Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Могилів-Подільське лісове господарство" |
Код ЄДРПОУ: | 00991433 |
Місцезнаходження: | 24000, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський, вулиця О.Пчілки, 15 |
Контактна особа: |
Мудрий Сергій Васильович +380433765112 mplisgosp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2018 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2018 15:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2019 15:42 |
Початок аукціону: | 09 січня 2019 12:24 |
Очікувана вартість: | 1 288 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2018 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2018 15:38 |
ТД комплексне обслуговування обєктів.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Стосовно відхлення по першому питанню.
Вимоги ТД - Лист в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання для надання послуг, що є предметом закупівлі (перелік працівників із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи). Предмет закупівлі ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання! В документації відсутня вимога щодо надання у довідці інформації про працівників, які не є ПРИБИРАЛЬНИКАМИ, оскільки якщо замовник проводить закупівлю послуг з прибирання (як вбачається основного та підтримуючого), інші працівники не потрібні!
Учасник надав довідку, в якій міститься необхідна кількість осіб для надання послуг, передбачених ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, але не договором! як це передбачено в протоколі відхилення. Тобто відхилення Учасника замовником є протиправним, антиконкурентним та підпадає під дію Стаття 164-14 КУпАП в частині "оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації". Стосовно чого буде подана Заява до відповідних органів.
Стосовно відхилення за другим питанням. Вимоги Тендерної документації - iнформацiєю щодо вiдповiдностi учасника вимогам, визначеним у статтi 17 Закону згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації. Додаток 3 ТД - Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: ІНФОРМАЦІЯ про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
ІНФОРМАЦІЯ Учасником надана у вигляді Антикорупційної програми з наказом.
Відхилення пропозиції Учасника з підстав незазначення такої інформації в одній довідці є щонайменш корупційним діянням тендерного комітету замовника та підпадає під дію тієї ж статті КУпАП! Стосовно цього також буде повідомлено відповідні органи.
Враховуючи викладене, оскільки Учасником було виконано всі вимоги Тендерної документації, ВИМАГАЄМО відмініти рішення щодо відхилення Учасника ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" та визнати його переможцем закупівлі ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-28-000021 ● 2ffa3b946ef940da8dcb8aaf29befa98
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2019 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.05.2019 №28
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.05.2019 №28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2018-12-20-001824-с 20.12.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
16.01.19 р. тендерним комітетом Замовника було опубліковано протокол відхилення тендерної пропозицію Учасника ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" в рамках процедури відкритих торгів на закупівлю послуг із Комплексного обслуговування адміністративних будівель підприємства. Відповідно до цього дискваліфікований Учасник ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" 16.01.19 р. оскаржив рішення тендерного комітету звернувшись із вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин відхилення його пропозиції через електронну систему закупівель (електронний майданчик Держзакупівлі.Онлайн), якою автоматично було визначено 10 днів на проведення процедури оскарження. Замовником 26.10.19 р. було розглянуто звернення Учасника ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" та надана відповідь, але із порушенням вимог частини третьої ст. 30 Закону, оскільки дану відповідь необхідно було надати 5-и денний термін. 27.01.19 р., після закінчення періоду оскарження кваліфікації учасника, замовник перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції учасника ФОП Татур Валентина Юріївна та 30.01.2019 р. розглянув її, про що свідчить протокол засідання тендерного комітету від 30.01.2019 р. №9 та повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів. Враховуючи результат моніторингу, Замовником будуть прийняті певні міри у роботі тендерного комітету для того щоб у подальшому де допускати аналогічних порушень, оскільки їх неможливо усунути на даний час. В подальшому зобов’язуємось дотримуватись вимог діючого законодавства.
2019-06-12 09:07:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Замовник на звернення учасника ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» щодо надання інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, яке оприлюднено в інформаційній системі закупівель 16 січня 2019 року, оприлюднив відповідь з такою інформацією 26 січня 2019 року, тобто пізніше ніж через 5 днів з дня надходження такого звернення, чим порушив вимоги частини третьої статті 30 Закону.))
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2019 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮВІЛАЙН" |
1 210 000,00
UAH з ПДВ
|
1 197 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
1 249 359,84
UAH з ПДВ
|
1 209 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТАТУР ВАЛЕНТИНА ЮРІЇВНА |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮВІЛАЙН" #41946603 |
Відхилено |
1 197 120,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2019 11:55
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
1 209 900,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2019 08:39
|
ТАТУР ВАЛЕНТИНА ЮРІЇВНА #2351515726 |
Переможець |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2019 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 15:14
|
Звіт | укладений |
11 січня 2020 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2019 15:15
|
Договір | укладений |
11 лютого 2019 15:12
|