Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мурованська сільська рада Сокальського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04373944 |
Місцезнаходження: | 80050, Україна , Львівська обл., село Муроване, вул. Глухівська 1б |
Контактна особа: |
Василишин Іван Іванович +380677852345 murovanskarada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2018 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2019 12:14 |
Очікувана вартість: | 15 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 75000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2018 12:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2018 16:14 |
Тендерна документація.doc | |
26 грудня 2018 16:14 |
Додоток 2.docx | |
26 грудня 2018 16:14 |
Додаток_3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-22-000014 ● 6df619d52dd44e9e83874983816144e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2019 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.04.2019 № 111
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.04.2019 № 111
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2018-12-26-002996-b 26.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-23 10:30:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Закінчення будівництва об’єкту «Підвідний газопровід середнього тиску від с. Острів до сіл Муроване, Себечів, Вербове Сокальського району Львівської області. Перша черга» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-12-26-002996-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
З яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначених робіт після оприлюднення 14.01.2019 повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП" #39436052 |
Очікує рішення |
14 923 305,04
UAH з ПДВ
|
14 січня 2019 12:35
|