Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування школярів)
55510000-8 - Catering service for shcools (services on arrangement of hot meals fot pupils)
Очікувана вартість
7 207 811,00 UAH
UA-2018-12-21-000226-b fbd02bde1a2e434595714663dcfa9e7b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горайчук Анатолій Іларіонович

+380363623610 kuznosvitagcgo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04590731
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, м-н. Вараш,41
Контактна особа: Горайчук Анатолій Іларіонович
+380363623610
kuznosvitagcgo@meta.ua
Додаткові контактні особи: Горайчук Анатолій Іларіонович
+380673510678
gor_kznuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education of Varash city council executive comittee
National ID: 04590731
Contact point: Goraychuk Anatoliy Ilarionovich
+380363623610
kuznosvitagcgo@meta.ua
Additional contacts: Horaichuk Anatolii
+380673510678
gor_kznuo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 грудня 2018 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 10:49
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 10:49
Початок аукціону: 28 січня 2019 13:43
Очікувана вартість: 7 207 811,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 078,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 21 грудня 2018 10:45
Enquiries until: 11 січня 2019 10:49
Complaints submission until: до 17 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 січня 2019 10:49

Information

Estimated total value: 7 207 811 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 72 078 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
424476 послуга
55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування школярів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, м-н Вараш 41
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

55510000-8 - Catering service for shcools (services on arrangement of hot meals fot pupils)
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2018 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 10:45
ТД_харчування_школярiв_2019_всі.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-06-000019 ● 4906cd1ec4764df9b2ace9183b1145d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06.02.2019 № 2

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.02.2019 № 2

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-21-000226-b 21.12.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-12 16:36:00

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: Послуги їдалень (55510000-8) (Послуги з організації харчування школярів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-21-000226-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 27 Закону у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Згідно з пунктом 1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаження файлів, у тому числі: інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які наведені в Додатку 4 цієї тендерної документації (калькуляцію вартості послуг з харчування за 1 діто-день, примірне двотижневе меню по різних категоріях дітей, перелік продуктів харчування, виробником яких являється учасник).
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинні надати меню:
-Примірне двотижневе меню для учнів 1-4 класів, розроблене згідно вище зазначених вимог;
-Примірне двотижневе меню для учнів пільгових категорій, розроблене згідно вище зазначених вимог;
-Примірне двотижневе меню для учнів груп подовженого дня, розроблене згідно вищезазначених вимог.
Орієнтовні варіанти меню надавати з розрахунками в грамах.
Меню розробляється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.04р. «Про затвердження норм харчування у навчальних закладах», наказу Міністерства Економіки України № 265 від 01.08.2006 р. «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»
Учасником ТОВ «Укрексімгруп» 18.01.2019 завантажено до електронної системи Prozorro файл «примірне меню» без поділу його для учнів 1-4 класів, для учнів пільгових категорій, для учнів груп подовженого дня та без відповідних розрахунків.
Поясніть, чому тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрексімгруп» була допущена до аукціону, як така, що відповідає технічним вимогам, визначеним у тендерній документації?
2. Вказати, чому учасника ТОВ «Віртуоз ЛТД» визнано переможцем відкритих торгів при тому, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам визначених тендерною документацією, а саме: в завантаженій тендерній пропозиції учасника відсутня довідка про відповідність тендерної пропозиції вимогам законодавчих і підзаконних нормативно-правових актів у сфері застосування санкцій та інших обмежувальних заходів економічного характеру (Додаток 14 тендерної документації)?
3. В складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Віртуоз ЛТД» та ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» 11.01.2019 та 18.01.2019 відповідно до електронної системи завантажено документи «тендерна пропозиція» та «калькуляція» за формою Додатку 3 і Додатку 9 тендерної документації, що містять інформацію про ціну пропозиції.
Чи були доступні дані документи для перегляду у вільному доступі до розкриття тендерних пропозицій в цілому (до етапу проведення електронного аукціону, що відбувся 28.01.2019)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-14 10:48:07

Пояснення

Розглянувши на засіданні тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради (далі-Замовник), протокол № 40 від 13.02.2019 запит про надання пояснення по Моніторингу до закупівлі ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування школярів) за номером ID:UA-2018-12-21-000226-b повідомляємо наступне.
1. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрексімгруп» була допущена до аукціону, як така, що відповідає вимогам, визначеним у розділі 3 тендерної документації Замовника.
У відповідності до пункту 4 розділу 3 тендерної документації замовника, учасник ТОВ «Укрексімгруп» у складі своєї тендерної пропозиції погоджується з усіма технічними вимогами тендерної документації Замовника, що підтверджується інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка засвідчена підписам та печаткою.
Відповідно до підпункту 2 пункту 6.2. розділу 3 тендерної документації Замовника, за умови визнання учасника переможцем Примірне двотижневе меню по всіх категоріях дітей (Примірне двотижневе меню для учнів 1-4 класів, Примірне двотижневе меню для учнів пільгових категорій, Примірне двотижневе меню для учнів груп подовженого дня), учасник зобов’язаний буде погодити з відповідним контролюючим органом Держпродспоживслужби та затвердити начальником управління освіти.
2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Віртуоз ЛТД» наявна довідка від 05.01.2019 за № 05/01/11 про відповідність тендерної пропозиції вимогам законодавчих і підзаконних нормативно-правових актів у сфері застосування санкцій та інших обмежувальних заходів економічного характеру, що передбачена додатком 14 тендерної документації Замовника. Дана довідка знаходиться у файлі під назвою «довідка про заходи захисту довкілля» на сторінці № 2.
3. В складі тендерних пропозицій ТОВ «Віртуоз ЛТД» та ТОВ «Укрексімгруп» документи «тендерна пропозиція» та «калькуляція» були доступні для перегляду тільки після аукціону, який відбувався 28.01.2019 з 13:43 по 14:04.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 січня 2019
UA-2018-12-21-000226-bfbd02bde1a2e434595714663dcfa9e7b
Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04590731
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, м-н. Вараш,41
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Віртуоз ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКРЕКСІМГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Цимбалюк Вадим Віталійович
Відхилено
Документи

Документи

22 січня 2019 16:04
14.pdf
22 січня 2019 16:12
Електронний підпис

Публічні документи

01 лютого 2019 21:06
Електронний підпис
01 лютого 2019 21:05
1.ДОВІДКА ПРО КОРУПЦІЮ.pdf
29 січня 2019 20:41
Електронний підпис
29 січня 2019 20:38
ДОВІДКА ДФС.pdf
28 січня 2019 18:35
Електронний підпис
11 січня 2019 01:41
Електронний підпис
11 січня 2019 01:41
Електронний підпис
11 січня 2019 01:39
7.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 січня 2019 01:28
7.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 січня 2019 01:28
6.ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
11 січня 2019 01:28
5.ЛИСТ ЗГОДА.pdf
11 січня 2019 01:28
4.0ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
11 січня 2019 01:28
3.ДОВІДКА СТ.17.pdf

Документи

22 січня 2019 16:09
15.pdf
22 січня 2019 16:16
Електронний підпис

Публічні документи

18 січня 2019 18:27
Електронний підпис
18 січня 2019 18:27
Електронний підпис
18 січня 2019 18:15
технічні.pdf
18 січня 2019 18:15
тендерна пропозиція.pdf
18 січня 2019 18:15
статут ч2.pdf
18 січня 2019 18:15
статут ч1.pdf
18 січня 2019 18:15
ст 17.pdf
18 січня 2019 18:15
санкції.JPG
18 січня 2019 18:15
проект договору.pdf
18 січня 2019 18:15
про працівників.JPG
18 січня 2019 18:15
примірне меню.pdf
18 січня 2019 18:15
паспорт.pdf
18 січня 2019 18:15
лист про калькуляцію.JPG
18 січня 2019 18:15
лист згода.JPG
18 січня 2019 18:15
калькуляція.pdf
18 січня 2019 18:15
захист довкілля.JPG
18 січня 2019 18:15
дислокація.JPG
18 січня 2019 18:15
витяг.pdf
18 січня 2019 18:15
витяг ПДВ.JPG
18 січня 2019 18:15
виробник.JPG
18 січня 2019 18:15
анкета.JPG

Документи

22 січня 2019 16:11
16.pdf
22 січня 2019 16:17
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуоз ЛТД"

ТОВ УКРЕКСІМГРУП

ФОП Цимбалюк Вадим Віталійович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Віртуоз ЛТД" 7 202 052,00
UAH
7 053 429,24
UAH
Документи
ТОВ УКРЕКСІМГРУП 7 205 702,40
UAH
7 205 702,40
UAH
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 21:06
Електронний підпис
01 лютого 2019 21:05
1.ДОВІДКА ПРО КОРУПЦІЮ.pdf
29 січня 2019 20:41
Електронний підпис
29 січня 2019 20:38
ДОВІДКА ДФС.pdf
28 січня 2019 18:35
Електронний підпис
11 січня 2019 01:41
Електронний підпис
11 січня 2019 01:41
Електронний підпис
11 січня 2019 01:39
7.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 січня 2019 01:28
7.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 січня 2019 01:28
6.ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
11 січня 2019 01:28
5.ЛИСТ ЗГОДА.pdf
11 січня 2019 01:28
4.0ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
11 січня 2019 01:28
3.ДОВІДКА СТ.17.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 18:27
Електронний підпис
18 січня 2019 18:27
Електронний підпис
18 січня 2019 18:15
технічні.pdf
18 січня 2019 18:15
тендерна пропозиція.pdf
18 січня 2019 18:15
статут ч2.pdf
18 січня 2019 18:15
статут ч1.pdf
18 січня 2019 18:15
ст 17.pdf
18 січня 2019 18:15
санкції.JPG
18 січня 2019 18:15
проект договору.pdf
18 січня 2019 18:15
про працівників.JPG
18 січня 2019 18:15
примірне меню.pdf
18 січня 2019 18:15
паспорт.pdf
18 січня 2019 18:15
лист про калькуляцію.JPG
18 січня 2019 18:15
лист згода.JPG
18 січня 2019 18:15
калькуляція.pdf
18 січня 2019 18:15
захист довкілля.JPG
18 січня 2019 18:15
дислокація.JPG
18 січня 2019 18:15
витяг.pdf
18 січня 2019 18:15
витяг ПДВ.JPG
18 січня 2019 18:15
виробник.JPG
18 січня 2019 18:15
анкета.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуоз ЛТД"

ТОВ УКРЕКСІМГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Віртуоз ЛТД"
#37433458
Переможець 7 053 429,24
UAH
29 січня 2019 16:10

Документи

29 січня 2019 16:09
Електронний підпис
29 січня 2019 16:05
32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Віртуоз ЛТД"
#37433458
7 053 429,24
UAH
Документи

Документи

29 січня 2019 16:09
Електронний підпис
29 січня 2019 16:05
32.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 лютого 2019 14:59
Коментар щодо відміни: Відмінити торги згідно оголошення UA-2018-12-21-000226-b по коду ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв'язку з неможливістю усунути порушуння.
Документи:
15 лютого 2019 14:59
41 відміна торгів.pdf