Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОЕКОВТОРРЕСУРС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38836263 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-dniproekovtorresurs-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Іван Садохін +380676301240 devr77@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2018 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 13:28 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
(Код ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2019 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2019 13:42 |
ТД WC50 02.03.doc |
02 березня 2019 13:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
02 березня 2019 13:42 |
ТД WC50 02.03.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-18-000036 ● 576419cbe7a54d3fb7216080d051bbae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 18:54 |
18.03.2019 № 59
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.03.2019 № 59
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-13-000280-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-02-13-000739-b 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-02-13-000806-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-13-000838-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-02-13-000727-с 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-02-13-000438-с 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-02-28-002325-а 28.02.2019
Комунальний заклад «Новомосковська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-14-003558-b 14.02.2019
Комунальне підприємство міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 040802»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9
UA-2019-02-19-000494-c
19.02.2019
Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об'єднання Жовтоводської міської ради»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2019-02-22-001528-b 22.02.2019
Виконавчий комітет Покровської селищної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2018-12-28-000323-b 28.12.2018
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2019-03-14-001321-а 14.03.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13 UA-2019-01-14-000109-с 14.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14
UA-2019-01-24-002431-b
24.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15 UA-2018-09-17-000038-а 17.09.2018
Відділ освіти П'ятихатської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
16 UA-2019-03-18-002017-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Дніпроековторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-21 12:10:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015:34130000-7 –Мототранспортні вантажні засоби. Автомобіль Volkswagen Crafter 50 Kasten LR ND eхpress (або еквівалент), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-28-000323-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Частиною 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема:
- завізованим (шляхом проставлення підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проектом договору про закупівлю без заповнення його пунктів;
- довідкою/листом у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проекту договору.
У тендерній пропозиції переможця торгів ТОВ «Гранд Авто» відсутні проект договору та довідка/лист щодо підтвердження ознайомлення з проектом договору та гарантування виконання своїх зобов’язань у разі підписання договору, що не відповідає частині 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
2. Пунктами 1) та 2) частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
1) підписану інформацію про відповідність встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі;
2) інформацію у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля.
У тендерній пропозиції переможця торгів ТОВ «Гранд Авто» відсутні підписана інформація про відповідність встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі та інформація у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля, що не відповідає пунктам 1) та 2) частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
3.Частиною 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, зазначені у Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору підтверджується наданням копії договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору.
Проте у тендерній пропозиції переможця торгів ТОВ «Гранд Авто» відсутня копія аналогічного договору з підтверджуючими документами щодо виконання цього договору.
Пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Поясніть причину не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гранд Авто», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-26 16:46:23
Щодо закупівлі товару ДК 021:2015:34130000-7 –Мототранспортні вантажні засоби. Автомобіль Volkswagen Crafter 50 Kasten LR ND eхpress (або еквівалент), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-28-000323-b
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Зважаючи на вищевказане, враховуючи технічні проблеми з завантаженням вказаної у запиті документації, які виникли у учасника торгів, за умови надання учасником торгів з найкращою ціновою пропозицією :
-завізованим (шляхом проставлення підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проектом договору;
-Довідки з інформацію про відповідність встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі;
-Довідки з інформацію у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля;
-копії аналогічного договору з підтверджуючими документами(при присутності завантаженої в систему Учасником - «Довідки про наявність аналогічних поставок»).
Відповідні документи було завантажено до системи Учасником торгів, після відновлення та виправлення технічних неполадок і знаходяться у відкритому доступі для ознайомлення.
Окремо зазначаю, що оформлення учасником тендерної документації з помилками не вплинуло на зміст його тендерної пропозиції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-29 11:39:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015:34130000-7 –Мототранспортні вантажні засоби. Автомобіль Volkswagen Crafter 50 Kasten LR ND eхpress (або еквівалент), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-28-000323-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Статтею 4 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Моніторингом встановлено, що закупівлю розпочато 28.12.2018 при відсутності зазначеної закупівлі в плані закупівлі на 2018 рік. Поясніть причину проведення закупівлі при відсутності зазначеної закупівлі в плані 2018 року.
2. Відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Моніторингом встановлено, що в інформації про предмет закупівлі визначено два коди а саме: ДК 021:2015:34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби, та ДК 021:2015:34110000-1.
Поясніть причину застосування двох кодів при визначенні предмету закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-01 15:13:13
Щодо закупівлі товару ДК 021:2015:34130000-7 –Мототранспортні вантажні засоби. Автомобіль Volkswagen Crafter 50 Kasten LR ND eхpress (або еквівалент), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-28-000323-b
З метою приведення відносин між суб'єктами господарювання у відповідність вимогам закону України "Про публічні закупівлі", договір поставки № 1104674 від 25.03.2019р. було розірвано 29.03.2019 р. за взаємною згодою сторін. Зобов’язання за договором відсутні.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом встановлено, що Замовником розпочато закупівлю 28.12.2018 при відсутності зазначеної закупівлі в плані закупівлі на 2018 рік, чим порушено статтю 4 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДОМ "СОЛЛІ-ПЛЮС" |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 173 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРАНД АВТО" |
1 284 000,00
UAH з ПДВ
|
1 179 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомир" |
1 290 000,00
UAH з ПДВ
|
1 187 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДОМ "СОЛЛІ-ПЛЮС" #31285135 |
Відхилено |
1 173 500,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 08:50
|
ТОВ "ГРАНД АВТО" #32349977 |
Переможець |
1 179 500,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 12:51
|
дод угода авто.tiff | укладений |
01 квітня 2019 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 15:42
|
Рисунок (6).bmp | укладений |
27 березня 2019 15:37
|
Рисунок (31).jpg | укладений |
27 березня 2019 15:37
|
Рисунок (9).bmp | укладений |
27 березня 2019 15:37
|
Рисунок (7).bmp | укладений |
27 березня 2019 15:37
|
Рисунок (8).bmp | укладений |
27 березня 2019 15:37
|