Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області).
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2018-12-28-001601-b dbe4518ff6b9446dbd27ecf9117c173a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Віталіївна Романовська

+380645245005 road@loga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Контактна особа: Ірина Віталіївна Романовська
+380645245005
road@loga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2018 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 14 січня 2019 15:37
Очікувана вартість: 3 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013,«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ГБН Г.1-218-182:2011
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2018 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 15:14
ДТТ експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт.docx
28 грудня 2018 15:14
Додаток 1.docx
28 грудня 2018 15:14
Додаток 2.docx
28 грудня 2018 15:14
Додаток 3.docx
28 грудня 2018 15:14
Додаток 4.docx
28 грудня 2018 15:14
Додаток 5 проект договору.docx
28 грудня 2018 15:14
Додаток 6.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-27-000020 ● c334561dcee84156ab31477d4f2c30e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019 15:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З

27.02.2019 № 4

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток

до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області

від 27.02.2019 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-28-001601-b 28.12.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень: На Висновок моніторингу закупівель від 05.03.2019 року, який розпочатий Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області наказом 27.02.2019 року №4 щодо закупівлі послуг: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області)», Управління розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області (далі-Управління) повідомляємо наступне. Між Управлінням та ТОВ «Євро-Буд Компані» укладено договір підряду від 01.02.2019 року № 2/2019 на виконання послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області), по якому станом на 11.03.2019 року виконання робіт здійснено на 70%, у зв'язку з чим вжити заходи щодо розторгнення договору підряду не можливо.

2019-03-11 16:36:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Євро-Буд Компані " 3 879 533,52
UAH з ПДВ
3 879 533,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 3 899 645,95
UAH з ПДВ
3 899 645,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 17:34
тех частина.zip
11 січня 2019 17:34
ком частина.rar
11 січня 2019 17:34
квал частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Євро-Буд Компані "

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Євро-Буд Компані "
#41182929
Переможець 3 879 533,52
UAH з ПДВ
21 січня 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Євро-Буд Компані "
#41182929
3 879 533,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 17:13
звіт про виконання договору 2.2019.pdf укладений
25 квітня 2019 17:12
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 13:01
Додаткова угода 1 до договору від 01.02.2019 №2.2019.pdf зміни до договору
27 березня 2019 13:00
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 15:31
додаток 1 до договору 2.2019004.pdf укладений
01 лютого 2019 15:29
додаток 1 до договору 2.2019003.pdf укладений
01 лютого 2019 15:29
2.2019001.pdf укладений
01 лютого 2019 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (внесені зміни до договору у розділ 15 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін").
Номер договору про закупівлю: 2/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 3 879 497,58
UAH з ПДВ