Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
739 200,00 UAH
UA-2018-12-28-000869-a dcb9bd1b4b9e4083a37f5fec9ede34ea
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левківська Ірина Сергіївна

304124219018 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 98-в
Контактна особа: Левківська Ірина Сергіївна
304124219018
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
cт. 35,ч.2 п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2018 15:11
Оскарження наміру укласти договір: 08 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240000 Кіловар-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, покровська 98в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

28 грудня 2018 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 14:57
повідомлення про намір.rtf
28 грудня 2018 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 14:57
повідомлення про намір.rtf
28 грудня 2018 14:54
повідомлення про намір.rtf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Житомирська обласна енергопостачальна компанія»
#42095943
Переможець 739 200,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 15:11

Документи

28 грудня 2018 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 15:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Житомирська обласна енергопостачальна компанія»
#42095943
739 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2018 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 11:36
Протокол зав. комуналка.pdf укладений
13 січня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2020 11:33
ДУ № 10 до Дог. № 883.pdf зміни до договору
13 січня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 10:12
ДУ № 9 обленерго.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 10:11
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 17:08
ДУ Жит.енергопост.компанія № 883.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 17:04
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 10:48
ДУ 7- 883 обленерго.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 10:47
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 13:52
ДУ- 6 - 883 ЖОЕК.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 13:51
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 12:24
ДУ 5-883 ЖОЕК.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 12:23
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 11:20
ДУ 4 - 883 ЖОЕК.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 11:19
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 11:32
Додаткова угода №3 до Д883.pdf зміни до договору
22 травня 2019 11:30
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 13:04
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2019 12:53
Додаткова угода 2 до договору 883.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 12:25
Електронний підпис укладений
09 січня 2019 16:46
ДУ№1 електроенергія.pdf укладений
09 січня 2019 16:18
Договір електроенергія №883.pdf укладений
09 січня 2019 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1. Ціна цього Договору становит ь 739200,00 гривень (Сімсот тридцять дев'ять тисяч двісті грн. 00 коп.), у тому числі: ПДВ-20% - 123200,00 гривень (сто двадцять три тисячі двісті грн. 00 коп.), кошторисом установи на лютий-березень місяць 2019 року передбачені видатки в сумі - 90000,00 гривень (дев'яносто тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% -15000,0 гривень (п'ятнадцять тисяч грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 883
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1. Ціна цього Договору становит ь 739200,00 гривень (Сімсот тридцять дев'ять тисяч двісті грн. 00 коп.), у тому числі: ПДВ-20% - 123200,00 гривень (сто двадцять три тисячі двісті грн. 00 коп.), кошторисом установи на травень-липень місяць 2019 року передбачені видатки в сумі - 120000,00 гривень (сто двадцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% -20000,0 гривень (двадцять тисяч грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 883
Договір:
Номер додаткової угоди: 883
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити розділ ІІІ договору п.3.3. Ціна на універсальні послуги на ІІ квартал 2019 року для малих непобутових споживачів, бюджетних установ незалежно від розміру договірної потужності та інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт., за 2 класом напруги, розраховані без врахування податку на додану вартість становлять: ІІ квартал 257,911 коп./кВт*год (309,493 коп./кВт*год у тому числі ПДВ 51,582 коп.) 2.Враховуючи необхідність врегулювання порядку оплати за спожиту електричну енергію споживачами універсальних послуг, оплата за спожиту електричну енергію проводиться на поточні рахунки зі спеціальним режимом використання: Житомирський ЦОК р/р26039306392990 в філії - Житомирське обласне управління АТ "Ощадбанк" МФО 311647, код 42095943, ТОВ "ЖОЕК"
Номер договору про закупівлю: 883
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити розділ ІІІ договору п.3.3. Ціна на універсальні послуги на липень, серпень, вересень 2019 року для малих непобутових споживачів, бюджетних установ незалежно від розміру договірної потужності та інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт., за 2 класом напруги, розраховані без врахування податку на додану вартість становлять: - липень 275,090 коп./кВт*год (330,108 коп./кВт*год у тому числі ПДВ 55,018 коп.); - серпень, 257,114 коп./кВт*год (308,537 коп./кВт*год у тому числі ПДВ 51,423 коп.) - вересень 237,554 коп./кВт*год (285,06448 коп./кВт*год у тому числі ПДВ 47,510 коп.) 2.Враховуючи необхідність врегулювання порядку оплати за спожиту електричну енергію споживачами універсальних послуг, оплата за спожиту електричну енергію проводиться на поточні рахунки зі спеціальним режимом використання: Житомирський ЦОК р/р26039306392990 в філії - Житомирське обласне управління АТ "Ощадбанк" МФО 311647, код 42095943, ТОВ "ЖОЕК"
Номер договору про закупівлю: 883
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити розділ ІІІ договору п.3.3. Ціна на універсальні послуги на ІV квартал 2019 року для малих непобутових споживачів, бюджетних установ незалежно від розміру договірної потужності та інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт., за 2 класом напруги, розраховані без врахування податку на додану вартість становлять: ІV квартал - 252,286 коп./кВт*год (302,7432 коп./кВт*год у тому числі ПДВ 50,4572 коп.) 2.Враховуючи необхідність врегулювання порядку оплати за спожиту електричну енергію споживачами універсальних послуг, оплата за спожиту електричну енергію проводиться на поточні рахунки зі спеціальним режимом використання: Житомирський ЦОК р/р26039306392990 в філії - Житомирське обласне управління АТ "Ощадбанк" МФО 311647, код 42095943, ТОВ "ЖОЕК"
Номер договору про закупівлю: 883
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.1. Договору у наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 739200,00 гривень (Сімсот тридцять дев'ять тисяч двісті грн. 00 коп.), у тому числі: ПДВ - 20% - 123200,00 гривень (сто двадцять три тисячі двісті грн. 00 коп.), кошторисом установи на жовтень-листопад місяць 2019 року передбачені видатки в сумі - 60000,00 гривень (шістдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 10000,0 гривень (десять тисяч грн. 00 коп.)".
Номер договору про закупівлю: 883
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з рішенням двадцять третьої сесії VII скликання Житомирської обласної ради від 23.05.2019р. №1474 "Про припинення Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради шляхом перетворення її в комунальне некомерційне підприємство", внести зміни до Договору 1. По тексту Договору назву Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі т.в.о. головного лікаря Мошківської Світлани Андріївни замінити словами Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі в.о. директора Мошківської Світлани Андріївни. 2. Перенести невиконані зобов'язання по Договору з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради 3. Внести зміни до Реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 883
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.1. Договору у наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 739200,00 гривень (Сімсот тридцять дев'ять тисяч двісті грн. 00 коп.), у тому числі: ПДВ - 20% - 123200,00 гривень (сто двадцять три тисячі двісті грн. 00 коп.), кошторисом установи на грудень місяць 2019 року передбачені видатки в сумі -48000,00 гривень (сорок вісім тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 8000,0 гривень (вісім тисяч грн. 00 коп.)".
Номер договору про закупівлю: 883
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору на 5537,72 грн. (п'ять тисяч п'ятсот тридцять сім грн. 72 коп.), у тому числі ПДВ 20%: 922,95 грн., виклавши п.3.1. частини ІІІ Договору в наступній редакції: "3.1. Загальна сума даного Договору становить 372462,28 грн. (триста сімдесят дві тисячі чотириста шістдесят дві грн. 28 коп.), у тому числі ПДВ 20%: 62077,05 грн. (шістдесят дві тисячі сімдесят сім грн. 05 коп.),"
Номер договору про закупівлю: 883
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 372 462,28
UAH (в тому числі ПДВ 62 077,05 UAH)