Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт приміщення, розташованого за адресою: м. Миколаїв, Херсонське шосе, 50 (реконструкція приміщення інкасації)
Очікувана вартість
603 816,12 UAH
UA-2018-12-29-000618-b 50ecb8b27ab54b6698d3c3cbe7731319
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Єланна Стефурак

+380512555938 stefurakes@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Миколаївське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09326464
Місцезнаходження: 54024, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, Херсонське шосе, 50
Контактна особа: Єланна Стефурак
+380512555938
stefurakes@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Підрядник повинен виконати, передбачені цим договором роботи, якість яких відповідає вимогам діючих будівельних норм та правил, державним стандартам та локальному кошторису.
Замовник здійснює контроль за якістю, обсягами та вартістю робіт, їх відповідністю будівельним нормам та правилам, державним стандартам та локальному кошторису самостійно або з залученням на свій розсуд сторонніх організацій чи громадян.
Підрядник відповідає за якість матеріалів, що використовує при виконанні робіт, підтвердженням чого можуть бути технічні паспорти, сертифікати чи інші документи виробників матеріалів.
Підрядник гарантує надійність та якість виконаних робіт, що є предметом цього договору, протягом 3 (трьох) років, але не більше гарантійного строку виробника матеріалів, конструкцій та обладнання з дня підписання сторонами акту приймання виконаних робіт.
Гарантійний строк переривається при виявленні недоліків та дефектів у виконаних роботах. Після усунення Підрядником за свій рахунок вказаних недоліків та дефектів Сторонами складається акт про усунення недоліків, перебіг гарантійного строку поновлюється.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт приміщення, розташованого за адресою: м. Миколаїв, Херсонське шосе, 50 (реконструкція приміщення інкасації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54024, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Херсонське шосе, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018  —  04 березня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТІЛЬ-БУД"
#31553727
Переможець 603 816,12
UAH з ПДВ
29 грудня 2018 12:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
20 червня 2019 17:42
Інформація про зміну умов договору_інкас_5.docx зміни до договору
20 червня 2019 17:42
ДЦ_дод.угода_інкас.pdf зміни до договору
20 червня 2019 17:42
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
20 травня 2019 17:30
Інформація про зміну умов договору_інкас_4.PDF зміни до договору
20 травня 2019 17:30
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
11 травня 2019 15:18
Інформація про зміну умов договору_інкас_3.PDF зміни до договору
11 травня 2019 15:18
Інформація про зміну умов договору_2.PDF зміни до договору
20 березня 2019 10:10
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
20 березня 2019 10:10
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 17:33
Інформація про зміну умов договору_1.PDF зміни до договору
27 лютого 2019 17:31
Додаток_3 14.-26-12-105.pdf укладений
29 грудня 2018 12:19
Додаток_2 14.26-12-105.pdf укладений
29 грудня 2018 12:19
Додаток_1 14.26-12-105.pdf укладений
29 грудня 2018 12:19
Договір_Артіль-Буд_інкасація.pdf укладений
29 грудня 2018 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони виявили необхідність проведення додаткових робіт, не передбачених Локальним кошторисом, підтверджені Актом № 1 на додаткові роботи, локальним кошторисом та Договірною ціною на загальну суму 24443,26 (дванадцять чотири тисячі чотириста сорок три гривні 26 копійок) гривень. 2. У зв’язку з цим Сторони вносять зміни до п. 3.1. Договору 14/26-12/105 від 26.12.2018 року та викладають його в наступній редакції: «п. 3.1. Загальна ціна Договору визначається згідно з твердою Договірною ціною та Локальним кошторисом і складає 628259,38 грн. (шістсот двадцять вісім тисяч двісті п’ятдесят дев’ять гривень 38 коп.) y тому числі ПДВ 104709,90 грн. (сто чотири тисячі сімсот дев’ять гривень 90 коп.)»
Номер договору про закупівлю: №14/26-12/105
Договір:
Номер додаткової угоди: №14/26-12/105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п. 4.1 Договору № 14/26-12/105 від 26.12.2018 року та викласти його в наступній редакції: « п. 4.1. Підрядник розпочне виконання Робіт протягом 2 (двох) робочих днів з дня виконання Замовником зобов'язань щодо надання Об’єкта (фронту робіт), згідно з п.11.4.1. цього Договору, за умови отримання попередньої оплати, згідно з п. 3.2.1. цього Договору. Кінцевий термін виконання Робіт, що є предметом цього Договору, становить 15.04.2019 р. 2. Внести зміни до п.9.1. Договору № 14/26-12/105 від 26.12.2018 року та викласти його в наступній редакції: «п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з 26.12.2018 року і діє до 30.04.2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.». 3. У зв’язку зі збільшенням загальної ціни Договору (в Додатковій угоді №1) та розміру авансового платежу Замовник протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін цієї додаткової угоди та отримання оригіналу рахунку, перераховує кошти в розмірі 17110,29 грн. (сімнадцять тисяч сто десять гривень 29 коп.) в тому числі ПДВ 2851,71 грн. (дві тисячі вісімсот сімдесят одна гривня 71 коп.) на рахунок Підрядника.
Номер договору про закупівлю: №14/26-12/105
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.9.1. Договору № 14/26-12/105 від 26.12.2018 року та викласти його в наступній редакції: «п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з 26.12.2018 року і діє до 15.05.2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.».
Номер договору про закупівлю: №14/26-12/105
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.3. розділу 1 Договору викласти в наступній редакції: «1.3. Найменування, види та об'єми робіт, що підлягають виконанню Підрядником, визначаються у кошторисних документаціях та Календарних графіках виконання робіт, що є невід’ємними частинами цього Договору.». Пункт 3.1. розділу 3 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна ціна Договору визначається згідно з твердою Договірною ціною та Локальними кошторисами і складає 672333,05 грн. (шістсот сімдесят дві тисячі триста тридцять три гривні 05 коп.) y тому числі ПДВ 112055,51 грн. (сто дванадцять тисяч п’ятдесят п’ять гривень 05 коп.)». Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: «3.2. Протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін цього Договору на підставі оригіналу рахунку, отриманого від Підрядника, Замовник перераховує на рахунок Підрядника авансовий платіж у розмірі 70 (сімдесят) % від загальної ціни цього Договору, яка визначена в п. 3.1. цього Договору, що складає 470633,14 грн. чотириста сімдесят тисяч шістсот тридцять три гривні 14 коп.), в тому числі ПДВ 78438,86 грн. (сімдесят вісім тисяч чотириста тридцять вісім гривень 86 коп.).». 6. Різницю між сумою перерахованого Замовником Підряднику авансу та сумою авансу з урахуванням збільшення загальної ціни Договору, що складає 30851,57 грн., Замовник перераховує Підряднику протягом 3 (трьох) банківських днів з дня укладення цієї Додаткової угоди. Пункт 4.1. розділу 4 Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Перелік робіт, обсяги та строки їх виконання, визначаються в Календарному графіку виконання робіт, що є невід’ємною частиною цього Договору. У будь-якому разі, Підрядник зобов’язаний завершити всі роботи за цим Договором та здати роботи Замовнику в строк, зазначений у Календарному графіку виконання робіт.». Пункт 4.5. розділу 4 Договору викласти в наступній редакції: «4.5. Кінцевий термін виконання Робіт, що є предметом цього Договору, може бути змінений за взаємною згодою Сторін». Пункт 9.1. розділу 9 Договору викласти в наступній редакції: «9.1. Цей Договір вважається укладеним з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов'язань за цим Договором.». Сторони домовилися внести зміни до Додатку № 3- Календарний графік виконання Робіт, виклавши його в редакції, що додається. Сторони встановили, що згідно з ч .3 ст. 631 Цивільного Кодексу України, умови даної Додаткової угоди застосовуються до відносин, які виникли між Сторонами до її укладання, а саме: з 9 квітня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: №14/26-12/105
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу 3 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна ціна Договору визначається згідно з твердою Договірною ціною та Локальними кошторисами і складає 715735,90 грн. (сімсот п’ятнадцять тисяч сімсот тридцять п’ять гривень 90 коп.), в тому числі ПДВ 119289,32 грн. (сто дев’ятнадцять тисяч двісті вісімдесят дев’ять гривень 32 коп.)». Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: «3.2. Протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін цього Договору на підставі оригіналу рахунку, отриманого від Підрядника, Замовник перераховує на рахунок Підрядника авансовий платіж у розмірі 70 (сімдесят) % від загальної ціни цього Договору, яка визначена в п. 3.1. цього Договору, що складає 501015,13 грн. (п’ятсот одна тисяча п’ятнадцять гривень 13 коп.), в тому числі ПДВ 83502,52 грн. (вісімдесят три тисячі п’ятсот дві гривні 52 коп.).». Різницю між сумою перерахованого Замовником Підряднику авансу та сумою авансу з урахуванням збільшення загальної ціни Договору, що складає 30381,99 грн. (тридцять тисяч триста вісімдесят одна гривня 99 коп.), в тому числі ПДВ 5063,67 грн. (п’ять тисяч шістдесят три гривні 67 коп.), Замовник перераховує Підряднику протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня укладення цієї Додаткової угоди та отримання від Підрядника відповідного рахунку на оплату.
Номер договору про закупівлю: №14/26-12/105
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML