Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (охорона будівель)
Security services (protection of buildings)
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2018-12-25-000247-b 8a2c8c3f8bcd45c388f627d7744174d5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 грудня 2018 20:01
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 20:06
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2019 20:06
Початок аукціону: 11 лютого 2019 13:02
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH
Publication date: 25 грудня 2018 20:01
Enquiries until: 23 січня 2019 20:06
Complaints submission until: до 29 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 лютого 2019 20:06

Information

Estimated total value: 5 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
1 pc (service). The volume of procurement of services is provided by Appendix 3 of this tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (охорона будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security services (protection of buildings)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 17:02
30-19 від 14.01.2019 внесення змін_охорона будівель ЗМІНИ 1.doc
14 січня 2019 17:02
Додаток 5_ Зміни 1.doc
14 січня 2019 17:02
ТД охорона будівель_ гарантія 30 тис_ м_у_Зміна 1.doc
25 грудня 2018 20:08
Додаток 4.doc
25 грудня 2018 20:08
Додаток 3.doc
25 грудня 2018 20:08
Додаток 2.doc
25 грудня 2018 20:08
Додаток 1.doc
14 січня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 грудня 2018 20:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 17:02
30-19 від 14.01.2019 внесення змін_охорона будівель ЗМІНИ 1.doc
14 січня 2019 17:02
Додаток 5_ Зміни 1.doc
25 грудня 2018 20:08
Додаток 5.doc
14 січня 2019 17:02
ТД охорона будівель_ гарантія 30 тис_ м_у_Зміна 1.doc
25 грудня 2018 20:08
ТД охорона будівель_ гарантія 30 тис_ м_у.doc
25 грудня 2018 20:08
Додаток 4.doc
25 грудня 2018 20:08
Додаток 3.doc
25 грудня 2018 20:08
Додаток 2.doc
25 грудня 2018 20:08
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічного завдання
Дата подання: 02 січня 2019 16:19
Дата відповіді: 14 січня 2019 16:24
Просимо уточнити кількість охоронників, які мають перебувати на кожному обєкті одночасно та графік їх роботи.
Відповідь: Добрий день! Охорона на кожному об'єкті здійснюється цілодобово, а кількість охоронників визначається окремо кожним підприємством самостійно, але з дотриманням норм чинного законодавства України.
Дякуємо.
Уточнення
Дата подання: 15 січня 2019 15:37
Дата відповіді: 15 січня 2019 16:30
Документи на освіту потрібно подати на яку кількість працівників? Просимо надати відповідь - хоча б яка мінімальна межа працівників? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, на працівників, які будуть залучені до надання послуг. Кількість працівників повинна відповідати кількості залучених працівників до надання послуг.
Дякуємо.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 лютого 2019
UA-2018-12-25-000247-b8a2c8c3f8bcd45c388f627d7744174d5
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ОХОРОНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

05 лютого 2019 20:34
протокол 34.pdf
05 лютого 2019 20:36
Електронний підпис

Публічні документи

16 лютого 2019 16:01
Електронний підпис
16 лютого 2019 16:00
Документи.pdf
02 лютого 2019 19:34
Електронний підпис
02 лютого 2019 19:34
Електронний підпис
02 лютого 2019 19:33
Проект договору.PDF
02 лютого 2019 19:33
кваліфікація.pdf
02 лютого 2019 19:33
Інші документи.PDF
02 лютого 2019 19:33
Гарантії.PDF
02 лютого 2019 19:33
Mirgorodsky_1853-K-O эцп.pdf
02 лютого 2019 19:33
Підписаний_G0219-8017-GL_tender.pdf
02 лютого 2019 19:33
Лицензия с эцп.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-" #35933446

№ рішення у справі

54/15-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

05 лютого 2019 20:35
протокол 34.pdf
05 лютого 2019 20:37
Електронний підпис

Публічні документи

02 лютого 2019 19:50
Електронний підпис
02 лютого 2019 19:50
Електронний підпис
02 лютого 2019 19:49
Якість-2.pdf
02 лютого 2019 19:49
Якість-1.pdf
02 лютого 2019 19:49
Інші документи.PDF
02 лютого 2019 19:49
Договір.PDF
02 лютого 2019 19:49
Гарантії.PDF
02 лютого 2019 19:49
Mirgorodsky_1853-K-O с ЭЦП.pdf
02 лютого 2019 19:49
License с ЭЦП.pdf
02 лютого 2019 19:49
Підписаний_GarLIST 8004.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ОХОРОНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ОХОРОНА" 4 945 658,24
UAH з ПДВ
4 945 658,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-" 5 000 000,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2019 16:01
Електронний підпис
16 лютого 2019 16:00
Документи.pdf
02 лютого 2019 19:34
Електронний підпис
02 лютого 2019 19:34
Електронний підпис
02 лютого 2019 19:33
Проект договору.PDF
02 лютого 2019 19:33
кваліфікація.pdf
02 лютого 2019 19:33
Інші документи.PDF
02 лютого 2019 19:33
Гарантії.PDF
02 лютого 2019 19:33
Mirgorodsky_1853-K-O эцп.pdf
02 лютого 2019 19:33
Підписаний_G0219-8017-GL_tender.pdf
02 лютого 2019 19:33
Лицензия с эцп.pdf

Публічні документи

02 лютого 2019 19:50
Електронний підпис
02 лютого 2019 19:50
Електронний підпис
02 лютого 2019 19:49
Якість-2.pdf
02 лютого 2019 19:49
Якість-1.pdf
02 лютого 2019 19:49
Інші документи.PDF
02 лютого 2019 19:49
Договір.PDF
02 лютого 2019 19:49
Гарантії.PDF
02 лютого 2019 19:49
Mirgorodsky_1853-K-O с ЭЦП.pdf
02 лютого 2019 19:49
License с ЭЦП.pdf
02 лютого 2019 19:49
Підписаний_GarLIST 8004.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ОХОРОНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ОХОРОНА"
#41422709
Переможець 4 945 658,24
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 15:16

Документи

12 лютого 2019 15:15
Електронний підпис
12 лютого 2019 15:12
оборона будивель.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ОХОРОНА"
#41422709
4 945 658,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2019 15:15
Електронний підпис
12 лютого 2019 15:12
оборона будивель.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 08:48
д.у.9 від 29.04.2020.PDF укладений
29 квітня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 15:07
SCAN0072.PDF зміни до договору
28 лютого 2020 14:35
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 12:34
SCAN0175.PDF зміни до договору
15 січня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:31
SCAN0105.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 11:20
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 13:33
SCAN0048.PDF зміни до договору
19 грудня 2019 13:31
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 16:04
SCAN0004.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 16:02
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 14:55
SCAN0004.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 14:53
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 14:29
SCAN0045.PDF зміни до договору
30 жовтня 2019 13:59
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 15:39
Д.у. 2 від 27.08.19.PDF зміни до договору
29 серпня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 17:05
SCAN0011.PDF зміни до договору
02 липня 2019 17:02
Електронний підпис укладений
03 березня 2019 16:29
124-19 охорона будивель.pdf укладений
03 березня 2019 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю викласти п. 3.3.1 договору та п.2 Додатку 1 до договору у новій редакції. Додаткова угода 1. Обсяг закупівлі після внесення змін - 1 шт. (послуга). Джерело фінансування - міський бюджет.
Номер договору про закупівлю: 124-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 124-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 124-19 від 01.03.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4 047 345 грн. 72 коп. (чотири мільйона сорок сім тисяч триста сорок п’ять гривень 72 коп.), без ПДВ. Кількість послуг після внесення змін складає - 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 124-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 124-19 від 01.03.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4 526 116 грн. 38 коп. (чотири мільйона п’ятсот двадцять шість тисяч сто шістнадцять гривень 38 коп.), без ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін складає 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 124-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 124-19 від 01.03.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4 945 658 грн. 24 коп. без ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін складає 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 124-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 124-19 від 01.03.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4531052.16. без ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін складає 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 124-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток 2 «Технічне завдання», до договору № 124-19 від 01.03.2019 року в новій редакції, що додається та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 4 531 052 грн. 16 коп. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4 531 052 грн. 16 коп.
Номер договору про закупівлю: 124-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію до 01 березня 2020 року (включно). 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору укладеного у 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 124-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 6 від 28 грудня 2019 року до Договору № 124-19 від 01.03.2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 124-19 від 01.03.2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 124-19 від 01.03.2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 883 505 грн. 82 коп. (вісімсот вісімдесят три тисячі п’ятсот п’ять гривень 82 коп..), (без ПДВ)., фактично виконаного у 2019 році - 4 422 464 грн. 78 коп. (чотири мільйона чотириста двадцять дві тисячі чотириста шістдесят чотири гривні 78 коп.), без ПДВ ” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника та Виконавця. Обсяг закупівлі складає 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 124-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю здійснення оплати за надані у 2020 році послуги та ураховуючи п. 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань до 30.04.2020 року. Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 124-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 4 422 464,78
UAH
Причини розірвання договору: 1. Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір № 124-19 від 01.03.2019 року, - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються наданими Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі (2019 рік – 4 422 464 грн. 78коп., всього за Договором – 5 281 291грн. 66коп.).