Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування
Очікувана вартість
1 624,25 UAH
UA-2018-12-19-004209-c 45d401e8e7aa46dea75bdabc1748d14e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 грудня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 упаков
папір кольоровий набір А4 80 г/м 100 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Зарічний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 шт
бокс для архівації документів 150 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Кропивницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 арк
папір А4 Maestro Extra 200 г/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Кропивницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 шт
бокс для архівації документів 100 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Кропивницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 шт
бокс для архівації документів 80 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Кропивницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

19 грудня 2018 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковальчук І.О.
#3216217687
Переможець 1 624,25
UAH
19 грудня 2018 16:15

Документи

19 грудня 2018 16:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2020 22:04
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 16:20
договір № 383.pdf укладений
19 грудня 2018 16:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 624,25
UAH