Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Хотинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39967399 |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30 |
Контактна особа: |
Проданюк Микола Володимирович 380993056626 5.938502@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2018 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2019 12:50 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2018 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2018 15:36 |
ТД мясо управління освіти хотин 19.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-04-000002 ● 59aec16a60c84288b0debd7ef61120d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2019 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.02.2019 № 7
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 04 лютого 2019 року №7
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2018-12-27-001481-с від 27.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Реагуючи на результати моніторингу закупівлі "М’ясо" Закупівля UA-2018-12-27-001481-c УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ повдомляємо наступне: 1. Ціна пропозиці переможця встановлюється по результатам тендеру. Ціна, по котрі учасник виграв, і є ціною договору. Навіть якщо учасник вкаже ціну за одиницю товару при подачі заявки, то по рзультатам торгів ціна буде змінюватися, і така невідповідність, згідно Закону, не є причиною відхиляти заявку, так як є погодження з кількістю. Відповідно порушень в тому що не вказані ціни одиниці немає. 2. Щодо невідповідності інформації поданої учасником, ми вимагали в кваліфікаційних критеріях: Довідка у довільній формі, договір, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, строку дії договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Рекомендаційний лист від замовника. Учасник довідку надав. Окремо ми вимагали "копія аналогічного договору з додатками", учасник його надав. В наші тендерні документації ніде не було сказано що довідка має бути видана саме до цього договору. Так що порушення ми в цьому не вбачаємо. Крім того рішення про визнання переможця не було оскаржено в АМКУ. Відповідно причин для відхилу пропозиції ми не бачимо. Дякуємо за аналіз нашої закупівлі, в подальшому будемо намагатися такі порушення не допускати.
2019-02-08 15:38:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-05-29-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.05.2019 № 28
Чернівці
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 30 травня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель ID:UA-2019-01-31-000404-b, ID:UA-2018-12-27-001481-c, здійснених Управлінням освіти Хотинської районної державної адміністрації.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
2019-05-29 15:40:28
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Стратійчук Сергій Анатолійович #3083419713 |
Відхилено |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2019 16:50
|
ФОП "НАВРИК ЗОЯ ВАСИЛІВНА" #2241425224 |
Переможець |
979 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 21:34
|
Дод.угод№2до Дог.№16 (мясо).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 21:33
|
дог 16.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 19:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 19:45
|
дог 16.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 14:40
|
дог 16.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2019 15:52
|
мясо.pdf | укладений |
01 лютого 2019 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |