Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба, рибне філе та інше м'ясо риби заморожене (тушки хека випотрошені, без голови)
Очікувана вартість
390 162,50 UAH
UA-2018-12-26-000420-b ● 3d2de9f281c446ae871a805de85327b8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Іларіонівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41832379 |
Місцезнаходження: | 52520, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Іларіонове, вул. Робоча, буд. 19 |
Контактна особа: |
Людмила Штанько +380974201198 ludmilashtanko@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2018 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2019 11:33 |
Очікувана вартість: | 390 162,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 951,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4459 кілограм
Риба, рибне філе та інше м'ясо риби заморожене (тушки хека випотрошені, без голови)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2019 13:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2019 13:07 |
зміни від 09.01.2019.docx | |
09 січня 2019 13:07 |
ТД зі змінами від 09.01..docx | |
26 грудня 2018 10:15 |
ТД.doc |
09 січня 2019 13:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 січня 2019 13:07 |
зміни від 09.01.2019.docx
|
|||
09 січня 2019 13:07 |
ТД зі змінами від 09.01..docx
|
|||
26 грудня 2018 10:15 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розяснення
Дата подання: 28 грудня 2018 16:11
Дата відповіді: 09 січня 2019 13:09
Відповідно п.2.1 Додатку №1 Тендерної документації Замовником вимагається:
«2.1. Довідка, в довільній формі, про досвіт роботи у сфері постачання продуктів харчування в середні та дошкільні заклади освіти не менше п’яти років. В довідці необхідно вказати назву замовників, їх адреси, термін дії договору, номери телефонів.»
Дана умова є дискримінаційною, оскільки обмежує участь у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів менше 5 років.
Звертаємо Вашу увагу на те, що частиною третьою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того Стаття 3 Закону визначаються принципи здійснення закупівель, а саме:
«Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
запобігання корупційним діям і зловживанням;
вільного переміщення товарів;
свободи надання послуг.»
Відповідно до статті 16 Закону України Про публічні закупівлі Замовником можуть бути встановлені наступні кваліфікаційні критерії:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Стаатя 16 вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, при цьому не містить жодних вимог, щодо періоду надання таких послуг.
У зв’язку із вищевикладеним просимо Вас внести відповідні зміни до п.2.1. Додатку №1 Тендерної документації, а саме виключити з тексту «не менше п’яти років» та викласти п.2.1. у наступній редакції:
«2.1. Довідка, в довільній формі, про досвіт роботи у сфері постачання продуктів харчування в середні та дошкільні заклади освіти. В довідці необхідно вказати назву замовників, їх адреси, термін дії договору, номери телефонів.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Р І Ш Е Н Н Я
Уповноваженої особи – Штанько Людмили Іванівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Іларіонівської селищної ради згідно
з п.33 ст.1, ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі»
09 січня 2019 року смт.Іларіонове
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про внесення змін до Тендерної документації відкритих торгів закупівлі: ЄЗС ДК 021:2015 – 15220000-6 риба, рибне філе та інше м’ясо риби заморожене (тушки хека випотрошені, без голови), ID закупівлі UA 2018-12-26-000420-b.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
1. По відкритим торгам ЄЗС ДК 021:2015 – 15220000-6 риба, рибне філе та інше м’ясо риби заморожене (тушки хека випотрошені, без голови), ID закупівлі UA 2018-12-26-000420-b надійшло запитання із зазначенням того, що умова з вимогою про досвід роботи у сфері постачання продуктів харчування в середні та дошкільні заклади освіти не менше п’яти років є дискримінаційною. Дана умова були біла виставлена з метою забезпечення безперебійного, якісного продукту для харчування дітей. З тією метою, щоб постачальники мали можливість добре обдумати свою пропозицію перш ніж подавати її на торги. Перед укладенням договору постачальник буде ретельно перевірятись, з виїздом на місцезнаходження постачальника, для перевірки наявності того,що зазначено в тендерній пропозиції.
1.1 Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Тендерної документації закупівлі:
ID UA 2018-12-26-000420-b, код ЄЗС ДК 021:2015 – 15220000-6 риба, рибне філе та інше м’ясо риби заморожене (тушки хека випотрошені, без голови)
ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬ ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ
п/н Розділи ДКТ Попередня редакція Діюча редакція
Додаток № 1
1 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка, в довільній формі, про досвіт роботи у сфері постачання продуктів харчування в середні та дошкільні заклади освіти не менше п’яти років. В довідці необхідно вказати назву замовників, їх адреси, термін дії договору, номери телефонів. 2.1. Довідка, в довільній формі, про досвіт роботи у сфері постачання продуктів харчування в середні та дошкільні заклади освіти. В довідці необхідно вказати назву замовників, їх адреси, термін дії договору, номери телефонів.
Додаток № 3 Проект договору про закупівлю
2 5.1.Поставка товарів 5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів - постачання товару відбувається партіями, протягом 1 робочого дня, з моменту направлення заявки (письмової або в телефонному режимі) Замовника. Постачання товару здійснюється спецтранспортом Постачальника та за його рахунок, не рідше 2-х разів на тиждень.
5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів - постачання товару відбувається партіями, протягом 1 робочого дня, з моменту направлення заявки (письмової або в телефонному режимі) Замовника. Постачання товару здійснюється спецтранспортом Постачальника та за його рахунок, не рідше 2-х разів на тиждень з 07-00 год. до 10-00 год.
Додаток № 4 Технічна специфікація
3 Технічна специфікація Поставка відповідної продукції повинна здійснюватися відповідно до заявок в навчальні заклади згідно спеціальним транспортом постачальника
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Учасник – переможець самостійно, за власний рахунок здійснює поставку товару по кожному навчальному закладу згідно дислокації. Поставка відповідної продукції повинна здійснюватися відповідно до заявок в навчальні заклади згідно спеціальним транспортом постачальника починаючи з 07.00 години і не пізніше до 10.00 години дня поставки.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Учасник – переможець самостійно, за власний рахунок здійснює поставку товару по кожному навчальному закладу згідно дислокації, розвантаження товару, за місцем доставки, здійснюється постачальником.
1.2 На підставі п.2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити термін подачі пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше ніж сім днів.
1.3 Опублікувати вищезазначені зміни до тендерної документації відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Уповноважена особа Л.І.Штанько.
Уповноваженої особи – Штанько Людмили Іванівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Іларіонівської селищної ради згідно
з п.33 ст.1, ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі»
09 січня 2019 року смт.Іларіонове
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про внесення змін до Тендерної документації відкритих торгів закупівлі: ЄЗС ДК 021:2015 – 15220000-6 риба, рибне філе та інше м’ясо риби заморожене (тушки хека випотрошені, без голови), ID закупівлі UA 2018-12-26-000420-b.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
1. По відкритим торгам ЄЗС ДК 021:2015 – 15220000-6 риба, рибне філе та інше м’ясо риби заморожене (тушки хека випотрошені, без голови), ID закупівлі UA 2018-12-26-000420-b надійшло запитання із зазначенням того, що умова з вимогою про досвід роботи у сфері постачання продуктів харчування в середні та дошкільні заклади освіти не менше п’яти років є дискримінаційною. Дана умова були біла виставлена з метою забезпечення безперебійного, якісного продукту для харчування дітей. З тією метою, щоб постачальники мали можливість добре обдумати свою пропозицію перш ніж подавати її на торги. Перед укладенням договору постачальник буде ретельно перевірятись, з виїздом на місцезнаходження постачальника, для перевірки наявності того,що зазначено в тендерній пропозиції.
1.1 Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Тендерної документації закупівлі:
ID UA 2018-12-26-000420-b, код ЄЗС ДК 021:2015 – 15220000-6 риба, рибне філе та інше м’ясо риби заморожене (тушки хека випотрошені, без голови)
ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬ ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ
п/н Розділи ДКТ Попередня редакція Діюча редакція
Додаток № 1
1 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка, в довільній формі, про досвіт роботи у сфері постачання продуктів харчування в середні та дошкільні заклади освіти не менше п’яти років. В довідці необхідно вказати назву замовників, їх адреси, термін дії договору, номери телефонів. 2.1. Довідка, в довільній формі, про досвіт роботи у сфері постачання продуктів харчування в середні та дошкільні заклади освіти. В довідці необхідно вказати назву замовників, їх адреси, термін дії договору, номери телефонів.
Додаток № 3 Проект договору про закупівлю
2 5.1.Поставка товарів 5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів - постачання товару відбувається партіями, протягом 1 робочого дня, з моменту направлення заявки (письмової або в телефонному режимі) Замовника. Постачання товару здійснюється спецтранспортом Постачальника та за його рахунок, не рідше 2-х разів на тиждень.
5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів - постачання товару відбувається партіями, протягом 1 робочого дня, з моменту направлення заявки (письмової або в телефонному режимі) Замовника. Постачання товару здійснюється спецтранспортом Постачальника та за його рахунок, не рідше 2-х разів на тиждень з 07-00 год. до 10-00 год.
Додаток № 4 Технічна специфікація
3 Технічна специфікація Поставка відповідної продукції повинна здійснюватися відповідно до заявок в навчальні заклади згідно спеціальним транспортом постачальника
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Учасник – переможець самостійно, за власний рахунок здійснює поставку товару по кожному навчальному закладу згідно дислокації. Поставка відповідної продукції повинна здійснюватися відповідно до заявок в навчальні заклади згідно спеціальним транспортом постачальника починаючи з 07.00 години і не пізніше до 10.00 години дня поставки.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Учасник – переможець самостійно, за власний рахунок здійснює поставку товару по кожному навчальному закладу згідно дислокації, розвантаження товару, за місцем доставки, здійснюється постачальником.
1.2 На підставі п.2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити термін подачі пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше ніж сім днів.
1.3 Опублікувати вищезазначені зміни до тендерної документації відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Уповноважена особа Л.І.Штанько.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2019 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" |
298 574,64
UAH з ПДВ
|
259 513,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КРИШТАЛЬ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА" |
305 887,40
UAH з ПДВ
|
259 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Костянко Маргарита Станіславівна |
312 130,00
UAH з ПДВ
|
312 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗОГАЛЬ ОЛЕНА ВАСИЛІВНА" |
321 048,00
UAH з ПДВ
|
321 048,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" #37276566 |
Переможець |
259 513,80
UAH з ПДВ
|
21 січня 2019 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:41
|
Дод.угода № 5 до дог.№ 1-21.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2019 11:11
|
дод.угода№4.jpg | зміни до договору |
23 жовтня 2019 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2019 14:18
|
№ 3 до дог.1-21.jpg | зміни до договору |
20 серпня 2019 14:18
|
специфікація 1-21.jpg | зміни до договору |
20 серпня 2019 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2019 11:21
|
дод.уг 1-21.pdf | зміни до договору |
27 травня 2019 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2019 08:59
|
дод уг 1-21.pdf | зміни до договору |
18 березня 2019 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2019 09:18
|
договор рыба _9.pdf | укладений |
01 лютого 2019 09:14
|
договор рыба _8.pdf | укладений |
01 лютого 2019 09:14
|
договор рыба _7.pdf | укладений |
01 лютого 2019 09:14
|
договор рыба _6.pdf | укладений |
01 лютого 2019 09:14
|
договор рыба _5.pdf | укладений |
01 лютого 2019 09:14
|
договор рыба _4.pdf | укладений |
01 лютого 2019 09:14
|
договор рыба _3.pdf | укладений |
01 лютого 2019 09:14
|
договор рыба _2.pdf | укладений |
01 лютого 2019 09:14
|
договор рыба .pdf | укладений |
01 лютого 2019 09:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів видатків |
Номер договору про закупівлю: | 1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |