Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення побутових відходів)
Очікувана вартість
352 302,00 UAH
UA-2018-12-28-001312-a 43ce1b91490f4403888e65c61b390324
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жибер Світлана Григорівна

380577153336 tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://www.skoraya.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Контактна особа: Жибер Світлана Григорівна
380577153336
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2018 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2019 16:00
Початок аукціону: 15 січня 2019 11:40
Очікувана вартість: 352 302,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 761,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2727 метри кубічні
Послуги з вивезення побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2018 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 18:18
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ" 343 602,00
UAH з ПДВ
343 602,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів" 352 301,13
UAH з ПДВ
352 301,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 17:36
Електронний підпис
11 січня 2019 17:35
Опис_код.pdf
11 січня 2019 17:35
Копія Статуту.pdf
11 січня 2019 17:35
Інші документи.pdf
11 січня 2019 17:35
Заявка учасника.pdf
11 січня 2019 17:35
Витяг_ПДВ.PDF
11 січня 2019 17:35
Аналог.договір_акти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ"

КП "Комплекс з вивозу побутових відходів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ"
#40442258
Відхилено 343 602,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 14:24
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів"
#33290649
Переможець 352 301,13
UAH з ПДВ
18 січня 2019 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів"
#33290649
352 301,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:37
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:36
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 12:06
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 12:00
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2019 10:44
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 січня 2019 10:43
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 10:33
Договір.pdf укладений
29 січня 2019 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виділеними бюджетними асигнуваннями на 2019 рік згідно плану використання бюджетних коштів Замовника, погодженому з Департаментом охорони здоров’я Харківської міської ради 09.01.2019 р., керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, абзацом другим пункту 31 Договору, Сторони домовились абзац другий пункту 12 Договору змінити та викласти даний абзац в редакції такого змісту: «Сума Договору складає: 352 301,13 грн. (триста п’ятдесят дві тисячі триста одна гривня 13 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 58 716,86 грн. (п’ятдесят вісім тисяч сімсот шістнадцять гривень 86 коп.), в тому числі: фінансування з місцевого бюджету – 139 987,00 грн. (сто тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят сім гривень 00 коп.); додаткові джерела фінансування – 118 979,48 грн. (сто вісімнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят дев’ять гривень 48 коп.); відшкодування орендарями – 93 334,65 грн. (дев’яносто три тисячі триста тридцять чотири гривні 65 коп.).
Номер договору про закупівлю: 8/29
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до розділу "Реквізити Сторін" Договору у зв'язку зі зміною рахунків Сторін за стандартами IBAN. 14. Сума договору після внесення змін - 352301,13 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 2727 м.куб..
Номер договору про закупівлю: 8/29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено у відповідності до п. 1 частини четвертої статті 36 Закону. Сума Договору складає: 346100,03 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 57683,34, з них: фінансування з місцевого бюджету – 139987,00 грн.; додаткові джерела фінансування – 117191,48 грн.; відшкодування орендарями – 88921,55 грн. 14. Сума договору після внесення змін - 346100.03 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 2679 м.куб..
Номер договору про закупівлю: 8/29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 346 100,03
UAH (в тому числі ПДВ 57 683,34 UAH)