Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрина енергія (універсальна послуга)
Очікувана вартість
17 726 512,04 UAH
UA-2018-12-29-000249-b b3ece2d15f8541c89aeeaa495b780f1d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Чаплинський

+380552456061 osoba_persha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Контактна особа: Дмитро Чаплинський
+380552456061
osoba_persha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII. Закон України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 р. № 2019- VIII із змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» від 23.11.2018 р. № 2628-VIII.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2018 10:56
Оскарження наміру укласти договір: 04 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6098207 кіловат-година
Електрина енергія (універсальна послуга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон , Заклади управління освіти Херсонської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

29 грудня 2018 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42117825
Переможець 17 726 512,04
UAH з ПДВ
29 грудня 2018 10:56

Документи

29 грудня 2018 10:56
Електронний підпис
29 грудня 2018 10:55
повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2018 10:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42117825
17 726 512,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2018 10:56
Електронний підпис
29 грудня 2018 10:55
повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 17:52
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 11:47
дод угода 9.PDF зміни до договору
17 лютого 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 11:05
дод угода 7.PDF зміни до договору
14 січня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:30
Дод угода 6.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 10:25
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 09:17
Дод угода 5.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 09:15
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 10:40
додаток 4.PDF зміни до договору
04 грудня 2019 10:37
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 14:41
Дод угода 1.PDF зміни до договору
17 січня 2019 14:38
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 09:43
Договір 8.PDF укладений
04 січня 2019 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ та пп.1 п.13.12 договору, враховуючи фактичні обсяги фінансування сторони погодились внести зміни до п. 2.1 та 5.1 цього Договору, виклавши їх в такій редакції: «2.1. За цим Договором Постачальник продає електричну енергію Споживачу для забезпечення потреб електроустановок Споживача, а Споживач оплачує Постачальнику вартість спожитої (купленої) електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами цього Договору. Найменування предмету закупівлі: електрична енергія (універсальна послуга) згідно ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія. Кількість: 5979459,48181 кВт-год»; «5.1. Ціна цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 17 381332,00 грн.(сімнадцять мільйонів триста вісімдесят одна тисяча триста тридцять дві грн. 00 коп.), в тім рахунку ПДВ -2 896888,67 грн. Сума зменшення складає 345180,04 грн.(триста сорок п’ять тисяч сто вісімдесят грн. 04 коп.)» 2. Доповнити договір від 14 січня 2019 року № 8 про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг розділом 14 , виклавши його в наступній редакції: «14. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Постачальник універсальних послуг: ТОВ“ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК” ЄДРПОУ: 42117825 73000 м. Херсон, вул. Перекопська, 178 Поштова адреса: 73003 м. Херсон, вул. Пестеля, 5 п/р 26032300529885 в ТВБВ № 10021/01 Філія Херсонське обласне управління АТ“ОЩАДБАНК” МФО 352457 тел.: (0552) 35-36-58 факс: (0552) 42-11-93 Директор ____________С.А. Макаренко м.п. Споживач: Управління освіти Херсонської міської ради 73000, м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-а р/р 35412082035762 в УДКСУ у м. Херсон Херсонській обл. МФО 852010 код ЄДРПОУ 02146713 Начальник управління освіти _____________Ю.М. Ніконов м.п. 3. Доповнити п.5.10. розділу 5 «Ціна, порядок обліку і оплати електричної енергії» договору від 14 січня 2019 року № 8 про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг абзацом 5, виклавши його в наступній редакції: «Споживач здійснює повну поточну оплату вартості обсягу електричної енергії очікуваного на розрахунковий період за формою попередньої оплати ( 100% авансування). Сума попередньої оплати визначається на основі відомостей по обсяги очікуваного споживання електричної енергії на відповідний розрахунковий період ( які надаються Споживачем Оператору системи розподілу) та розраховується як добуток обсягу очікуваного споживання електричної енергії на розрахунковий період та діючого тарифу на електричну енергію. В разі ненадання Споживачем обсяги очікуваного споживання електричної енергії, попередня оплата визначається на підставі фактичних значень обсягу спожитої електричної енергії за відповідний попередній період.» 4. Пункт 5.11 договору від 14 січня 2019 року № 8 про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, викласти в наступній редакції: «5.11. Попередня оплата здійснюється до 15-го числа розрахункового місяця. Остаточний розрахунок за спожиту електричну енергію, та інших платежів згідно з умовами цього Договору, з врахуванням сум попередньої оплати, здійснюється на підставі рахунків, наданих постачальником. Рахунок формується 7-го числа місяця наступного за розрахунковим та має бути сплачений ( будь-яким зручним способом ) протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строки, визначені в рахунку, але не менше 5 робочих днів від дати отримання Споживачем цього рахунка, або протягом 5 робочих днів від строку оплати, зазначеного в комерційній пропозиції, прийнятої Споживачем, з наступним наданням акту прийому – передачі отриманої (спожитої) електричної енергії. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору, а також інформацію щодо адреси, телефонів, офіційних веб-сайтів для отримання інформації про подання звернень, скарг та претензій щодо комерційної якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки.» 5. Доповнити розділ 5 «Ціна, порядок обліку і оплати електричної енергії» договору від 14 січня 2019 року № 8 про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг пунктом 5.18 наступного змісту: «5.18. Порядок розрахунку за останній місяць постачання у 2019 році за Договором:Постачальник надає Споживачу акт приймання-передачі електричної енергії за фактично спожиту електричну енергію за останній місяць постачання у 2019 році у строки встановлені бюджетним кодексом України, але не пізніше останнього робочого дня місяця.» 6. Всі інші умови залишити без змін. 7. Дана угода укладається та підписується в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 8. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Кількість товару після внесення змін - 5970849,65181 кВт/год. Сума зменшення - 23315,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.Кількість після внесення змін - 5820291,15677 кВТ-год.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Кількість товарів після внесення змін - 7072180,77388 кВт/год
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Кількість після внесення змін - 6 985 906,83968 кВт-год.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 20 100 016,80
UAH (в тому числі ПДВ 3 350 002,80 UAH)