Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок № 3. Роботи по заміні горючого утеплювача покрівлі машинного залу.
Очікувана вартість
13 793 069,28 UAH
UA-2018-12-20-000079-a 80c0d7317a5b44109ef69ee7dfb243b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2018 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2018 09:17
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2019 09:17
Початок аукціону: 09 січня 2019 11:00
Очікувана вартість: 13 793 069,28 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,16%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Провідний інженер по ремонту ТЦ-2 – Сорочан Ігор Святославович, тел.(05136) 4-15-83, is_sorochan@sunpp.atom.gov.ua Інженер-технолог 3 кат ВВ СМтаР – Кіріченко Наталія Сергіївна, тел. (05136) 4-12-62, ns_kirichenko@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Енергоблок № 3. Роботи по заміні горючого утеплювача покрівлі машинного залу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дюбель
Дата подання: 21 грудня 2018 11:41
Дата відповіді: 21 грудня 2018 16:19
в файлах 140_СД_ЛС1_2-1-1_ИКП_П-2017_02-2-1-1.rtf та 140_СД_ИВРЛС_2-1-1_ИКП_П-2017_02-2-1-1.rtf кількість Дюбель покрівельний телескопічний - 29 100 000шт
Відповідь: В пункті 49 відомості ресурсів кошторису ИКП.П-2017/02-2-1-1 помилково вказана одиниця виміру 1000 шт. замість шт., але згідно Технічних вимог (додаток 4 «Переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами») ця позиція ТМЦ відноситься до постачання Замовника, тому зазначена вище помилка не впливає на цінову пропозицію Учасника.
Роз'яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 26 грудня 2018 17:04
Дата відповіді: 27 грудня 2018 11:40
В "Технічних вимогах" додаток №4 до тендерної документації п.9. Порядок контролю та приймання робіт зазначено, що після робіт по заміні покрівлі Підрядник пред'являє роботи уповноваженим представникам ДСНС з оформленням відповідної здавальної документації. Уточніть, будь-ласка, ліцензія на виконання робіт противопожежного призначення буде затребована, чи ні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ліцензія на виконання робіт противопожежного призначення не потрібна.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-28-000001 ● 306a75e0199640e2a6f7361c90ccaa99
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2019 11:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.02.2019 № 55

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-12-20-000079-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 грудня 2018 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-04 16:05:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 Енергоблок № 3. Роботи по заміні горючого утеплювача покрівлі машинного залу)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) Закупівлі учасники повинні надати довідку про наявність досвіду виконання робіт по улаштуванню мастичних покрівель за типом мастики ЖКМк «Мастика холодна покрівельна гідроізоляційна каучукова» (або аналогічної) на об’єктах з площею покрівлі не менше 5000 м2, підписаної уповноваженою особою учасника та оформлену належним чином (із зазначенням дати складання документу), а також учасник повинен вказати не менше 1 виконаного в повному обсязі аналогічного договору та надати копію листа - відгуку підприємства – замовника, для якого виконувалася аналогічна робота, що підтверджує позитивний досвід, якість та своєчасність виконаної учасником роботи.
В тендерній пропозиції ТОВ «Промислові захисні покриття» представлено лише один договір по улаштуванню мастичних покрівель за типом мастики ЖКМк «Мастика холодна покрівельна гідроізоляційна каучукова» площею покрівлі не менше 5000 м2, а саме: договір від 15.11.2015 № 7-05, укладений з ВП «Рівненська АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом». Разом з тим, в тендерній пропозиції ТОВ «Промислові захисні покриття» відсутні документи, що підтверджують виконання цього договору.
Пропонуємо пояснити, чим обґрунтоване рішення тендерного комітету ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» в частині визнання пропозиції ТОВ «Промислові захисні покриття» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-11 12:32:10

Відповідь замовника

Наступним направляємо на Вашу адресу відповідь на запит ДАСУ в Миколаївській області від 04.03.2019 до закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 Енергоблок № 3. Роботи по заміні горючого утеплювача покрівлі машинного залу)», ідентифікатор закупівлі ID: UA-2018-12-20-000079-a Щодо обґрунтування рішення тендерного комітету ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» в частині визнання пропозиції ТОВ «Промислові захисні покриття» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відповідності критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повідомляємо наступне: Пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що учасник закупівлі повинен надати довідку про наявність досвіду виконання робіт по улаштуванню мастичних покрівель за типом мастики ЖКМк «Мастика холодна покрівельна гідроізоляційна каучукова» (або аналогічної) на об’єктах з площею покрівлі не менше 5000 м2, підписаної уповноваженою особою учасника та оформлену належним чином (із зазначенням дати складання документу). В довідці повинна міститися наступна інформація: - предмет договору; - контрагент. Учасник повинен вказати не менше 1 виконаного в повному обсязі аналогічного договору та надати оригінал або копію листа-відгуку підприємства–замовника, для якого виконувалася аналогічна робота, що підтверджує позитивний досвід, якість та своєчасність виконаної учасником роботи. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Промислові захисні покриття» надано Довідку від 02.01.2019 про виконання аналогічних договорів, в якій зазначена інформація про виконання в повному обсязі 7 аналогічних договорів з використанням мастики ЖКМк на об'єктах площею покрівлі 11 558,4 м2. Враховуючи вищевикладене та на підставі протоколу засідання технічної комісії №ПТ.3.4601.66ц тендерним комітетом ВП ЮУАЕС було прийняте рішення, що пропозиція ТОВ «Промислові захисні покриття» є такою, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-03-07 12:11:16

Пояснення з власної ініціативи

Наступним направляємо на Вашу адресу відповідь на запит ДАСУ в Миколаївській області від 04.03.2019 до закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 Енергоблок № 3. Роботи по заміні горючого утеплювача покрівлі машинного залу)», ідентифікатор закупівлі ID: UA-2018-12-20-000079-a

Щодо обґрунтування рішення тендерного комітету ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» в частині визнання пропозиції ТОВ «Промислові захисні покриття» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відповідності критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повідомляємо наступне:
Пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що учасник закупівлі повинен надати довідку про наявність досвіду виконання робіт по улаштуванню мастичних покрівель за типом мастики ЖКМк «Мастика холодна покрівельна гідроізоляційна каучукова» (або аналогічної) на об’єктах з площею покрівлі не менше 5000 м2, підписаної уповноваженою особою учасника та оформлену належним чином (із зазначенням дати складання документу). В довідці повинна міститися наступна інформація:
- предмет договору;
- контрагент.
Учасник повинен вказати не менше 1 виконаного в повному обсязі аналогічного договору та надати оригінал або копію листа-відгуку підприємства–замовника, для якого виконувалася аналогічна робота, що підтверджує позитивний досвід, якість та своєчасність виконаної учасником роботи.

В складі тендерної пропозиції ТОВ «Промислові захисні покриття» надано Довідку від 02.01.2019 про виконання аналогічних договорів, в якій зазначена інформація про виконання в повному обсязі 7 аналогічних договорів з використанням мастики ЖКМк на об'єктах площею покрівлі 11 558,4 м2.
Враховуючи вищевикладене та на підставі протоколу засідання технічної комісії №ПТ.3.4601.66ц тендерним комітетом ВП ЮУАЕС було прийняте рішення, що пропозиція ТОВ «Промислові захисні покриття» є такою, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 Енергоблок № 3. Роботи по заміні горючого утеплювача покрівлі машинного залу)», ідентифікатор закупівлі ID: UA-2018-12-20-000079-a. Щодо відповідності тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Промислові захисні покриття» вимогам пункту 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Згідно з умовами пункту 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасники повинні надати: «Довідку (складену в довільній формі) щодо наявності обладнання (власного або орендованого) та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання робіт передбачених проектною документацією № ИКП.П-2017/02-ПОС, з переліком обладнання та матеріально-технічної бази». ТОВ «Промислові захисні покриття» в складі тендерної пропозиції було надано довідку №11 від 02.01.2019, в якій підтверджується наявність обладнання (власного або орендованого) та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання робіт передбачених проектною документацією за темою: «Енергоблок №3. Заміна горючого утеплювача покрівлі машинного залу. В зазначеній довідці наведена інформація щодо наявності саме обладнання та матеріально-технічної бази, як це і вимагалося пунктом 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. В проектній документації №ИКП.П-2017/02-ПОС, в таблиці 7.1 зазначена потреба в механізмах, устаткуванні, інструменті, інвентарі і пристроях до якої входять і матеріали, які будуть використані при виконанні будівельно-монтажних робіт, а саме: рукави пожежні в кількості 2 шт. довжиною 75 м кожний; кабель 3х35 ВВГНГ м.п. 700 м.п.; тимчасові балки для кріплення лебідок, двутавр №24 в кількості 24 м.; захисна сітка в кількості 280 м2, плита дорожня 1.5х3м в кількості 22 шт., листи OSB SE в кількості 20 шт. та таке інше. Інформація щодо підтвердження придбання переможцем зазначених вище матеріалів наведена в документі тендерної пропозиції «Розрахунки, кошторис. Розрахунки, кошторис Частин 2.pdf» , а саме: - Плити OSB 10 мм в кількості 63,75 м2 - позиція 52 підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №8-1-1/ИКП.П-2017/02-8-1-1; - Сітка дротяна ткана з квадратними чарунками N 05 без покриття в кількості 302,4 м2 - позиція 55 підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №8-1-1/ИКП.П-2017/02-8-1-1; - Балки двотаврові № 24 в кількості 0,6552 т – позиція 61 підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №8-1-1/ИКП.П-2017/02-8-1-1; - Кабель ВВГ нг 3х35 в кількості 700 м – позиція 91 підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №8-1-1/ИКП.П-2017/02-8-1-1; - Рукава пожежні льняні сухого прядення нормальні, діаметр 51 мм в кількості 150 м. - позиція 132 підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №8-1-1/ИКП.П-2017/02-8-1-1; - Плити дорожні ПД3-23 3х15х0,16 в кількості 22 шт. - позиція 133 підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №8-1-1/ИКП.П-2017/02-8-1-1. Окрім того, в розділі 7 проектної документації №ИКП.П-2017/02-ПОС зазначено: «Машины, механизмы, приспособления и инвентарь для выполнения строительно-монтажных работ подбирается в зависимости от характера выполняемых работ, конструктивных особенностей пристройки, уровня энергообеспеченности строительной площадки и возможностей Подрядной организации.»   Враховуючи вищевикладене, Замовником прийняте рішення щодо повної відповідності тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Промислові захисні покриття» вимогам тендерної документації. Також звертаємо увагу на те, що пропозиція переможця ТОВ «Промислові захисні покриття» є найбільш економічно вигідною, різниця між пропозиціями переможця і наступного учасника складає більш ніж мільйон гривень.

2019-03-25 12:39:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2019-04-02 09:10:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Промислові захисні покриття 9 399 440,00
UAH
8 500 000,00
UAH
1.1111111111 7 650 000 Документи
ТОВ РАМ.СА ГРУП 12 660 000,00
UAH
9 576 666,66
UAH
1.1111111111 8 618 999.99 Документи
ТОВ Альянс 12 552 008,00
UAH
12 552 008,00
UAH
1.1111111111 11 296 807.20 Документи
ТОВ Енергопромбуд 13 789 871,36
UAH
13 789 871,36
UAH
1.1111111111 12 410 884.22 Документи

Публічні документи

04 січня 2019 16:39
Електронний підпис
04 січня 2019 16:36
347.imd
04 січня 2019 16:36
15 Копія дозволу.pdf
04 січня 2019 16:36
14 Копія ліцензії.pdf
04 січня 2019 16:36
6 Технічні вимоги.pdf
04 січня 2019 16:36
5 Цінова пропозиція.pdf
04 січня 2019 16:36
3 Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Промислові захисні покриття

ТОВ РАМ.СА ГРУП

ТОВ Альянс

ТОВ Енергопромбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Промислові захисні покриття
#34198606
Переможець 8 500 000,00
UAH
14 січня 2019 15:41

Документи

14 січня 2019 15:41
Електронний підпис
14 січня 2019 15:38
ПРОТОКОЛ № ПТ.3.4601.66Ц

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Промислові захисні покриття
#34198606
8 500 000,00
UAH
Документи

Документи

14 січня 2019 15:41
Електронний підпис
14 січня 2019 15:38
ПРОТОКОЛ № ПТ.3.4601.66Ц

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2022 13:10
lДодаткова угода _8. pdf.pdf укладений
01 липня 2022 13:05
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 16:44
Додаткова угода.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 16:42
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 10:53
Додаткова угода.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 10:50
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:10
Д.оп угода _ 5 2-123-01-19-05041.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 16:28
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 10:15
Додаткова угода.pdf зміни до договору
16 червня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:29
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:28
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 09:30
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 09:29
Додаткова угода.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 09:29
Електронний підпис укладений
28 січня 2019 14:18
Договір.PDF укладений
28 січня 2019 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2-123-01-19-05041
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінів виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 2-123-01-19-05041
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну дії Договору, заміна Додатку № 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 2-123-01-19-05041
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2-123-01-19-05041
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору
Номер договору про закупівлю: 2-123-01-19-05041
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода №5 2-123-01-19-05041
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ПКД, зменшення вартості робіт, коригування термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2-123-01-19-05041
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування термінів виконання робіт та терміну дії договору.
Номер договору про закупівлю: 2-123-01-19-05041
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 7 317 511,13
UAH
Причини розірвання договору: Форс мажор у звязку з військовою агресією рф проти України