Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 37910005 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., м. Українка, вул. Київська, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Форманчук +380500347079 obuhiv_rcpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2018 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 7 913 398,61 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 566,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2018 17:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2018 17:35 |
Тендерна документація.doc | |
20 грудня 2018 17:35 |
Додаток 1.docx | |
20 грудня 2018 17:35 |
Додаток 2.docx | |
20 грудня 2018 17:35 |
Додаток 3.docx | |
20 грудня 2018 17:35 |
Додаток 4.docx | |
20 грудня 2018 17:35 |
Додаток 5.docx | |
20 грудня 2018 17:35 |
Додаток 6.docx | |
20 грудня 2018 17:35 |
Додаток 7.docx | |
20 грудня 2018 17:35 |
Додаток 8.docx | |
20 грудня 2018 17:35 |
Додаток 9.docx | |
20 грудня 2018 17:35 |
Додаток 10.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-08-000013 ● dde0e849c19742f5b7001e6ff261a36a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2019 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2019 № 95
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2019 № 95
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-12-20-003692-a 20.12.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
У висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 21 травня 2019 року зазначено, що за результатами моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Відповідно до висновку вказане порушення виявлено внаслідок невідповідності тендерної пропозиції Переможця — ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» умовам ТД з наступних підстав: 1. Відсутні довідки: про наявність в учасника складських та адміністративних (офісних) приміщень із зазначенням їх площі та адреси; про наявність в учасника будівельних машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися); про наявність обладнання та механізованих інструментів, чим порушено пп. 1.1, 1.2, 1.3 п. 1 Додатку 2 ТД відповідно. 2. Довідка від 02.01.2019 № 1/01/19, що містить інформацію про наявність виконання ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» аналогічних договорів, не відповідає встановленій формі, чим порушено пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 ТД. 3. Відсутній відгук від замовника щодо виконання договору будівельного підряду, чим порушено пп.3.4 п. 3 Додатку 2 ТД. 4. Строк дії довідки з обслуговуючого банку від 08.11.2018 № 181108ІГ13512724 перевищує строк 15-ти днів з моменту її видачі в банківській установі. Крім того, відсутня довідка з банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, чим порушено вимоги пп. 4.8 п. 4 Додатку 2 ТД. Крім того, у пропозиції Переможця надано лист від 02.01.2019 № 10/01/19 перелік документів який містить відбиток печатки ТОВ «ІК «МІРАЙКОМ», та не містить відбитка печатки ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» - Переможець. Комунальне некомерційне підприємство Обухівської районної ради «Обухівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» не погоджується з висновком з наступних підстав: 1. Відсутність довідки про наявність в переможця складських та адміністративних (офісних) приміщень із зазначенням їх площі та адреси, ніяк не вплинуло на розгляд тендерної пропозиції переможця, оскільки ним було загружено договір оренди складських та офісних приміщень між ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія «Будмонтаж» та ТОВ «Архітехбуд», як доказ документального підтвердження складських та адміністративних (офісних) приміщень. 2. Відсутність довідки про наявність в переможця будівельних машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких переможець має можливість (право) користуватися ніяк не вплинуло на розгляд тендерної пропозиції переможця, оскільки ним було загружено договір підряду № 1 між ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія «Будмонтаж» та ТОВ «Партнер плюс», як доказ документального підтвердження оренди будівельних машин та механізмів. 3. Відсутність довідки про наявність обладнання та механізованих інструментів ніяк не вплинуло на розгляд тендерної пропозиції переможця, оскільки ним було загружено інвентарні картки обліку основних засобів на углові шліфувальні машини, молоток відбивний, перфоратори, як доказ документального підтвердження права власності на обладнання та механізовані інструменти. 4. Довідка від 02.01.2019 № 1/01/19, що містить інформацію про наявність виконання ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» аналогічних договорів, не відповідає встановленій формі ідентична довідці, яка вимагалась Замовником, тобто переможець допустив формальну (несуттєву) помилку, яка не впливає на зміст пропозиції переможця. Відповідно до п. 3.3. розділу 5 тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних (несуттєвих) помилок, незначного характеру, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Відсутній відгук від замовника щодо виконання договору будівельного підряду не впливає на зміст пропозиції переможця. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, оскільки ТОВ «МБК БУДМОНТАЖ» зареєстроване 04.10.2018р. воно фактично не могло за короткий термін отримати відгуки щодо виконання договорів будівельного підряду.. Відповідно до ст. 28 вищезазначеного закону та до п.1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Інші критерії оцінки тендерних пропозицій Замовником не застосовуються. Оскільки ТОВ «МБК БУДМОНТАЖ» надало найменшу цінову з метою економії бюджетних коштів тендерним комітетом було прийнято рішення прийняти цінову пропозицію ТОВ «МБК БУДМОНТАЖ», як найбільш економічно вигідну. 6. Строк дії довідки з обслуговуючого банку від 08.11.2018 № 181108ІГ13512724 перевищує строк 15-ти днів з моменту її видачі в банківській установі. На момент заключення Договору підряду ТОВ «Монтажно-будівельна компанія «Будмонтаж» надала вищезазначену довідку з АТ КБ «ПриватБанк» №190130SU21110200 від 30.01.2019р. (додається). 7. Відсутня довідка з банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. На момент заключення Договору підряду ТОВ «Монтажно-будівельна компанія «Будмонтаж» надала вищезазначену довідку з АТ КБ «ПриватБанк» №190130SU21150300 від 30.01.2019р. (додається). 8. Лист від 02.01.2019 № 10/01/19 перелік документів який містить відбиток печатки ТОВ «ІК «МІРАЙКОМ», та не містить відбитка печатки ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» - Переможець. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання. Копія документа, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Тобто печатка ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» не є обов’язковою на вищезазначеному листі та не впливає на зміст пропозиції переможця, і не могла бути підставою для відхилення пропозиції.
2019-05-28 17:21:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2019 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД" |
7 098 108,58
UAH з ПДВ
|
6 860 433,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Монтажно-Будівельна Компанія "БУДМОНТАЖ" |
7 780 000,00
UAH з ПДВ
|
6 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" |
7 874 964,56
UAH з ПДВ
|
7 555 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВЕЛАРМ |
7 891 348,80
UAH з ПДВ
|
7 851 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНРАЙЗ БІЛДІНГ ГРУП» |
7 913 049,60
UAH з ПДВ
|
7 913 049,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРКАДА БУД ХОЛДИНГ |
7 913 252,18
UAH з ПДВ
|
7 913 252,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД" #41113070 |
Відхилено |
6 860 433,01
UAH з ПДВ
|
11 січня 2019 14:28
|
ТОВ "Монтажно-Будівельна Компанія "БУДМОНТАЖ" #42519505 |
Переможець |
6 880 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2019 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 13:43
|
Додаткова угода 4..pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2019 11:15
|
Додаткова угода № 3.PDF | зміни до договору |
19 вересня 2019 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 12:37
|
Красне 1 додаткова угода.PDF | зміни до договору |
02 липня 2019 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2019 10:15
|
Додаткова угода 2019-02-05.PDF | зміни до договору |
15 квітня 2019 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2019 14:33
|
Додаток3.2.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:27
|
Додаток3.1.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Додаток3.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Додаток2.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Додаток1.1.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Додаток1.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Договір9.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Договір8.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Договір7.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Договір6.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Договір5.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Договір4.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Договір3.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Договір2.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Договір1.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:26
|
Договір.jpg | укладений |
05 лютого 2019 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну погашення попередньої оплати коштів (авансу) ТОВ "Монтажно-будівельна компанія "Будмонтаж" до 17 травня 2019 року відповідно до розпорядження Обухівської районної державної адміністрації Київської області № 162 від 12 квітня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/02/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2019/02/05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.3 п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публіні закупівлі: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/02/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публіні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/02/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публіні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/02/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |