Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-12-27-001481-c 7b0d54a79d88436589ec79dcae9bf567
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проданюк Микола Володимирович

380993056626 5.938502@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Хотинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39967399
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30
Контактна особа: Проданюк Микола Володимирович
380993056626
5.938502@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2018 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2019 23:00
Початок аукціону: 14 січня 2019 12:50
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11121 кілограми
М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, Незалежності 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 15:36
ТД мясо управління освіти хотин 19.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-04-000002 ● 59aec16a60c84288b0debd7ef61120d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2019 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.02.2019 № 7

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 04 лютого 2019 року №7

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2018-12-27-001481-с від 27.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Реагуючи на результати моніторингу закупівлі "М’ясо" Закупівля UA-2018-12-27-001481-c УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ повдомляємо наступне: 1. Ціна пропозиці переможця встановлюється по результатам тендеру. Ціна, по котрі учасник виграв, і є ціною договору. Навіть якщо учасник вкаже ціну за одиницю товару при подачі заявки, то по рзультатам торгів ціна буде змінюватися, і така невідповідність, згідно Закону, не є причиною відхиляти заявку, так як є погодження з кількістю. Відповідно порушень в тому що не вказані ціни одиниці немає. 2. Щодо невідповідності інформації поданої учасником, ми вимагали в кваліфікаційних критеріях: Довідка у довільній формі, договір, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, строку дії договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Рекомендаційний лист від замовника. Учасник довідку надав. Окремо ми вимагали "копія аналогічного договору з додатками", учасник його надав. В наші тендерні документації ніде не було сказано що довідка має бути видана саме до цього договору. Так що порушення ми в цьому не вбачаємо. Крім того рішення про визнання переможця не було оскаржено в АМКУ. Відповідно причин для відхилу пропозиції ми не бачимо. Дякуємо за аналіз нашої закупівлі, в подальшому будемо намагатися такі порушення не допускати.

2019-02-08 15:38:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-05-29-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.05.2019 № 28

Чернівці



Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 30 травня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель ID:UA-2019-01-31-000404-b, ID:UA-2018-12-27-001481-c, здійснених Управлінням освіти Хотинської районної державної адміністрації.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

2019-05-29 15:40:28


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Стратійчук Сергій Анатолійович 890 000,00
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАВРИК ЗОЯ ВАСИЛІВНА" 979 000,00
UAH з ПДВ
979 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

19 січня 2019 17:35
поліції.png
19 січня 2019 17:35
податкова.jpg
11 січня 2019 22:05
заявка мясо.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Стратійчук Сергій Анатолійович

ФОП "НАВРИК ЗОЯ ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Стратійчук Сергій Анатолійович
#3083419713
Відхилено 890 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 16:50
ФОП "НАВРИК ЗОЯ ВАСИЛІВНА"
#2241425224
Переможець 979 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 16:51

Документи

14 січня 2019 16:49
Електронний підпис
14 січня 2019 13:11
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

14 січня 2019 16:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НАВРИК ЗОЯ ВАСИЛІВНА"
#2241425224
979 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2019 16:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 21:34
Дод.угод№2до Дог.№16 (мясо).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 21:33
дог 16.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 19:46
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 19:45
дог 16.pdf зміни до договору
28 березня 2019 14:42
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 14:40
дог 16.pdf зміни до договору
28 березня 2019 14:36
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 15:52
мясо.pdf укладений
01 лютого 2019 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML