Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та вироби з паперу
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2018-12-28-001680-b 0f1c26a7477e41dba099c9195b3b5d64
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Целінська

+380442920520 tender1@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Ольга Целінська
+380442920520
tender1@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Підставою для переговорів є п.4 ч.2 ст.35 Розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі»: «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Замовник двічі оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на даний предмет закупівлі.
Відповідно, перша закупівля (оголошення № UA-2018-09-25-002580-c від 25.09.2018) була відмінена, причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (подано одну пропозицію Товариством з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"), друга закупівля (оголошення № UA-2018-10-16-002073-b-a від 16.10.2018 року) була відмінена, причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (відсутність пропозицій).
Беручи до уваги вищезазначене, запропоновано провести переговорну процедуру з Учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"), код ЄДРПОУ: 37921923.
Проведення переговорів заплановано на грудень місяць 2018 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2018 15:32
Оскарження наміру укласти договір: 08 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерний комітет ДУ "Держгідрографія"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 одиниця
Папір та вироби з паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

28 грудня 2018 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КИТ"
#37921923
Переможець 289 886,18
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 15:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КИТ"
#37921923
289 886,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 08:24
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2019 08:23
02-19 ДУ №1 від 11.02.2019 (Офис Кит - папір).pdf зміни до договору
15 липня 2019 17:29
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 10:39
02-19 ДУ №1 від 11.02.2019 (Офис Кит - папір).pdf зміни до договору
13 лютого 2019 10:38
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 17:39
02-19 від 16.01.2019 (папір та вироби з паперу - ОФІС -КИТ).pdf укладений
17 січня 2019 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено відповідно до п. 11.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 02/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду оприлюднено другий раз для отримання технічної можливості відкорегувати суму договору з врахуванням утриманих з Постачальника штрафних санкцій
Номер договору про закупівлю: 02/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 286 985,44
UAH (в тому числі ПДВ 47 830,91 UAH)