Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ананьївського району
operational maintenance of public motor roads of local importance Ananevsky region
Очікувана вартість
7 970 283,00 UAH
UA-2018-12-20-001741-b 80b124e5541e488aa77f201d202931d5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахмутов Олег

+380674847766 OLEGBAKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Бахмутов Олег
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Bakhmutov Oleg
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 грудня 2018 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 11:08
Очікувана вартість: 7 970 283,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 20 грудня 2018 16:18
Enquiries until: 11 січня 2019 10:00
Complaints submission until: до 17 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 січня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 7 970 283 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ананьївського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

operational maintenance of public motor roads of local importance Ananevsky region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2018 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 16:15
ТД ЕУ Ананьїв М.docx
20 грудня 2018 16:15
проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 січня 2019
UA-2018-12-20-001741-b80b124e5541e488aa77f201d202931d5
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 січня 2019 11:19
Електронний підпис

Документи

25 січня 2019 11:20
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 7 800 000,00
UAH з ПДВ
7 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" 7 950 000,00
UAH з ПДВ
7 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
Переможець 7 800 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 15:09

Документи

01 лютого 2019 15:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
7 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2019 15:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 13:53
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:01
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 10:38
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 16:39
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 12:31
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2019 17:05
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 09:38
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2019 15:43
1У ЕУ М Ананьїв Березівка ДУ1 21 02 19.pdf укладений
05 березня 2019 15:43
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2019 15:46
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 10:01
1У ЕУ М Ананьїв Березівка 20 02 19.pdf укладений
22 лютого 2019 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною законодавчої бази стосовно ціноутворення та відповідно до п. 3.3. розділу ІІІ. «Ціна Договору» внести зміни до умов Договору. (детально викладено в скан копії додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1У/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): оприлюднення файлу додаткової угоди від 21.02.2019р. №1
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1У/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI доповнити розділ «VII. Відповідальність сторін» наступним пунктом: 7.7. На дату виникнення податкових зобов’язань та згідно вимог статті 201.10. Податкового кодексу України Виконавець зобов’язаний складати, своєчасно реєструвати податкові накладні і розрахунки корегувань вартісних і кількісних показників до податкових накладних (далі по тексту – податкові документи) в Єдиному реєстрі податкових накладних і своєчасно направляти в електронному вигляді належно оформлені і зареєстровані податкові документи Замовнику. За невиконання обов’язків щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у випадках несвоєчасної реєстрації податкових накладних Виконавець сплачує Замовнику штрафні санкції і пені, встановлені Податковим кодексом України. Крім того, за порушення встановленого чинним законодавством України порядку заповнення та відсутність реєстрації податкових накладних Виконавець компенсує Замовнику суму ПДВ, зазначену в такій податковій накладній та штрафні санкції і пені у розмірі відповідно до пункту 1201.1 статті 1201 Податкового кодексу України. 2. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» індивідуальним податковим номером платника ПДВ: ІПН 426414115547
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1У/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, збільшити на 1 600 000,00 грн. та встановити у розмірі – 2 750 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 2 750 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити банківські реквізити Виконавця у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA583808050000000026008205872 в АТ «Райффайзен банк Аваль», МФО 380805 2. Інформацію про місцезнаходження Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» викласти у наступній редакції: 65031, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського буд.49
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 126 929,00 грн та встановити у розмірі – 2 623 071,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 2 623 071,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 250 000,00 грн та встановити у розмірі – 2 373 071,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 2 373 071,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 50 000,00 грн та встановити у розмірі – 2 323 071,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 2 323 071,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 3 987 379,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 3 987 379,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє по 31 грудня 2021 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 1 227 700,00 грн та встановити у розмірі – 2 759 679,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 2 759 679,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 2 649 316,00 грн та встановити у розмірі – 110 363,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 110 363,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 686 195,00 грн та встановити у розмірі – 796 558,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 796 558,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 1 848 640,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 1 848 640,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.12.2022р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік зменшити на 1 598 822,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КЕКВ 1517462) у розмірі – 1 598 822,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 1 848 640,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з допущенням технічної помилки в попередній додатковій угоді п.1 викласти в наступній редакції: п.1. Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 01 червня 2021 року № 566/од-2021 Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1917462) на 2021 рік зменшити на 1 598 822,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) у розмірі – 1 598 822,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 1 848 640,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 1У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2019 — 18 червня 2021
Сума оплати за договором: 3 769 341,00
UAH (в тому числі ПДВ 628 223,50 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір № 1У/19 від 20.02.2019р., укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.6.2., п.п.6.2.1. розділу VI. «Права та обов’язки сторін» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України.