Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання за кодом CPV – 90910000-9 за ДК 021:2015 (Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів: Лот № 1 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського району міста Києва; Лот № 2 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Дарницького району міста Києва; Лот № 3 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Солом’янського району міста Києва)
«Services for cleaning» CPV 90910000-9 DK 021:2015 Services for cleaning underground pedestrian crossings: lot № 1 Services for cleaning underground pedestrian crossings of Svyatoshinsky district of Kyiv; lot № 2 Services for cleaning underground pedestrian crossings of Darnytsky district of Kyiv; lot № 3 Services for cleaning underground pedestrian crossings Solom'yansʹkyy district of Kyiv
Очікувана вартість
29 685 500,00 UAH
UA-2018-12-22-000417-a 050594daa89544169d0ee917ee963f65
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Додаткові контактні особи: Литовченко Антон Вікторович
(044)489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Public Utility "Kyivblagoustrii" of the Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 26199708
Contact point: Kozulin Eugene
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Additional contacts: Anton A. Litovchenko
(044)489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 грудня 2018 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 10:00
Очікувана вартість: 29 685 500,00 UAH з ПДВ
Publication date: 22 грудня 2018 11:48
Enquiries until: 12 січня 2019 10:00
Complaints submission until: до 18 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 січня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 29 685 500 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement

Тендерна документація

26 грудня 2018 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 12:23
ТД Прибирання 26.12.18.docx
26 грудня 2018 12:23
Перелік змін Прибирання 26.12.2018.doc
22 грудня 2018 11:45
Оголошення англ.pdf
22 грудня 2018 11:45
Оголошення.pdf
26 грудня 2018 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 12:23
ТД Прибирання 26.12.18.docx
22 грудня 2018 11:45
ТД Прибирання.docx
26 грудня 2018 12:23
Перелік змін Прибирання 26.12.2018.doc
22 грудня 2018 11:45
Оголошення англ.pdf
22 грудня 2018 11:45
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 03 січня 2019 10:01
Дата відповіді: 08 січня 2019 17:05
Підкажіть, будь ласка, аналогічний договір повинен бути виконаний чи можливо подання сканкопії аналогічного договору, термін дії якого ще не закінчився?
Відповідь: Належним підтвердженням кваліфікаційного критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" відповідно до вимог тендерної документації є надання копії аналогічного договору, послуги по якому надано у повному обсязі (договір виконано в повному обсязі) .

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.Лот № 1 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського району міста Києва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 8 250 900,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 41 254,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82509 UAH


Title: Lot 1.lot № 1 Services for cleaning underground pedestrian crossings of Svyatoshinsky district of Kyiv
Current status: Complete
Estimated total value: 8 250 900,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 254,50 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 31 січня 2019 13:43
Auction planned date: 31 січня 2019 13:43
Закінчення: 31 січня 2019 14:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

11 посл
Лот № 1 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського району міста Києва
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

lot № 1 Services for cleaning underground pedestrian crossings of Svyatoshinsky district of Kyiv
CPV: 90910000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 січня 2019
UA-2018-12-22-000417-a050594daa89544169d0ee917ee963f65
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БК"Ярко" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 15:44
Електронний підпис
07 лютого 2019 15:44
Електронний підпис
07 лютого 2019 15:41
Довідка ДФС л1.pdf
05 лютого 2019 13:58
Електронний підпис
05 лютого 2019 13:58
Електронний підпис
05 лютого 2019 13:55
Довідка (1).zip
05 лютого 2019 13:54
Довідка (2).zip
01 лютого 2019 16:14
Електронний підпис
01 лютого 2019 16:14
Електронний підпис
01 лютого 2019 16:10
Довідка МВС.pdf
18 січня 2019 17:21
Електронний підпис
18 січня 2019 17:21
Електронний підпис
18 січня 2019 17:19
13 Проект договору.pdf
18 січня 2019 17:19
9 СЕС висновки.PDF
18 січня 2019 17:19
11.1 Аналог. договір.pdf
18 січня 2019 17:19
15 Опис_Статут.PDF
18 січня 2019 17:19
4.1.2 Інженер_ОП.PDF
18 січня 2019 17:19
22 Звіт про фін. стан.pdf
18 січня 2019 17:19
Ліцензія.zip
18 січня 2019 17:19
12 Довідка 17-а ст..pdf
18 січня 2019 17:19
2018_11_15_Pustovoit_Dovirenist_500.zip
18 січня 2019 17:19
4.1 Довідка персонал.pdf
18 січня 2019 17:19
Гарантия_82.zip
18 січня 2019 17:18
4.1.4 Документи водій.PDF
18 січня 2019 17:18
2 Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

21 січня 2019 16:03
Електронний підпис
21 січня 2019 16:03
Електронний підпис
21 січня 2019 15:54
Протоколи.pdf
21 січня 2019 15:53
Протокол з ОП.pdf
21 січня 2019 15:53
Накази на директора.pdf
21 січня 2019 15:53
Тендерна пропозиція.pdf
21 січня 2019 15:52
Довідка ст 17.pdf
21 січня 2019 15:52
Довідка ст 17 б.pdf
21 січня 2019 15:52
Довідка ст 17 а.pdf
21 січня 2019 15:52
Висновки СЕС.pdf
21 січня 2019 15:52
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"

ТОВ "БК"Ярко"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" 8 247 324,10
UAH з ПДВ
8 247 324,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК"Ярко" 8 250 791,41
UAH з ПДВ
8 250 791,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 15:44
Електронний підпис
07 лютого 2019 15:44
Електронний підпис
07 лютого 2019 15:41
Довідка ДФС л1.pdf
05 лютого 2019 13:58
Електронний підпис
05 лютого 2019 13:58
Електронний підпис
05 лютого 2019 13:55
Довідка (1).zip
05 лютого 2019 13:54
Довідка (2).zip
01 лютого 2019 16:14
Електронний підпис
01 лютого 2019 16:14
Електронний підпис
01 лютого 2019 16:10
Довідка МВС.pdf
18 січня 2019 17:21
Електронний підпис
18 січня 2019 17:21
Електронний підпис
18 січня 2019 17:19
13 Проект договору.pdf
18 січня 2019 17:19
9 СЕС висновки.PDF
18 січня 2019 17:19
11.1 Аналог. договір.pdf
18 січня 2019 17:19
15 Опис_Статут.PDF
18 січня 2019 17:19
4.1.2 Інженер_ОП.PDF
18 січня 2019 17:19
22 Звіт про фін. стан.pdf
18 січня 2019 17:19
Ліцензія.zip
18 січня 2019 17:19
12 Довідка 17-а ст..pdf
18 січня 2019 17:19
2018_11_15_Pustovoit_Dovirenist_500.zip
18 січня 2019 17:19
4.1 Довідка персонал.pdf
18 січня 2019 17:19
Гарантия_82.zip
18 січня 2019 17:18
4.1.4 Документи водій.PDF
18 січня 2019 17:18
2 Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

21 січня 2019 16:03
Електронний підпис
21 січня 2019 16:03
Електронний підпис
21 січня 2019 15:54
Протоколи.pdf
21 січня 2019 15:53
Протокол з ОП.pdf
21 січня 2019 15:53
Накази на директора.pdf
21 січня 2019 15:53
Тендерна пропозиція.pdf
21 січня 2019 15:52
Довідка ст 17.pdf
21 січня 2019 15:52
Довідка ст 17 б.pdf
21 січня 2019 15:52
Довідка ст 17 а.pdf
21 січня 2019 15:52
Висновки СЕС.pdf
21 січня 2019 15:52
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"

ТОВ "БК"Ярко"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"
#38937541
Переможець 8 247 324,10
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 12:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"
#38937541
8 247 324,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 10:06
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:30
ПВЗ 4 (подовж строк) лот 1 Святош (1).doc зміни до договору
23 грудня 2019 16:30
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:28
ПВЗ 3 (зменш обсягів) лот 1 Святош (1).doc зміни до договору
23 грудня 2019 16:28
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 15:56
ПВЗ Святош (1).doc зміни до договору
19 листопада 2019 15:55
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 16:14
ПВЗ 1 лот 1 18.02.2019 (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2019 16:13
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 10:46
Договір 36 ЕК 1 лот 1.pdf укладений
14 лютого 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч.4 ст. 36 Закону обрано, оскільки система не містить пункту, який відповідає суті внесених змін, однак відповідно до ст. 10 Закону передбачено публікацію повідомлення про внесення змін 1. Сторонами досягнуто згоду внести зміни до договору у частині розрахунків за надані послуги: 1.1. Доповнити договір п. 3.1.1. в наступній редакції: «3.1.1. Оплата за надані послуги здійснюється з наступних джерел фінансування, а саме: 6 362 600,00 грн. (шість мільйонів триста шістдесят дві тисячі шістсот гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 1 060 433, 34 грн. (один мільйон шістдесят тисяч чотириста тридцять три гривні тридцять чотири копійки) – за рахунок коштів місцевого бюджету (р/р 35435023028189 в ГУ ДКСУ у м.Києві), 1 884 724, 10 грн. (один мільйон вісімсот вісімдесят чотири тисячі сімсот двадцять чотири гривні десять копійок) в тому числі ПДВ 314 120, 68 грн. (триста чотирнадцять тисяч сто двадцять гривень шістдесят вісім копійок) – за рахунок коштів підприємства (р/р 26000000025112 в АТ «Укрексімбанк»).» 1.2. Викласти п.3.5. Договору у наступній редакції: «3.5. Оплата частини послуг, що будуть надані за Договором за рахунок коштів місцевого бюджету здійснюється Замовником відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного Кодексу України та наявного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування цієї закупівлі.» 1.3. Викласти реквізити Замовника, зазначені у Розділ 12 Договору «Місцезнаходження та реквізити сторін», Додатку № 1, Додатку № 2, Додатку № 2-1, Додатку № 3, Додатку № 4 до Договору у наступній редакції: «КП «КИЇВБЛАГОУСТРІЙ» Місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корп. 2 Код ЄДРПОУ 26199708 ІПН261997026596 р/р 35435023028189 в ГУ ДКСУ у м.Києві, МФО 820019 р/р 26000000025112 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313 телефон/факс +38(044)489-32-99»
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч.4 ст. 36 Закону обрано, оскільки система не містить пункту, який відповідає суті внесених змін, однак відповідно до ст. 10 Закону передбачено публікацію повідомлення про внесення змін, лист ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" від 12.11.2019, №26/11-19 1. У зв’язку зі зміною найменування Виконавця на підставі рішення єдиного власника №11.11.19.1 від 11.11.2019 року, інформація про що 12.11.2019 року внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з дати реєстрації змін та надалі читати по тексту Договору та інших документів, які мають до нього відношення, найменування Виконавця - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕК №1». 2. Доповнити банківські реквізити Виконавця у Договорі, інших документах, які мають до нього відношення номером банківського рахунку у стандарті IBAN : UA823510050000026007608992200.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі внести зміни до п.3.1. Договору №36 від «12» лютого 2019р., виклавши п.3.1. Договору в наступній редакції: 1. «3.1. Орієнтовна ціна цього Договору становить 4 769 941,51 гривень (чотири мільйони сімсот шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сорок одна грн. 51 коп.), в тому числі ПДВ 794 990,25 гривень (сімсот дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто грн. 25 коп.) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником» 2. Виключити п. 3.1.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 8 ч. 4 статті 36 Закону. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1. п. 7.1. Договору №36 від «12» лютого 2019р., викласти в наступній редакції: «7.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.03.2020 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань та умов цього Договору.» 2. п. 4.1. Договору №36 від «12» лютого 2019р., викласти в наступній редакції: «Строк надання послуг: з 12.02.2019 року до 31.03.2020 року»
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: подовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, збільшити суму договору на 953 988,30 грн. (дев’ятсот п’ятдесят три тисячі дев’ятсот вісімдесят вісім грн. 30 коп.), в тому числі ПДВ 158 998,05 грн. (сто п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 05 коп.) для оплати послуг, наданих за період з 01.01.2020 року по 31.03.2020 року. 2. Розрахунки за надані послуги будуть проводитись з бюджетного рахунку відкритого в Держказначейській службі України в м. Києві ГУ ДКСУ у м. Києві № UA928201720344350001000028189 (КПКВ 1416030 «Організація благоустрою населених пунктів»). 3. Внести зміни до розділу 12 Договору № 36 від «12» лютого 2019р., специфікацій та додаткових угод до нього, виклавши реквізити сторін в наступній редакції: 12. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник: КП «КИЇВБЛАГОУСТРІЙ» Місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. № 31 корпус 2 Код ЄДРПОУ 26199708 ІПН 261997026596 б/р IBAN: UA928201720344350001000028189 в ГУ ДКСУ у м. Києві, МФО 82017 р/р IBAN: UA293223130000026000000025112 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313 телефон/факс +38(044)4893299 ______________ ______________ ____________ М.П. Виконавець: ТОВ «Експлуатаційна компанія №1» Місцезнаходження: 04112, м. Київ, вул. Оранжерейна, буд. 1 Код ЄДРПОУ 38937541 ІПН 389375426531 р/р IBAN: UA823510050000026007608992200 в ПАТ "УКРСИББАНК", МФО 351005 телефон/факс +38(044)2229257 Директор ________________ Шевчук Ю.Р. М.П.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Сторонами досягнуто згоду зменшити вартість закупівлі на 10 902,30 грн (десять тисяч дев’ятсот дві гривні тридцять копійок) в тому числі ПДВ 1 817,05 (одна тисяча вісімсот сімнадцять гривень 05 копійок).
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 5 713 027,15
UAH (в тому числі ПДВ 952 170,89 UAH)