції у пункт призначення Покупець або уповноважена особа Покупця самостійно та за власний рахунок здійснює розвантаження Товару, завантаження турнікетного пристрою на залізничний транспорт у відповідності з технічними вимогами та оформляє супровідні документи на відправку (повернення) турнікетного пристрою Постачальнику згідно з правилами перевезення вантажів залізничним транспортом, а саме залізничну накладну. Вищенаведений пункт 3 пропонуємо внести до Додатку №4 проект Договору поставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення, Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до визначення умов поставки на умовах DDP Постачальник не має зобов’язань щодо розвантаження Товару. Торгівельний термін DDP вказує, яка із сторін договору поставки повинна здійснити необхідні дії для постачання і митного оформлення товару, коли і де постачальник повинен передати товар покупцю. Разом з тим, він не зазначає ціну товару, способи доставки, способи оплати, обов’язкові умови щодо розвантаження та інше. Тобто, в договорі сторони вправі визначити такі умови. Проектом договору (Додаток 4 до ТД) чітко визначено, що ціна Продукції визначена з усіма витратами, пов’язаними з поставкою (передачею) Продукції, поставкою за допомогою третьої сторони, у тому числі повернення спеціальних турнікетних пристроїв. Постачальник зобов’язаний самостійно визначати вид (види) транспорту у ході поставки Продукції Покупцю (одержувачу), з урахуванням місця поставки Продукції, та без збільшення ціни Договору. Перелік адрес поставки визначено в Додатку 3 до ТД, та буде зазначено у Додатках до Договору.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 лютого 2019
UA-2018-12-29-000826-b5358ca837f6a489ea71ce2071347df05
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення
ПрАТ ГАЛЕНЕРГОБУДПРОМ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Нова Інтернешнл" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 лютого 2019 13:12
Електронний підпис

Документи

13 лютого 2019 13:13
Електронний підпис

Документи

13 лютого 2019 13:14
Електронний підпис

Публічні документи

22 лютого 2019 10:51
довідка МВС.PDF
06 лютого 2019 18:04
Електронний підпис
06 лютого 2019 18:04
Електронний підпис
06 лютого 2019 17:58
Тендерна пропозиція.rar
06 лютого 2019 17:58
Fwd НЕК.rar
06 лютого 2019 17:58
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ ГАЛЕНЕРГОБУДПРОМ

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Нова Інтернешнл"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Нова Інтернешнл" 6 791 160,00
UAH
5 889 000,00
UAH
Документи
ПрАТ ГАЛЕНЕРГОБУДПРОМ 6 975 100,00
UAH
5 900 088,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ" 7 170 480,00
UAH
7 170 480,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 10:51
довідка МВС.PDF
06 лютого 2019 18:04
Електронний підпис
06 лютого 2019 18:04
Електронний підпис
06 лютого 2019 17:58
Тендерна пропозиція.rar
06 лютого 2019 17:58
Fwd НЕК.rar
06 лютого 2019 17:58
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Нова Інтернешнл"

ПрАТ ГАЛЕНЕРГОБУДПРОМ

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Нова Інтернешнл"
#37320399
Переможець 5 889 000,00
UAH
21 лютого 2019 08:21

Документи

21 лютого 2019 08:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 08:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Нова Інтернешнл"
#37320399
5 889 000,00
UAH
Документи

Документи

21 лютого 2019 08:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 13:30
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2019 15:42
ДУ від 13.03.2019 № 1 (1).pdf зміни до договору
15 березня 2019 15:42
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 12:38
Договір 09-1_0379-19 Стійки залізобетонні.pdf укладений
11 березня 2019 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 09-1/0379-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 09-1/0379-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 30 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 5 889 000,00
UAH