Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (капітальний ремонт ТВБВ №10014/060, розташованого за адресою: м. Миколаїв, вул. Металургів, 34 (Монтаж структурованої кабельної системи) (код ДК 021:2015-45310000-3)
Очікувана вартість
115 790,40 UAH
UA-2018-12-27-002780-b 26b45ab4f50f45f19730770ba8fa2c3a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Єланна Стефурак

+380512555938 stefurakes@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Миколаївське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09326464
Місцезнаходження: 54024, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, Херсонське шосе, 50
Контактна особа: Єланна Стефурак
+380512555938
stefurakes@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Загальна вартість Договору включає в себе вартість обладнання, матеріалів, робіт та будь які витрати пов’язані з транспортуванням, вивантаженням.
Якість обладнання, що поставляється Виконавцем, повинна відповідати сертифікатам підприємств-виробників.
Обладнання поставляється в оригінальному стандартному упаковані виробника, що має відповідне маркування.
Підтвердженням якості з боку Виконавця є сертифікат, наданий підприємством-виробником відповідного обладнання, або інший сертифікат відповідності по системі УкрСЕПРО, який відповідає конкретній позиції обладнання.
Виконавець гарантує якість обладнання, що поставляється, протягом строку, зазначеного в гарантійних талонах, які видаються одночасно з передачею обладнання, що обчислюється від дня передачі обладнання Замовникові. Гарантія Виконавця не поширюється на обладнання, яке вийшло з ладу через недотримання Замовником технічних інструкцій підприємства-виробника.
Виконавець встановлює гарантію на виконані роботи протягом 5 (п'яти) календарних років. Початок строку гарантії обчислюється від дня, наступного за днем підписання акту приймання-передачі виконаних робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Монтаж структурованої кабельної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54050, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Металургів, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018  —  18 січня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "УЛЬТРАТЕХ-ЛТД"
#20867468
Переможець 115 790,40
UAH з ПДВ
27 грудня 2018 18:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додатоква угода №2.jpg зміни до договору
03 січня 2020 14:58
Інформація про зміну умов договору Ультратех-Лтд_2.PDF зміни до договору
03 січня 2020 14:58
Додатоква угода №1.PDF зміни до договору
05 серпня 2019 17:35
Інформація про зміну умов договору Ультратех-Лтд.PDF зміни до договору
05 серпня 2019 17:35
ЗВІТ про укладення договору_Ультратех-Лтд.PDF укладений
27 грудня 2018 18:08
договор_UT_01-10_с_дод_.pdf укладений
27 грудня 2018 18:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції пункти 2.1, 2.2, 2.3 Договору, а саме: «2.1. Загальна вартість цього Договору складається з ціни обладнання та матеріалів, додаткового і замінюваного обладнання та матеріалів, вартості робіт і додаткових робіт, що згідно з протоколом про договірну ціну (Додаток №2А) становить 142 161,36 грн. (сто сорок дві тисячі сто шістдесят одна грн.. тридцять шість коп..), у т.ч. 20% ПДВ – 23693,56 грн.» «2.2. Вартість обладнання та матеріалів, що поставляються відповідно до даного Договору, визначена в Специфікації обладнання та матеріалів (Додаток №1) та в специфікації додаткового і замінюваного обладнання та матеріалів (Додаток 1А), і становить 95 202,96 грн. (Дев’яносто п’ять тисяч двісті дві гривні 96 коп.), у т.ч. 20% ПДВ – 15867,16 грн.» «2.3. Вартість робіт згідно Переліку виконуваних робіт (Додаток №1) та Переліку додаткових робіт (Додаток 1А) становить 46 958,40 грн. (Сорок шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім гривень 40 коп.), у т.ч. 20% ПДВ – 7 826,40 грн.»
Номер договору про закупівлю: №UT 01/10
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п. 13.1 Договору № UT 01/10 від 21.12.2018р. та викласти його в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скрі-плення їх підписів відбитками печаток Сторін і діє до 31.12.2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором. Закінчення строку дії Договору не звільняє Виконавця від обов’язків, що передбачені розділом 9 цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: №UT 01/10
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML