Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бобові, картопля, овочі та фрукти свіжі
Очікувана вартість
1 046 419,00 UAH
UA-2018-12-26-000102-a a8415070f05345a584d5cf4ea873a1a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Ірина Олександрівна

+380645432472 osvita.krem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02142023
Місцезнаходження: 92900, Україна , Луганська обл., місто Кремінна, вулиця Банкова, будинок 2
Контактна особа: Шевченко Ірина Олександрівна
+380645432472
osvita.krem@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2018 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 січня 2019 13:29
Очікувана вартість: 1 046 419,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 464,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61865 кг
бобові, картопля, овочі та фрукти свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, м.Кремінна, Кремінський район, Заклади освіти Кремінського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03200000-3 — Зернові культури, картопля, овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-08-000007 ● 5d84d1cc06ff49cebdc9384f7506c4db
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2020 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
08.01.2020 № 72
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 08.01.2020 № 72
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-26-000102-а 26.12.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-08 16:08:16

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі бобових, картоплі, овочів та фруктів свіжих (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-26-000102-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Якими нормативно-правовими актами ви керувались при прийнятті рішення щодо внесення змін до істотних умов Договору в частині зміни ціни за одиницю товару?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.


Заступник начальника відділу Антон РИБАЛКО

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-09 15:25:43

Пояснення

На Ваш Запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2018-12-26-000102-а відділ освіти Кремінської РДА Луганської області пояснює, що при прийнятті рішення щодо внесення змін до істотних умов Договору в частині зміни ціни за одиницю товару керувався п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначена норма закону передбачає, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок, про виявлені порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником неправомірних змін в процедурі(ах) у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2018-12-26-000102-а відділ освіти Кремінської РДА Луганської області заперечує. У зазначеній процедурі закупівлі відсутні порушення вимог частини 4 статті 36 Закону №922 оскільки зазначена норма закону передбачає, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Відділом освіти дотримано усіх вимог статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», тож відхилення (не відхилення) замовником неправомірних змін в процедурі(ах) відсутнє. В цілому повідомляємо, що у висновку про результати моніторингу закупівлі необґрунтовано наведені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а так само не вбачається необхідним вчинення будь-яких заходів, окрім тих, що передбачені змістом Закону в частині проведення процедури закупівлі.

2020-01-16 09:16:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Кочук Олена Миколаївна" 854 881,00
UAH з ПДВ
649 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЛЄШ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 1 040 387,34
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Міхєєва Галина Іванівна 1 045 901,00
UAH з ПДВ
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2019 20:36
Електронний підпис
23 січня 2019 20:35
ДФС Кочук.jpg
22 січня 2019 23:47
Електронний підпис
22 січня 2019 23:44
Дов. банкрутство.pdf
22 січня 2019 23:44
п.10 ст.17.pdf
22 січня 2019 23:44
Дов. МВС Кочук О.М..jpeg
22 січня 2019 23:44
п.4 ст.17.pdf
22 січня 2019 23:44
п.2,3 ст.17.pdf
17 січня 2019 22:03
Електронний підпис
14 січня 2019 21:41
Електронний підпис
14 січня 2019 21:33
Лист згода.pdf
14 січня 2019 21:33
Копія виписки.pdf
14 січня 2019 21:33
Опис товару.pdf
14 січня 2019 21:33
Довідка гарантія.pdf
14 січня 2019 21:33
Гарантійний лист.pdf
14 січня 2019 21:33
Проект договору.pdf
14 січня 2019 21:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 січня 2019 22:47
Якість.zip
14 січня 2019 22:47
Тендерна пропозиція.zip
14 січня 2019 22:47
Проект договору.zip
14 січня 2019 22:47
Довідки.zip
14 січня 2019 22:47
Відомості про особу.zip
14 січня 2019 22:47
Аналогічні договори.zip

Публічні документи

11 січня 2019 13:23
Тендерна пропозиція.PDF
11 січня 2019 13:23
Технічні вимоги.PDF
11 січня 2019 13:23
Проект договору.PDF
11 січня 2019 13:23
Паспорт.PDF
11 січня 2019 13:23
Довідка про ліцензію.PDF
11 січня 2019 13:23
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Кочук Олена Миколаївна"

ФОП "КУЛЄШ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП Міхєєва Галина Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Кочук Олена Миколаївна"
#2227804365
Переможець 649 900,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 14:13

Документи

22 січня 2019 14:12
Електронний підпис
22 січня 2019 14:01
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Кочук Олена Миколаївна"
#2227804365
649 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2019 14:12
Електронний підпис
22 січня 2019 14:01
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 09:10
Доповнення 8 до договору 15 від 07.02.19.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 09:09
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 13:23
Додаткова угода 7 до договору 15 від 07.02.19.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 13:23
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 13:26
Доповнення 6 до договору 15 від 07.02.19.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 13:23
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 16:49
Доповнення 5 до договору 15 від 07.02.2019.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 16:40
Додаткова угода 4 до договору 15 від 07.02.19.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 15:06
Доповнення 3 до договору 15 від 07.02.2019.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 15:05
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 16:45
Додаткова_угода_до_договору_15_від_07.02.19.PDF зміни до договору
22 травня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
16 травня 2019 08:41
Додаткова угода до договору 15 від 07.02.2019.PDF зміни до договору
16 травня 2019 08:37
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 09:11
договір№15 укладений
07 лютого 2019 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець домовилися збільшити ціни на продукти харчування у звязку з коливанням цін на ринку, зазначена ціне не призведе дл збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець домовилися збільшити ціни на продукти харчування у звязку з коливанням цін на ринку, зазначена ціне не призведе дл збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець домовилися збільшити ціни на продукти харчування у звязку з коливанням цін на ринку, зазначена ціне не призведе дл збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець домовилися збільшити ціни на продукти харчування у звязку з коливанням цін на ринку, зазначена ціне не призведе дл збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець домовилися збільшити ціни на продукти харчування у звязку з коливанням цін на ринку, зазначена ціне не призведе дл збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець домовилися збільшити ціни на продукти харчування у звязку з коливанням цін на ринку, зазначена ціне не призведе дл збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець домовилися збільшити ціни на продукти харчування у звязку з коливанням цін на ринку, зазначена ціне не призведе дл збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно статті 36 ч.5 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами і доповненнями від 25 грудня 2015 р. №922-VIII дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в наступному порядку Відповідно до наведеного термін дії Договору поставки №15 від 07.02.2019 р. продовжити на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 649 900,00
UAH