Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

централізоване водопостачання
Очікувана вартість
1 176 000,00 UAH
UA-2018-12-28-001679-b 0217651b7d1c41d4a277ed721ddaf4d0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

елена

+380678571227 polishko.np@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня №4"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Ближня, 31
Контактна особа: елена
+380678571227
polishko.np@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) є є відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника: Водопровідні і каналізаційні мережі, які забезпечують комунальний заклад «Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня №4» Дніпропетровської обласної ради» централізовано питним водопостачанням та водовідведенням знаходяться на балансі КП «Дніпроводоканал» Дніпропетровської міської ради (Розпорядження голови Дніпропетровського територіального відділення Антимонопольного комітету України №14/9 від 10.02.1995р.)
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Розпорядження голови Дніпропетровського територіального відділення Антимонопольного комітету України №14/9 від 10.02.1995р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2018 15:34
Оскарження наміру укласти договір: 03 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 метр кубічний
централізоване водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Тендерна документація

28 грудня 2018 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпропетровської міської ради»
#03341305
Переможець 1 176 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 15:34

Документи

28 грудня 2018 15:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 15:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпропетровської міської ради»
#03341305
1 176 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2018 15:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 09:11
дод.угода №3 від 29.01.19.PDF укладений
29 січня 2019 09:10
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2019 09:12
дод.угода від 15.01.19.PDF зміни до договору
16 січня 2019 09:11
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 09:01
договір №2444 від 15.01.19.PDF укладений
16 січня 2019 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума договору зменшена та складає 1051822,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 2444
Договір:
Номер додаткової угоди: 2444
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін