Послуги з виплати соціальної допомоги
Очікувана вартість
4 600 000,00 UAH
UA-2018-12-22-001952-c b6ff6e4b1dce459b8f1421693e2edac0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осовська Людмила Федорівна

380444042119 osovska@kvc.com.ua

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова,7
Контактна особа: Осовська Людмила Федорівна
380444042119
osovska@kvc.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обгрунтування
Відповідно до ч. 5 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" окремими законами встановлюються особливості здійснення даної процедури закупівлі.
Відповідно ч. 1 ст. 2 Закону України від 21.06.2012 р. № 4997-VI «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркових конвертів» закупівля послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркових конвертів здійснюється шляхом застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі".
Також, відповідно до Розпорядження Кабінету міністрів України від 10.01.2002 № 10-р на ПАТ «Укрпошта» покладено виконання функцій національного оператора поштового зв'язку України.
Послуги з виплати і доставки пенсій та грошової допомоги надаються підрозділами національного оператора відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2009 № 464/156, постановою Пенсійного фонду України від 28.04.09 № 14-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції 02.07.09 № 592/16608.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2018
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з виплати соціальної допомоги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виплати та доставки соціальних допомог об’єктами поштового зв’язку Київської міської дирекції ПАТ «Укрпошта»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, Київська область, Київ, просп.Комарова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75310000-2 — Послуги з виплати соціальної допомоги

Документація

Тендерна документація

22 грудня 2018 14:58
Електронний цифровий підпис
22 грудня 2018 14:56
Обгрунтування.pdf
22 грудня 2018 14:56
Протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Київська міська дирекція ПАТ «Укрпошта»
#215600426655
Переможець 4 600 000,00
UAH
22 грудня 2018 15:17

Документи

22 грудня 2018 15:16
sign.p7s
22 грудня 2018 15:16
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2018 15:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Київська міська дирекція ПАТ «Укрпошта»
#215600426655
4 600 000,00
UAH
Документи

Документи

22 грудня 2018 15:16
sign.p7s
22 грудня 2018 15:16
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 січня 2019 17:05
Договір № 111.11.2-101.pdf укладений
23 січня 2019 17:03
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 11:48
Додаткова угода № 7.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:47
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2019 14:47
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 14:32
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2019 14:25
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 14:17
sign.p7s зміни до договору
05 серпня 2019 12:30
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 12:28
sign.p7s зміни до договору
03 червня 2019 12:13
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
03 червня 2019 12:11
sign.p7s зміни до договору
02 травня 2019 20:01
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
02 травня 2019 19:59
sign.p7s зміни до договору
09 квітня 2019 12:13
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
09 квітня 2019 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди внести зміни в Додаток 2 пункту 3.1 Договору та викласти у новій редакції , що додається.
Номер договору про закупівлю: Договір № 111.11.2-101
Договір:
Номер додаткової угоди: № 111.11.2-101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в Додаток 2 п. 3.1 Договору та викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Договір № 111.11.2-101
Договір:
Номер додаткової угоди: №111.112-101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди внести зміни у Додаток 2 п. 3.1 Договору та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Договір № 111.11.2-101
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 111.11.2-101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди внести зміни в Додаток 2 пункту 3.1 Договору та викласти у новій редакції що додається.
Номер договору про закупівлю: Договір № 111.11.2-101
Договір:
Номер додаткової угоди: 111.11.2-101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток №2 п.3.1. до Договору та викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: Договір № 111.11.2-101
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди внести зміни в п.3.1 Договору та викласти у новій редакції: ціна Договору становить 4 456 381,00 грн.
Номер договору про закупівлю: Договір № 111.11.2-101
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток 2 п. 3.1 договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Договір № 111.11.2-101
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 934 424,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку