Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
55510000-8 - Catering service for shcools (services on arrangement of hot meals fot pupils)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590731 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, м-н. Вараш,41 |
Контактна особа: |
Горайчук Анатолій Іларіонович +380363623610 kuznosvitagcgo@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Горайчук Анатолій Іларіонович +380673510678 gor_kznuo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education of Varash city council executive comittee |
National ID: | 04590731 |
Contact point: |
Goraychuk Anatoliy Ilarionovich +380363623610 kuznosvitagcgo@meta.ua |
Additional contacts: |
Horaichuk Anatolii +380673510678 gor_kznuo@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2018 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2019 10:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2019 10:49 |
Початок аукціону: | 28 січня 2019 13:43 |
Очікувана вартість: | 7 207 811,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 078,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 21 грудня 2018 10:45 |
Enquiries until: | 11 січня 2019 10:49 |
Complaints submission until: | до 17 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 січня 2019 10:49 |
Information
Estimated total value: | 7 207 811 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 72 078 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2018 10:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2018 10:45 |
ТД_харчування_школярiв_2019_всі.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-06-000019 ● 4906cd1ec4764df9b2ace9183b1145d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2019 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.02.2019 № 2
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління А. КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.02.2019 № 2
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-21-000226-b 21.12.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-12 16:36:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: Послуги їдалень (55510000-8) (Послуги з організації харчування школярів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-21-000226-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 27 Закону у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Згідно з пунктом 1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаження файлів, у тому числі: інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які наведені в Додатку 4 цієї тендерної документації (калькуляцію вартості послуг з харчування за 1 діто-день, примірне двотижневе меню по різних категоріях дітей, перелік продуктів харчування, виробником яких являється учасник).
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинні надати меню:
-Примірне двотижневе меню для учнів 1-4 класів, розроблене згідно вище зазначених вимог;
-Примірне двотижневе меню для учнів пільгових категорій, розроблене згідно вище зазначених вимог;
-Примірне двотижневе меню для учнів груп подовженого дня, розроблене згідно вищезазначених вимог.
Орієнтовні варіанти меню надавати з розрахунками в грамах.
Меню розробляється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.04р. «Про затвердження норм харчування у навчальних закладах», наказу Міністерства Економіки України № 265 від 01.08.2006 р. «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»
Учасником ТОВ «Укрексімгруп» 18.01.2019 завантажено до електронної системи Prozorro файл «примірне меню» без поділу його для учнів 1-4 класів, для учнів пільгових категорій, для учнів груп подовженого дня та без відповідних розрахунків.
Поясніть, чому тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрексімгруп» була допущена до аукціону, як така, що відповідає технічним вимогам, визначеним у тендерній документації?
2. Вказати, чому учасника ТОВ «Віртуоз ЛТД» визнано переможцем відкритих торгів при тому, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам визначених тендерною документацією, а саме: в завантаженій тендерній пропозиції учасника відсутня довідка про відповідність тендерної пропозиції вимогам законодавчих і підзаконних нормативно-правових актів у сфері застосування санкцій та інших обмежувальних заходів економічного характеру (Додаток 14 тендерної документації)?
3. В складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Віртуоз ЛТД» та ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» 11.01.2019 та 18.01.2019 відповідно до електронної системи завантажено документи «тендерна пропозиція» та «калькуляція» за формою Додатку 3 і Додатку 9 тендерної документації, що містять інформацію про ціну пропозиції.
Чи були доступні дані документи для перегляду у вільному доступі до розкриття тендерних пропозицій в цілому (до етапу проведення електронного аукціону, що відбувся 28.01.2019)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-14 10:48:07
Пояснення
Розглянувши на засіданні тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради (далі-Замовник), протокол № 40 від 13.02.2019 запит про надання пояснення по Моніторингу до закупівлі ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування школярів) за номером ID:UA-2018-12-21-000226-b повідомляємо наступне.
1. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрексімгруп» була допущена до аукціону, як така, що відповідає вимогам, визначеним у розділі 3 тендерної документації Замовника.
У відповідності до пункту 4 розділу 3 тендерної документації замовника, учасник ТОВ «Укрексімгруп» у складі своєї тендерної пропозиції погоджується з усіма технічними вимогами тендерної документації Замовника, що підтверджується інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка засвідчена підписам та печаткою.
Відповідно до підпункту 2 пункту 6.2. розділу 3 тендерної документації Замовника, за умови визнання учасника переможцем Примірне двотижневе меню по всіх категоріях дітей (Примірне двотижневе меню для учнів 1-4 класів, Примірне двотижневе меню для учнів пільгових категорій, Примірне двотижневе меню для учнів груп подовженого дня), учасник зобов’язаний буде погодити з відповідним контролюючим органом Держпродспоживслужби та затвердити начальником управління освіти.
2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Віртуоз ЛТД» наявна довідка від 05.01.2019 за № 05/01/11 про відповідність тендерної пропозиції вимогам законодавчих і підзаконних нормативно-правових актів у сфері застосування санкцій та інших обмежувальних заходів економічного характеру, що передбачена додатком 14 тендерної документації Замовника. Дана довідка знаходиться у файлі під назвою «довідка про заходи захисту довкілля» на сторінці № 2.
3. В складі тендерних пропозицій ТОВ «Віртуоз ЛТД» та ТОВ «Укрексімгруп» документи «тендерна пропозиція» та «калькуляція» були доступні для перегляду тільки після аукціону, який відбувався 28.01.2019 з 13:43 по 14:04.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590731 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, м-н. Вараш,41 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Віртуоз ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ УКРЕКСІМГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Цимбалюк Вадим Віталійович |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Віртуоз ЛТД" #37433458 |
Переможець |
7 053 429,24
UAH
|
29 січня 2019 16:10
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 15 лютого 2019 14:59 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги згідно оголошення UA-2018-12-21-000226-b по коду ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв'язку з неможливістю усунути порушуння. |
15 лютого 2019 14:59
|
41 відміна торгів.pdf |