Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 - Фармацевтична продукція (Хлоргексидин (Chlorhexidine); Хлоргексидин (Chlorhexidine); Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride) — складний розчин; Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride) — складний розчин; Калію хлорид (Potassium chloride) Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію гідрокарбонат (Sodium hydrogen carbonate); Натрію гідрокарбонат (Sodium hydrogen carbonate); Засіб на спиртовій основі для протирання рук ( Alcohol based hand rub))
Очікувана вартість
3 925 340,00 UAH
UA-2018-12-21-000910-b aeeaab1a66854aad8c639fabfad67873
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2018 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 05 лютого 2019 11:57
Очікувана вартість: 3 925 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 626,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
770 флакон
Розчин хлоргексидину 0.05 % стер. (Chlorhexidine) 200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorhexidine
АТХ: D08AC02
2500 флакон
Розчин хлоргексидину 0.05 % стер. (Chlorhexidine)400 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorhexidine
АТХ: D08AC02
500 флакон
Розчин глюкози 5 % стер. (Glucose)100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
АТХ: B05CX01
20000 флакон
Розчин глюкози 5 % стер. (Glucose)200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
АТХ: B05CX01
17000 флакон
Розчин глюкози 5 % стер. (Glucose)400 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
АТХ: B05CX01
5000 флакон
Розчин глюкози 10 % стер. (Glucose)200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
АТХ: B05CX01
6000 флакон
Натрію хлорид;Калію хлорид ; Кальцію хлорид(Sodium chloride Potassium chloride ;Calcium chloride) - складний розчин 200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes
АТХ: B05BB01
25000 флакон
Натрію хлорид;Калію хлорид ; Кальцію хлорид(Sodium chloride ; Potassium chloride ;Calcium chloride) - складний розчин 400 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes
АТХ: B05BB01
6900 флакон
Розчин калію хлориду 7.5 % стер. (Potassium chloride) 200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Potassium chloride
АТХ: B05XA01
68500 флакон
Розчин натрію хлориду 0.9 % стер. (Sodium chloride)200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
АТХ: B05XA03
64400 флакон
Розчин натрію хлориду 0.9 % стер. (Sodium chloride)400 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
АТХ: B05XA03
8000 флакон
Розчин натрію хлориду 0.9 % стер. (Sodium chloride)100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
АТХ: B05XA03
130 флакон
Розчин натрію гідрокарбонату 4 % стер.(Sodium hydrogen carbonate)100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium bicarbonate
АТХ: B05XA02
2200 флакон
Розчин натрію гідрокарбонату 4 % стер. (Sodium hydrogen carbonate)200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium bicarbonate
АТХ: B05XA02
2300 л
Засіб на спиртовій основі для протирання рук ( Alcohol based hand rub)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorhexidine
АТХ: D08AC02

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2019 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 17:51
пелелік змін від 25.01 .doc
25 січня 2019 17:51
ТД від 25.01.doc
25 січня 2019 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 17:51
пелелік змін від 25.01 .doc
24 січня 2019 11:20
пелелік змін від 24.01.doc
25 січня 2019 17:51
ТД від 25.01.doc
24 січня 2019 11:20
ТД від 24.01.doc
21 грудня 2018 15:30
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-21-000910-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 22 грудня 2018 16:48
Запит на зміни
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (15 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.

Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.


Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.

В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 грудня 2018 11:52
Відповідно до розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до норм чинного законодавства України.
Необхідно зазначити, що застосування процедури закупівлі за принципом одне найменування – один лот буде вимагати укладання не одного договору із одним переможцем, а з кожним із переможців по кожному найменуванню (лоту), а це 15 (п’ятнадцять) позицій, що в свою чергу ускладнить доставку ліків пацієнтам та лікарні з огляду на необхідність узгоджувати умови та графіки їх передачі від декількох (та здебільшого різних) постачальників Замовнику.
Враховуючи вищенаведене, з метою вчасного отримання якісного товару на економічно вигідних умовах Замовником було прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому, без поділу предмету закупівлі на окремі лоти.
Номер вимоги: UA-2018-12-21-000910-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 24 січня 2019 16:04
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 17:50
Добрий день, стосовно Вашого запитання, тендерним комітетом було прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.

Документи

26 грудня 2018 11:52
протокол

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІСПАР" 3 859 844,92
UAH з ПДВ
3 859 844,92
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "САНА КО" 3 924 749,95
UAH з ПДВ
3 924 749,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 15:23
пропозиція.docx
13 лютого 2019 15:23
цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2019 15:23
Довідка МВС.pdf
13 лютого 2019 15:23
довідка ДФС.pdf
13 лютого 2019 15:23
довідка ст17.pdf
13 лютого 2019 15:23
реестр.pdf
04 лютого 2019 11:06
ком часть ч1.pdf
04 лютого 2019 11:06
тендер2019 т.ч.pdf
04 лютого 2019 11:06
ком.ч.3.pdf
04 лютого 2019 11:06
ком.4 ч..pdf
04 лютого 2019 11:06
ком часть ч 2.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 13:16
Електронний підпис
01 лютого 2019 13:15
Техн частина.pdf
01 лютого 2019 12:13
1. Реєстр.pdf
01 лютого 2019 12:13
2. Пропозиція.pdf
01 лютого 2019 12:12
8. Аналогічні договора.pdf
01 лютого 2019 12:12
10. Св_во НДС.pdf
01 лютого 2019 12:12
11. .Статут.PDF
01 лютого 2019 12:12
12. Ліцензія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІСПАР"

Приватне підприємство "САНА КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІСПАР"
#30028905
Переможець 3 859 844,92
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 16:23

Документи

11 лютого 2019 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІСПАР"
#30028905
3 859 844,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 13:10
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 11:55
Додаткова 7.pdf зміни до договору
21 січня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:48
Додаткова 6.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:46
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:45
Додаткова 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:42
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 13:58
д у виспар 4.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 12:19
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 11:07
Додаткова 3.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 11:05
Електронний підпис укладений
30 листопада 2019 13:10
Додаткова 2.pdf зміни до договору
30 листопада 2019 13:09
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 12:15
Додаткова 1.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 12:12
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 12:11
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 11:38
підписаний контракт укладений
01 березня 2019 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651-654 Цивільного Кодексу України
Номер договору про закупівлю: 24/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до ст. 188 ГК України, ст. 651,654 ЦК України
Номер договору про закупівлю: 24/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до ст. 188 ГК України, ст. 651,654 ЦК України
Номер договору про закупівлю: 24/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 24/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 24/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 24/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «зміна сторонніх показників(за для можливості додати суму 20 % угоди)» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 24/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 2 949 551,71
UAH (в тому числі ПДВ 192 961,33 UAH)