Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

19Т-021_Формений одяг / special clothing in assortment
Очікувана вартість
17 390 670,00 UAH
UA-2018-12-21-001406-a b3a5e4c853d146a09e9fa3f61448f860
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сергій Жигилій

+380444612586 serhii.zhyhylii@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Сергій Жигилій
+380444612586
serhii.zhyhylii@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2018 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 13:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 14:20
Очікувана вартість: 17 390 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 347800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

18110000-3 - Формений одяг
(Формений одяг)


uniform
(special clothing in assortment)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10618 комплект
Формений одяг / special clothing in assortment
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно документів якості
Дата подання: 26 грудня 2018 11:04
Дата відповіді: 27 грудня 2018 12:16
Доброго дня. Надайте будь ласка уточнення, на основі яких нормативних документів ( ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТО чи інші) потрібно надавати висновки на тканину, сертифікати , протоколи випробувань? Оскільки без зазначення нормативного документу та відповідно переліку вимог лабораторії не можуть надати заключення. Дякуємо
Відповідь: Відповідно до документації допорогової закупівлі (додаток 2)
Технічна специфікація
Дата подання: 26 грудня 2018 11:16
Дата відповіді: 27 грудня 2018 12:16
Доброго дня. У технічній специфікації на вироби зазначено, що свтловідбиваюча стрічка повинна відповідати вимогам ДСТУ EN 471. Ця нормативна документація не діє з 01.102017 р. отже провести сертифікацію на відповідність даному документу неможливо. Прошу надати роз'яснення стосовно нормативної документації на світловідбиваючу стрічку.
Відповідь: Будуть внесені зміни (ДСТУ EN ISO 20471)
Зразки
Дата подання: 26 грудня 2018 11:21
Дата відповіді: 27 грудня 2018 12:16
Надайте уточнення стосовно алгоритму подачі зразків. Чи правильно ми розуміємо , що спочатку протягом 3-х робочих днів після аукціону всіма учасниками надаються зразки тканини, потім протягом 7-ми робочих днів після аукціону всіма учасниками надаються зразки товару, по одному костюму кожного виду. Далі, на етапі підписання договору, учасником-переможцем надаються окремо зразки товару кожного виду на кожну філію окремо.? Якщо керуватися зазначеною схемою, то виходить що потрібно надати 14 зразків товару? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зразки тканини з позначенням найменування та виробника тканини надаються Учасником який проходить кваліфікацію до АТ «Укргазвидобування» протягом 3 робочих днів після завершення аукціону. Зразки одягу для затвердження надаються Учасником, який проходить кваліфікацію до АТ «Укргазвидобування» протягом 7 робочих днів. Затверджені зразки надаються на етапі підписання договору на кожну філію АТ «Укргазвидобування» (адреси повідомляються додатково) для подальшого порівняння Товару при прийманні на склад (зразки враховуються в потребу філій).
Документи виробника
Дата подання: 26 грудня 2018 11:42
Дата відповіді: 27 грудня 2018 12:16
В документації зазначено, що Учасник надає або сертифікат відповідності або інший документ, виданий уповноваженим органом, що підтверджує, що даний Учасник являється Виробником даної продукції. Які саме документи до складу " інших" , окрім сертифікату відповідності?
Відповідь: Учасник надає або сертифікат відповідності або інший документ, виданий уповноваженим органом, що підтверджує, що даний Учасник являється Виробником даної продукції., або підтверджуючий документ від виробника (сертифікат дилерства, або офіційний лис, або копія договору) щодо підтвердження прямих правовідносин Учасника з виробником, або лист в довільній формі про наявність МТР на балансі Учасника / лист від виробника або дилера про гарантію поставки даному Учаснику торгів даних МТР / копія існуючого договору на поставку даних МТР Учасника з виробником або дилером.
Аналогічні договори
Дата подання: 26 грудня 2018 12:00
Дата відповіді: 27 грудня 2018 12:16
Скажіть будь ласка, що мається на увазі під досвідом постачання МТР за останній рік? Мається на увазі досвід постачання за кодом 18110000-3 - Формений одяг, як зазначено в тендерній документації в пункті 3 найменування предмету закупівлі? Дякуємо
Відповідь: Надається підписаний документ, де описується досвід постачання МТР за останній рік, надаються відгуки (не менше одного) від Замовників/кінцевого споживача за останній рік
Зразки
Дата подання: 28 грудня 2018 10:07
Дата відповіді: 28 грудня 2018 11:34
Доброго ранку. Дякуємо за відповіді, які були скопійовані з тендерної документації, та не прояснили ситуацію. Надайте конкретно відповідь, скільки всього зразків потрібно надавати учаснику на всіх етапах? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. В документації допорогової закупівлі наведено контактні телефони.
Менеджер Жигилій С.О., тел. (044) 461-25-86;
за довідками: з технічних питань – Булаткіна С.В. тел.: 461-29-43;
щодо Опитувальника контрагента (Додатки 7 та 8): головний фахівець департаменту безпеки Денисенко Олександр Володимирович, тел.: (044) 461-25-51;
щодо організаційних питань проведення процедури закупівлі – сектор організації закупівель тел. (044) 461-27-14, 461-27-11; е-mail: tender@ugv.com.ua.
Дякуємо!
ГОСТи
Дата подання: 28 грудня 2018 12:22
ГОСТи в Україні діють до 01.01.2019р. Тобто сертифікати і декларації на момент тендера не будуть дійсними. Це Вас не бентежить?
Відповідь відсутня
Технічні вимоги до виробу
Дата подання: 08 січня 2019 20:24
Будь ласка надайте уточнення щодо невідповідності малюнку Додаток 2.1 та технічних вимог до виробу, а саме опису моделі -2.Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів з антистатичними властивостями. Будь ласка надайте у складі технічних вимог до виробу опис моделі -3.Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень з вогнетривких матеріалів
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" 8 181 480,00
UAH з ПДВ
8 181 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спец-Контакт" 8 203 584,00
UAH з ПДВ
8 203 584,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промисловий стандарт" 9 081 291,36
UAH з ПДВ
9 081 291,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 10 575 216,00
UAH з ПДВ
10 575 216,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ" 12 301 080,00
UAH з ПДВ
12 301 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "LEGIO" 17 388 800,08
UAH з ПДВ
17 388 800,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2019 12:57
Молния.pdf
18 січня 2019 12:55
Тех. частина - Виріб.pdf
18 січня 2019 12:55
ДСТУ ISO 9001.pdf
18 січня 2019 12:55
Виробник.pdf
18 січня 2019 12:55
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2019 12:55
Фін. звіт (2016, 2017, 2018).pdf
18 січня 2019 12:55
Протокол зборів 8.pdf
18 січня 2019 12:55
Протокол зборів 5.pdf
18 січня 2019 12:55
Протокол зборів 1.pdf
18 січня 2019 12:55
Паспорт - директор.pdf
18 січня 2019 12:55
Додаток 5. ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
18 січня 2019 12:55
Відгук 2.pdf
18 січня 2019 12:55
Відгук 1.pdf
18 січня 2019 12:55
Витяг Робочий Стіль.pdf
18 січня 2019 12:55
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 12:57
2.7.10. Паспорти якості.pdf
18 січня 2019 12:33
7. Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2019 12:33
2.7.15. Фурнітура.pdf
18 січня 2019 12:33
2.7.2. Декларація одяг.pdf
18 січня 2019 12:33
2.1.8 Копія протоколу 8.pdf
18 січня 2019 12:33
2.1.7 Копія протоколу 7.pdf
18 січня 2019 12:33
2.1.6 Копія Протоколу 1.pdf
18 січня 2019 12:33
2.1.1. Статут.pdf
18 січня 2019 12:33
1. Забезпечення.rar

Публічні документи

18 січня 2019 12:23
17 Документи якості.pdf
18 січня 2019 10:21
1 Гарантія.rar
18 січня 2019 10:21
2 Статут.pdf
18 січня 2019 10:21
7 Копія витягу з ЄДР.pdf
18 січня 2019 10:21
16 Про виробника.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 12:09
51 податки.pdf
18 січня 2019 12:09
47 додаток 2.pdf
18 січня 2019 12:09
45 відгук.pdf
18 січня 2019 12:09
43 сертифікат ISO 9001.pdf
18 січня 2019 12:09
39 висновок СЕС нитки.pdf
18 січня 2019 12:09
30 диплом магістра.pdf
18 січня 2019 12:09
29 технічний звіт 2.pdf
18 січня 2019 12:08
28 технічний звіт.pdf
18 січня 2019 12:08
10 аудит.pdf
18 січня 2019 12:08
8 банкрутство.pdf
18 січня 2019 12:08
7 корупція юр особи.pdf
18 січня 2019 12:08
4 витяг ЄДРПОУ.pdf
18 січня 2019 12:08
3 копія паспорта (1-5).pdf
18 січня 2019 12:08
3 витяг ПДВ.pdf
18 січня 2019 12:08
2 статут.pdf
18 січня 2019 12:08
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 12:43
Цінова пропозиція_.pdf
18 січня 2019 11:52
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2019 11:51
Паспорт Тулина.PDF
18 січня 2019 11:51
ІSО.pdf
18 січня 2019 11:51
ЄДРПОУ.PDF
18 січня 2019 11:51
Декларація Додаток 5.pdf
18 січня 2019 11:51
Відгук МТМ.pdf
18 січня 2019 11:51
Витяг з ЄДР.pdf
18 січня 2019 11:51
Висновки СЕС.pdf
18 січня 2019 11:51
Баланс 2016г.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 12:27
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2019 12:27
Довідка з ДФС.pdf
18 січня 2019 12:27
Опитувальник.pdf
18 січня 2019 12:27
Відгук Легіо.pdf
18 січня 2019 12:27
Аналог. договір.pdf
18 січня 2019 12:27
Технічні вимоги.pdf
18 січня 2019 12:27
Сертифікат 9001.pdf
18 січня 2019 12:27
Фінансовий звіт 2017.pdf
18 січня 2019 12:27
Банкротство.pdf
18 січня 2019 12:27
Паспорт Головко.pdf
18 січня 2019 12:27
Витяг з ЄДР.pdf
18 січня 2019 12:27
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""

ТОВ "Спец-Контакт"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Промисловий стандарт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ"

ТОВ "LEGIO"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""
#38144198
Переможець 8 181 480,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 14:38

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2019 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""
#38144198
8 181 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
19Т-021_Договір_Робочий Стіль.pdf укладений
23 квітня 2019 14:33