Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Біляївського району
operational maintenance of public motor roads of local importance Bilyaivsky region
Очікувана вартість
29 218 000,00 UAH
UA-2018-12-20-001809-b 4692d160b0514b0889ded7cc09a1459b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахмутов Олег

+380674847766 OLEGBAKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Бахмутов Олег
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Bakhmutov Oleg
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 грудня 2018 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 14:29
Очікувана вартість: 29 218 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,68%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 20 грудня 2018 16:42
Enquiries until: 11 січня 2019 10:00
Complaints submission until: до 17 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 січня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 29 218 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,68 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Біляївського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

operational maintenance of public motor roads of local importance Bilyaivsky region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 16:39
проект договору.docx
20 грудня 2018 16:39
ТД ЕУ Біляївка М.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 січня 2019
UA-2018-12-20-001809-b4692d160b0514b0889ded7cc09a1459b
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Тирас" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 січня 2019 11:39
Електронний підпис

Документи

25 січня 2019 11:39
Електронний підпис

Публічні документи

19 січня 2019 19:00
Технічне завдання.pdf
19 січня 2019 19:00
Рішення.pdf
19 січня 2019 19:00
Пояснення.pdf
19 січня 2019 19:00
Накази ТФ Ескадор.pdf
19 січня 2019 19:00
Лицензия.pdf
19 січня 2019 19:00
Лист пояснення.PDF
19 січня 2019 19:00
Лист від ТФ Ескадор.pdf
19 січня 2019 19:00
Лист від Ескадор.pdf
19 січня 2019 19:00
Довідка про санкції.PDF
19 січня 2019 18:59
Довідка про довкілля.PDF
19 січня 2019 18:59
Довідка за ст 17.PDF
19 січня 2019 18:59
Гарантійний лист.pdf
19 січня 2019 18:59
Відгук.pdf
19 січня 2019 18:59
Видаткова накладна.pdf
19 січня 2019 18:59
3У2016.pdf
19 січня 2019 18:59
016-001-2376-2019.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Тирас"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Тирас" 29 070 000,00
UAH з ПДВ
29 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ" 29 118 000,00
UAH з ПДВ
29 118 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2019 19:00
Технічне завдання.pdf
19 січня 2019 19:00
Рішення.pdf
19 січня 2019 19:00
Пояснення.pdf
19 січня 2019 19:00
Накази ТФ Ескадор.pdf
19 січня 2019 19:00
Лицензия.pdf
19 січня 2019 19:00
Лист пояснення.PDF
19 січня 2019 19:00
Лист від ТФ Ескадор.pdf
19 січня 2019 19:00
Лист від Ескадор.pdf
19 січня 2019 19:00
Довідка про санкції.PDF
19 січня 2019 18:59
Довідка про довкілля.PDF
19 січня 2019 18:59
Довідка за ст 17.PDF
19 січня 2019 18:59
Гарантійний лист.pdf
19 січня 2019 18:59
Відгук.pdf
19 січня 2019 18:59
Видаткова накладна.pdf
19 січня 2019 18:59
3У2016.pdf
19 січня 2019 18:59
016-001-2376-2019.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Тирас"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Тирас"
#22457496
Переможець 29 070 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 15:19

Документи

01 лютого 2019 15:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Тирас"
#22457496
29 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2019 15:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 08:41
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 08:20
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:33
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 08:35
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2019 18:16
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2019 15:45
5У ЕУ М Біляївка Тирас ДУ 1 21 02 19 (1).pdf зміни до договору
22 лютого 2019 15:45
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 09:56
5У ЕУ М Біляївка Тирас 20 02 19.pdf укладений
22 лютого 2019 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною законодавчої бази стосовно ціноутворення та відповідно до п. 3.3. розділу ІІІ. «Ціна Договору» внести зміни до умов Договору. (детально викладено в скан копії додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5У/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI доповнити розділ «VII. Відповідальність сторін» наступним пунктом: 7.7. На дату виникнення податкових зобов’язань та згідно вимог статті 201.10. Податкового кодексу України Виконавець зобов’язаний складати, своєчасно реєструвати податкові накладні і розрахунки корегувань вартісних і кількісних показників до податкових накладних (далі по тексту – податкові документи) в Єдиному реєстрі податкових накладних і своєчасно направляти в електронному вигляді належно оформлені і зареєстровані податкові документи Замовнику. За невиконання обов’язків щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у випадках несвоєчасної реєстрації податкових накладних Виконавець сплачує Замовнику штрафні санкції і пені, встановлені Податковим кодексом України. Крім того, за порушення встановленого чинним законодавством України порядку заповнення та відсутність реєстрації податкових накладних Виконавець компенсує Замовнику суму ПДВ, зазначену в такій податковій накладній та штрафні санкції і пені у розмірі відповідно до пункту 1201.1 статті 1201 Податкового кодексу України. 2. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» індивідуальним податковим номером платника ПДВ: ІПН 426414115547
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5У/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік збільшити на 1 000 000,00 грн та встановити у розмірі – 5 080 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 5 080 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Інформацію про місцезнаходження Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» викласти у наступній редакції: 65031, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського буд.49 4. Доповнити банківські реквізити Виконавця у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA7138582000002600501032043 у відділенні «Одеська регіональна дирекція» ПАТ «Міжнародний Інвестиційний Банк» 5. Інформацію про місцезнаходження Виконавця у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» викласти у наступній редакції: 67668, Одеська область, Біляївський район, с. В. Дальник, вул. Маяцька 17а
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 124 135,00 грн та встановити у розмірі – 4 955 865,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 4 955 865,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 300 000,00 грн та встановити у розмірі – 4 655 865,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 4 655 865,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 4 859 618,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 4 859 618,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 650 000,00 грн та встановити у розмірі – 5 509 618,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 5 509 618,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Одеської обласної державної адміністрації (КПКВК 3717461) на 2020 рік (Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 09.10.2020р. № 705/од-2020 «Про перерозподіл видатків та доходів обласного бюджету на 2020 рік») встановити у розмірі – 3 110 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 8 619 618,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» рахунком: Рахунок № UA898201720344340037000095031
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 36 866,00 грн та встановити у розмірі – 5 472 752,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 8 582 752,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 05.08.2020р. № 518/од-2020 «Про внесення змін до Переліку автомобільних доріг місцевого значення, затвердженого розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 25 червня 2012 року № 632/А-2012»: Додаток до договору «Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення» викласти в наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Одеської обласної державної адміністрації (КПКВК 3717461) на 2020 рік (Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 09.10.2020р. № 705/од-2020 «Про перерозподіл видатків та доходів обласного бюджету на 2020 рік») зменшити на 114 313,00 грн та встановити у розмірі – 2 995 687,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 8 468 439,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 2 257 360,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 2 257 360,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.12.2022р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік збільшити на 757 557,00 грн та встановити у розмірі – 3 014 917,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 3 014 917,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік встановити у розмірі - 679 513,00 грн. 2.Фінансування з бюджету Дачненської сільської ради Біляївського району Одеської області на 2021 рік (Рішення Дачненської сільської ради Біляївського району Одеської області від 18 лютого 2021 року № 42 -VIIІ «Про внесення змін і доповнень до рішення Дачненської сільської ради від 24 грудня 2020 року № 18 - VIIІ «Про бюджет Дачненської сільської ради на 2021 рік) встановити у розмірі - 400 000,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 4 094 430,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступними рахунками: Рахунок № UA678201720344391057107095031; Рахунок № UA388201720344360046000095031.
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 1 802 698,00 грн та встановити у розмірі - 2 482 211,00 грн. 2.Фінансування з бюджету Великодальницької сільської ради Біляївського району Одеської області на 2021 рік (Рішення Великодальницької сільської ради Біляївського району Одеської області від 14 травня 2021 року № 218-VIIІ «Про внесення змін і доповнень до рішення Великодальницької сільської ради від 23 грудня 2020 року №45-VIIІ «Про бюджет Великодальницької сільської територіальної громади на 2021 рік») встановити у розмірі -200 000,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 6 097 128,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступними рахунками: Рахунок № UA188201720344320054045095031
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 2 125 166,00 грн та встановити у розмірі - 4 607 377,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 8 222 294,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1..Фінансування з бюджету Великодальницької сільської ради Біляївського району Одеської області на 2021 рік (Рішення Великодальницької сільської ради Біляївського району Одеської області від 24 березня 2021 року № 156-VIIІ «Про внесення змін і доповнень до рішення Великодальницької сільської ради від 23 грудня 2020 року №45-VIIІ «Про бюджет Великодальницької сільської територіальної громади на 2021 рік) встановити у розмірі - 149 982,00 грн. 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 2 663 005,00 грн та встановити у розмірі - 7 270 382,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 11 035 281,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 5У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2019 — 29 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 159 585,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 026 597,50 UAH)
Причини розірвання договору: 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір №5У/19 від 20.02.2019р., укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.6.2., п.п.6.2.1. розділу VI. «Права та обов’язки сторін» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. 2. Виконання послуг та оплата за договором становлять – 24 159 585,00 грн. 3.У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного.