Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Закінчення будівництва об’єкту «Підвідний газопровід середнього тиску від с. Острів до сіл Муроване, Себечів, Вербове Сокальського району Львівської області. Перша черга» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2018-12-26-002996-b 95d9f9b39a8d4b1c94eeeb42a5d9a2b1
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василишин Іван Іванович

+380677852345 murovanskarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мурованська сільська рада Сокальського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04373944
Місцезнаходження: 80050, Україна , Львівська обл., село Муроване, вул. Глухівська 1б
Контактна особа: Василишин Іван Іванович
+380677852345
murovanskarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2018 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 14 січня 2019 12:14
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Закінчення будівництва об’єкту «Підвідний газопровід середнього тиску від с. Острів до сіл Муроване, Себечів, Вербове Сокальського району Львівської області. Перша черга» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80050, Україна, Львівська область, Сокальський район, від с. Острів до сіл Муроване, Себечів, Вербове Сокальського району Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2018 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 16:14
Тендерна документація.doc
26 грудня 2018 16:14
Додоток 2.docx
26 грудня 2018 16:14
Додаток_3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-22-000014 ● 6df619d52dd44e9e83874983816144e9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2019 16:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.04.2019 № 111

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.04.2019 № 111


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2018-12-26-002996-b 26.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-23 10:30:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Закінчення будівництва об’єкту «Підвідний газопровід середнього тиску від с. Острів до сіл Муроване, Себечів, Вербове Сокальського району Львівської області. Перша черга» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-12-26-002996-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
З яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначених робіт після оприлюднення 14.01.2019 повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП" 14 923 305,04
UAH з ПДВ
14 923 305,04
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сіті Пайп Інжиніринг 14 966 000,00
UAH з ПДВ
14 966 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 12:58
Штатний розпис .jpg
04 січня 2019 18:55
Штатний розпис 01.10.jpg
04 січня 2019 18:55
фінансовий звіт.pdf
04 січня 2019 18:55
тех паспорт РОМБ.pdf
04 січня 2019 18:55
Тех паспорт Ельпласт.pdf
04 січня 2019 18:55
Сертифікат ЕN (1).PDF
04 січня 2019 18:55
Рух грошових коштів .jpg
04 січня 2019 18:55
Протокол НР.7z
04 січня 2019 18:55
Проект договору .zip
04 січня 2019 18:55
Посвідчення.jpg
04 січня 2019 18:55
Паспорт директора .zip
04 січня 2019 18:55
Обладнання.zip
04 січня 2019 18:55
Наказ Фролова Ю.М.7z
04 січня 2019 18:55
Наказ оригінал .jpg
04 січня 2019 18:55
Ліцензія.zip
04 січня 2019 18:55
Лист для клієнтів.7z
04 січня 2019 18:55
Кошторис .zip
04 січня 2019 18:55
Копія Статуту.zip
04 січня 2019 18:55
квитанція за 1ДФ.rtf
04 січня 2019 18:55
Звіт форми 1 ДФ.pdf
04 січня 2019 18:55
Захист довкілля.jpg
04 січня 2019 18:55
договір малехів .pdf
04 січня 2019 18:55
Досвід.jpg
04 січня 2019 18:55
Дозвіл Кран.pdf
04 січня 2019 18:55
Довідки УКРСИББАНК.rar
04 січня 2019 18:55
Дозвіл .zip
04 січня 2019 18:55
довідка3.pdf
04 січня 2019 18:54
довідка2.pdf
04 січня 2019 18:54
Договірна ціна .zip
04 січня 2019 18:54
Договір термо Ізол.zip
04 січня 2019 18:54
довідка1.pdf
04 січня 2019 18:54
Довідка про субдряд.jpg
04 січня 2019 18:54
договір ромб .zip
04 січня 2019 18:54
Договір Мошковський .zip
04 січня 2019 18:54
довідка кран.pdf
04 січня 2019 18:54
Графік.jpg
04 січня 2019 18:54
Гарантія 9056-19.7z
04 січня 2019 18:54
ВПВ ст 17.jpg
04 січня 2019 18:54
Витяг ПДВ.jpg
04 січня 2019 18:54
Виписка ЄДРПОУ.zip
04 січня 2019 18:54
Банківська ліцензія.7z
04 січня 2019 18:54
Акти Малехів 2.pdf
04 січня 2019 18:54
970 (2).imd

Публічні документи

10 січня 2019 10:06
Електронний підпис
10 січня 2019 10:03
Опис.pdf
10 січня 2019 10:03
Копія Статуту.pdf
10 січня 2019 10:03
Копія ліцензії.pdf
10 січня 2019 10:03
Копія дозволу.pdf
10 січня 2019 10:03
Копія договору.pdf
10 січня 2019 10:03
Копія балансу звіту.pdf
10 січня 2019 10:03
Копії свідоцтв.pdf
10 січня 2019 10:03
Копії 1 ДФ.pdf
10 січня 2019 10:03
Довідка про досвід.pdf
10 січня 2019 10:03
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"

ПП Сіті Пайп Інжиніринг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"
#39436052
Очікує рішення 14 923 305,04
UAH з ПДВ
14 січня 2019 12:35

Документи