Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (технічне обслуговування світлофорних об’єктів, розташованих на вулично-дорожній мережі міста та суднохідної сигналізації)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-12-21-000765-b ce22390f49a7433aa835f8418b662b3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2018 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2018 14:46
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2019 14:46
Початок аукціону: 11 січня 2019 11:22
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (технічне обслуговування світлофорних об’єктів, розташованих на вулично-дорожній мережі міста та суднохідної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2019 19:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 19:46
04-19 від 02.01.2019 внесення змін_обслуговування світлофорів_ЗМІНИ 1.doc
02 січня 2019 19:46
ТД технічне обслуговування світлофорів _ гарантія 10тис _ Зміни1.doc
21 грудня 2018 14:46
Додаток 5.doc
21 грудня 2018 14:46
Додаток 4.doc
21 грудня 2018 14:46
Додаток 3.doc
21 грудня 2018 14:45
Додаток 2.doc
21 грудня 2018 14:45
Додаток 1.doc
02 січня 2019 19:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 19:46
04-19 від 02.01.2019 внесення змін_обслуговування світлофорів_ЗМІНИ 1.doc
02 січня 2019 19:46
ТД технічне обслуговування світлофорів _ гарантія 10тис _ Зміни1.doc
21 грудня 2018 14:45
ТД технічне обслуговування світлофорів _ гарантія 10тис..doc
21 грудня 2018 14:46
Додаток 5.doc
21 грудня 2018 14:46
Додаток 4.doc
21 грудня 2018 14:46
Додаток 3.doc
21 грудня 2018 14:45
Додаток 2.doc
21 грудня 2018 14:45
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС" 986 263,25
UAH з ПДВ
986 263,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРСВЕТ" 994 345,80
UAH з ПДВ
994 345,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2019 11:29
Електронний підпис
17 січня 2019 11:28
76_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
17 січня 2019 11:28
76_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
17 січня 2019 11:28
76_ДЦ_ДЦ_4.rtf
17 січня 2019 11:28
76_ДЦ_ДЦ_3.rtf
17 січня 2019 11:28
76_ДЦ_ДЦ_2.rtf
17 січня 2019 11:28
76_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
17 січня 2019 11:28
Довідки (переможець).pdf
09 січня 2019 15:06
Електронний підпис
09 січня 2019 15:04
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
09 січня 2019 15:04
Плат.доруч. 7021.pdf
09 січня 2019 15:04
Загальна інформація.pdf

Публічні документи

09 січня 2019 14:24
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРСВЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"
#42319014
Переможець 986 263,25
UAH з ПДВ
14 січня 2019 19:28

Документи

14 січня 2019 19:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 19:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"
#42319014
986 263,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2019 19:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 11:49
д.у.4 до дог.22-19 від 31.01.19.PDF укладений
25 лютого 2020 11:27
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:10
SCAN0160.PDF зміни до договору
11 січня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:22
SCAN0131.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:18
SCAN0130.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:17
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:10
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 13:17
22-19 вид 31.01.19 обслуговування свитлофорив(1).pdf укладений
31 січня 2019 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням обсягу наданих послуг, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «Кошторис» до договору в новій редакції, що додається та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 499 997.84 грн.. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 499 997.84 грн. Обсяг закупівлі 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 22-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію до 01 березня 2020 року (включно). 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору укладеного у 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 22-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 2 від 28 грудня 2019 року до Договору № 22-19 від 31.01.2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 22-19 від 31.01.2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 22-19 від 31.01.2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 99 997 грн. 36 коп. (дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім гривень 36 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 16 666,23 грн.)., фактично виконаного у 2019 році - 499 997 грн. 94 коп. (чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім гривень 94 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 83 332,99 грн.)” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 22-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 499 997,84
UAH (в тому числі ПДВ 83 332,97 UAH)
Причини розірвання договору: По факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються надані Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі. Джерело фінансування – кошти міського бюджету. Умови оплати - післяплата. Оплата за договором з урахуванням угоди, яка укладена на період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року складає 599 995,20грн. з ПДВ (499 996грн. без ПДВ).