Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

закупівля послуг водовідведення
Очікувана вартість
1 742 177,00 UAH
UA-2018-12-21-002689-c b755e276e57c4cbb9629ea3cc079f38b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Масалович Надія Йосипівна

03131(2-33-28) nadiia.masalovych@mukachevo-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01992831
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ АКАДЕМІКА, будинок 8-13
Контактна особа: Масалович Надія Йосипівна
03131(2-33-28)
nadiia.masalovych@mukachevo-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо надання послуг водовідведення єдиний можливий постачальник для потреб КНП “Мукачівська ЦРЛ” – Мукачівське міське комунальне підприємство « Мукачівводоканал», яке є ліцензіатом, що здійснює провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2018 17:12
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90400000-1: Послуги у сфері водовідведення


закупівлю послуг водовідведення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
284200 м3
закупівлю послуг водовідведення.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська обл., Мукачево, Пирогова 8-13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90400000-1 — Послуги у сфері водовідведення

Тендерна документація

21 грудня 2018 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 17:07
Протокол_переговорна _ММКП Мукачівводоканал.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ММКП "Мукачівводоканал"
#03344556
Переможець 1 742 177,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 17:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ММКП "Мукачівводоканал"
#03344556
1 742 177,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:28
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 11:37
17-1 № 4 (1).PDF зміни до договору
24 грудня 2019 11:36
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 11:00
17-1 №3 (1).PDF зміни до договору
20 грудня 2019 10:59
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 10:05
Додаткова угода №2 Водоканал (1) (1).PDF зміни до договору
20 листопада 2019 10:05
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 12:57
Додаткова угода №17-1 (1).PDF зміни до договору
21 серпня 2019 12:57
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 11:01
водовідведення(1).pdf укладений
08 січня 2019 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями укладеного договору пп.3.2.,п.3 та п.1.ч.4 ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме,зменшення обсягів закупівлі,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі та викладення суми договору відповідно до додаткової угоди № 1 від 21.08.2019 року (додається)
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положенням укладеного договору за № 17/1 від 08 січня 2019 р ,а саме пп.3.2. П .3.що передбачає наступне ;»Ціна цього Договору може бути зменшена у разі ,якщо у період дії Договору Замовник з будь-яких причин тимчасово не буде споживати Послуги,або фактичне їх споживання виявиться,меншим від обсягів встановлених Договором» та п.1ч. 4 статі 36 Закону України «Про публічні закупівлі» – а саме» зменшення обсягів закупівлі.зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» та проведеного аналізу фактичного споживання послуги з водовідведення,Сторони дійшли згоди щодо зменшити суму договору про закупівлю послуги з централізованого водовідведення шляхом укладання Додаткової угоди за № 2 (додається)
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями укладеного договору,враховуючи фактичні обсяги використання послуг з водовідведення сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі та суми договору відповідно до додаткової угоди № 3 (додається)
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями укладеного договору та п.1ч.4.ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди,щодо зменшення обсягів закупівлі та зміною суми договору відповідно до укладеної долдаткової угоди за № 4 (додається)
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 249 594,46
UAH (в тому числі ПДВ 208 265,74 UAH)