Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Любешівського району Волинської області)
Services for children victims of the Chernobyl disaster, in educational institutions located on the territories of radioactive contamination Liubeshiv district of Volyn region
Очікувана вартість
24 179 934,00 UAH
UA-2018-12-19-002115-c cdd293cacca64763a5affcbd96fc84b6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Любчик

+380508696726 sobes08@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління соціального захисту населення Любешівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192069
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська область обл., смт. Любешів, Вул. Незалежності, 53
Контактна особа: Наталія Любчик
+380508696726
sobes08@ukr.net
Додаткові контактні особи: Natalia Lyubchik
+380508696726
sobes08@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya sotsialnogo zahistu naselennya Lyubeshivskoi RDA
National ID: 03192069
Contact point: Natalia Lyubchik
+380508696726
sobes08@ukr.net
Additional contacts: Natalia Lyubchik
+380508696726
sobes08@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 14:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 15:10
Очікувана вартість: 24 179 934,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 899,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 грудня 2018 13:14
Enquiries until: 12 січня 2019 14:00
Complaints submission until: до 18 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 січня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 24 179 934 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 120 900 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
834522 послуга
«Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Любешівського району Волинської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44201, Україна, Волинська область, Любешів, Незалежності, 53
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Services for children victims of the Chernobyl disaster, in educational institutions located on the territories of radioactive contamination Liubeshiv district of Volyn region
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 12:12
ТД Любешів УСЗН 2019 нова редакція.doc
15 січня 2019 12:12
Перелік змін.doc
19 грудня 2018 13:14
Проект договору Любешів 2019.doc
15 січня 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 12:12
ТД Любешів УСЗН 2019 нова редакція.doc
19 грудня 2018 13:14
ТД Любешів УСЗН 2019.doc
15 січня 2019 12:12
Перелік змін.doc
19 грудня 2018 13:14
Проект договору Любешів 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-22-000009 ● df00a61b58c548c68d8c47242f021837
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2019 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

19.04.2019 № 111

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.04.2019 № 111


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2018-12-19-002115-c 19.12.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявленні порушення неможливо усунути, оскільки замовником була допущена технічна(механічна) помилка при заповненні форм електронних документів. В пункті 14 і 15 оголошення про проведення відкритих торгів необхідно було вказати вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія та суму забезпечення тендерної пропозиції 604498,00 грн. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 року не містить механізму виправлення технічних (механічних)помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель.

2019-05-13 12:28:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 січня 2019
UA-2018-12-19-002115-ccdd293cacca64763a5affcbd96fc84b6
Найменування: Управління соціального захисту населення Любешівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192069
Місцезнаходження: 44200, Україна, Волинська область обл., смт. Любешів, Вул. Незалежності, 53
Учасник Документи Рішення
ТОВ АТОМСЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 січня 2019 12:33
Протокол 4.pdf
25 січня 2019 12:34
Електронний підпис

Публічні документи

21 січня 2019 18:17
титулка зміст.pdf
21 січня 2019 18:17
технічна частина.pdf
21 січня 2019 18:17
Тендерна пропозиція.pdf
21 січня 2019 18:17
кваліфікаційні.pdf
21 січня 2019 18:17
Калькуляція.pdf
21 січня 2019 18:17
Гарантія.rar
21 січня 2019 18:17
відповідність.pdf

Документи

25 січня 2019 12:34
Протокол 4.pdf
25 січня 2019 12:35
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТОМСЕРВІС

ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС 24 159 492,78
UAH
24 159 492,78
UAH
Документи
ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ" 24 179 443,74
UAH
24 179 443,74
UAH
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 18:17
титулка зміст.pdf
21 січня 2019 18:17
технічна частина.pdf
21 січня 2019 18:17
Тендерна пропозиція.pdf
21 січня 2019 18:17
кваліфікаційні.pdf
21 січня 2019 18:17
Калькуляція.pdf
21 січня 2019 18:17
Гарантія.rar
21 січня 2019 18:17
відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТОМСЕРВІС

ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АТОМСЕРВІС
#39927581
Переможець 24 159 492,78
UAH
01 лютого 2019 10:09

Документи

01 лютого 2019 10:09
Електронний підпис
01 лютого 2019 10:08
Протокол 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС
#39927581
24 159 492,78
UAH
Документи

Документи

01 лютого 2019 10:09
Електронний підпис
01 лютого 2019 10:08
Протокол 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 10:45
додаткова угода №6 та специфікація до договору від 19.02.2019 №1.pdf зміни до договору
27 березня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 09:13
додаткова угода №6 та специфікація до договору від 19.02.2019 №1.pdf зміни до договору
27 березня 2020 09:11
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 14:56
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 14:56
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 15:00
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
14 січня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:17
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:17
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:01
Додаткова угода №2 від 26.12.2019.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:00
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 15:14
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 15:11
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 16:17
Протокол 6.pdf укладений
19 лютого 2019 16:15
Договір №1.pdf укладений
19 лютого 2019 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівель, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дію Договору пролонгувати (продовжити) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеного у 2019 році, згідно п.5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 11.1 Договору №1 від 19.02.2019 року "Про закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах,розташованих на територіях радіоактивного забруднення Любешівського району Волинської області за державні кошти",керуючись Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України та відповідно до статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2019 — 27 березня 2020
Сума оплати за договором: 25 636 240,93
UAH