Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Нове будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Яблунева в с. Журавлиха Ставищенського району Київської області) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
6 873 387,00 UAH
UA-2018-12-19-001288-a 85c17a26219f408cb772867877c6e3cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Інна Ігорівна

+380456422385 KZ_21RCPMSD@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне некомерційне підприємство "Ставищенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Ставищенської районної ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 37323500
Місцезнаходження: 09400, Україна , Київська обл., Ставище, вул.Цимбала Сергія 17
Контактна особа: Мороз Інна Ігорівна
+380456422385
KZ_21RCPMSD@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2018 16:58
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2019 16:58
Початок аукціону: 09 січня 2019 15:32
Очікувана вартість: 6 873 387,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 366,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Нове будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Яблунева в с. Журавлиха Ставищенського району Київської області) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09432, Україна, Київська область, c. Журавлиха, Ставищенський район, вул. Яблунева, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2018 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 16:55
Додаток 10.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 9.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 8.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 7.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 6.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 5.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 4.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 3.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 2.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 1 (1).docx
19 грудня 2018 16:55
тендерна документація.pdf
20 грудня 2018 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 16:55
Додаток 10.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 9.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 8.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 7.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 6.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 5.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 4.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 3.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 2.docx
19 грудня 2018 16:55
Додаток 1 (1).docx
19 грудня 2018 16:55
тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про наявність виконання аналогічного договору
Дата подання: 26 грудня 2018 17:08
Дата відповіді: 28 грудня 2018 11:49
В п. 3 Додатоку 2 до тендерної документації міститься вимога про надання Учасником довідки, що містить інформацію про наявність виконання аналогічного договору (не менше 3-х) будівельного підряду протягом 2015-2018 р. Просимо, для уточнення інформації, надати відповідь на такі запитання: 1) що Замовник має на увазі під поняттям "Договір будівельного підряду"? 2) аналогічні договори обовязково мають бути надані за різні роки з 2015 р. по 2018 р.? Чи Учасник має право надати 3 аналогічні договори за 2018 р.? Чи мається на увазі надання по 1 договору за кожен рік? 3) що Замовник має на увазі під поняттям "капітальний ремонт"? 4)виконання яких саме монтажних робіт вважається виконанням аналогічного договору? п.3 Додатку 2 містить таблицю для заповнення данних про виконані аналогічні договори: 1) в кол. 2 "Предмет договору/Види робіт" потрібно вказати назву предмету договору чи перелічити всі види виконаних робіт по обєкту будівництва? 2)що саме зазначити в кол. 5 "Види та обсяги виконаних робіт у договірних цінах, тис.грн." 3) дана таблиця складається одна на всі аналогічні договори чи окремо на кожен договір? Якщо Учасник виконував роботи в одного Замовника по різних договорах підряду, Замовник має надати окремі відгуки щодо виконання кржного з договорів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! У відповідь надаємо уточнюючу інформацію:
Згідно пункту 29 частини першої статті 1 Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Законом, як і іншими нормативно-правовими та законодавчими актами не визначено поняття «аналогічного договору», в той же час стаття 16 вказаного Закону не містить обмежень, що саме Замовник може вважати аналогічним договором за його предметом та природою робіт, що надаватимуться.
Враховуючи викладене, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
У зв’язку із тим, що у законодавчих актах відсутнє трактування поняття «аналогічного договору» Замовником прийнято рішення конкретизувати в тексті тендерної документації поняття «аналогічного договору будівельного підряду». Аналогічний договір, відповідно Додатку 2 тендерної документації на закупівлю: код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Нове будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Яблунева в с. Журавлиха Ставищенського району Київської області) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) за процедурою відкритих торгів (надалі по тексту – тендерна документація), це договір будівельного підряду на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції підприємств, будівель, споруд, виконання монтажних робіт.
Сутність договору будівельного підряду є виконання підрядником певної роботи й передати її Замовникові. До такого роду роботи Цивільний кодекс України відносить проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) будівель, підприємств.
За договором будівельного підряду підрядник зобов’язується збудувати та здати у встановлений строк об’єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов’язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов’язок не покладено на підрядника, прийняти об’єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва (ДБН А.2.2-3-2014, затверджені наказом Мінрегіону від 04.06.2014 р. № 163).
Будівельні роботи - це роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту (земляні роботи, кам'яні роботи, бетонні роботи, залізобетонні роботи, теслярські роботи, столярні роботи, оздоблювальні роботи (штукатурні, облицювальні, малярні), покрівельні роботи, монтаж будівельних конструкцій, вантажно-розвантажувальні роботи).
Будівельно - монтажні роботи включають всі види робіт, що проводяться при зведенні споруди (будівлі) на місці будівництва.
До монтажних робіт можна віднести роботи, які виконуються із застосуванням головних деталей (монтаж залізобетонних конструкцій, силової електропроводки, і т.д) та які входять у перелік будівельних робіт.
Відповідно до умов тендерної документації будівельно – монтажні роботи (монтажні роботи) щодо нового будівництва амбулаторії зазначені у Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання», у відповідності до проектно-кошторисної документації, ознайомитись з якою кожен Учасник, який виявив бажання приймати участь у вказаній процедурі закупівлі, може за адресою: смт. Ставище, вулиця Цимбала Сергія, 17, Київська область.
У Додатку 2 до тендерної документації вказано, що довідка, має містить інформацію про наявність виконання Учасником аналогічного договору (не менше 3-х) будівельного підряду протягом 2015 – 2018 років із зазначенням предмета договору, контрагента, реквізитів договору (дата укладання, номер). Мається на увазі надання по 1 договору за рік, починаючи з 2015 та закінчуючи 2018 роком.
В колонці 2 довідки про наявність виконання Учасником аналогічного договору «Предмет договору/Види робіт» потрібно вказати аналогічний предмет закупівлі (будівництво об’єктів) - нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва (п.3.2 розділу 3 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Правила визначення вартості будівництва). В колонці 5 довідки зазначити вид та обсяг виконаних робіт та суму на яку були виконані роботи.
Приклад: Предмет договору – Будівництво житлових/нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт), а вид і обсяг виконаних робіт – улаштування основи під фундаменти, м3, кількість, сума, або будівельно-монтажні роботи на яку суму, відповідно до актів виконаних робіт, які в обов’язковому порядку надаються Замовнику.
Форма довідки, яка має містити інформацію про наявність виконання Учасником аналогічного договору, надається одна на всі аналогічні договори.
Відгук від Замовника (Замовника або генпідрядника, у випадку якщо Учасник виконував аналогічний договір як субпідрядна організація) щодо виконання договору будівельного підряду, (відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, якість виконаних робіт, дотримання діючих будівельних норм та правил, дотримання строків виконання робіт) надається окремо по кожному договору.
Відповідно до пункту 3.7 ДБН А.2.2-3-2014 та беручи до уваги лист Державного комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003 № 7/7-401 капітальний ремонт — це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
Надання документів субпідрядником
Дата подання: 28 грудня 2018 10:08
Дата відповіді: 28 грудня 2018 11:50
Учасник планує залучити для виконання робіт субпідрядника. Чи повинен субпідрядник надати копії виконаних аналогічних договорів?
Відповідь: Дякуємо за звернення! У відповідь надаємо наступну інформацію:
Відповідно розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю: код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Нове будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Яблунева в с. Журавлиха Ставищенського району Київської області) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) за процедурою відкритих торгів (надалі по тексту – тендерна документація), Учасник надає інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого залучатиме до виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, дотримуючись встановленої форми згідно Додатку 6.
Учасник також повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції:
копію ліцензії (або документальне підтвердження наявності ліцензії) кожного субпідрядника, інформація щодо якого наведена в таблиці, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника, інформація щодо якого наведена в таблиці, на виконання робіт, в якості субпідрядника в Учасника, які передбачаються Учасником до виконання ним як субпідрядником по об’єкту;
довідку, складену у довільній формі, яка містить обґрунтування доцільності залучення суб’єкта господарювання до виконання робіт як субпідрядника із зазначення досвіду виконання аналогічних робіт, наявності матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням, кількості та спеціалізації працівників, яких планується залучити для виконання договору.
Якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єктів господарювання як субпідрядників в обсязі щодо кожного не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він надає власну довідку Учасника з вихідними реквізитами (дата, номер) за підписом уповноваженої особи про те, що залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників до виконання робіт в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного суб’єкта господарювання не планується.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-22-000003 ● 6ab039246a1d4a1e9d3757328ca595ca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019 17:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.05.2019 № 103
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2019 № 103

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2018-12-19-001288-а 19.12.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», КНП «Ставищенський районний центр ПМСД» розглянув результати проведеного моніторингу працівниками Північного офісу Державної аудиторської служби України закупівлі: Код ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Нове будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Яблунева в с. Журавлиха Ставищенського району Київської області) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та зазначає наступне: Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року № 680 затверджено примірну тендерну документацію (надалі по тексту – ТД) . Відповідно до якого ТД повинна містити обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон). Документи, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції (частина 4 статті 16 Закону). Таке ж, положення містить і пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», крім того, у цьому ж розділі ТД зазначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Тендерна пропозиція повинна бути розміщена через електронний майданчик в Системі закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У разі відсутності всіх документів у тенденій пропозиції, що вимагалися тендерною документацією Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника. Підстав для відхилення Переможця не було так як, ним подано всі документи передбачені законодавством та ТД. Щодо пункту 6 Розділу 3 ТД, то кошторисна заробітна плата, у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196) обчислюється згідно із ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та відображається у прямих витратах відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». Переможець ТОВ «БУДКОМПАНІ-ГРУП» у складі пропозиції надав сканкопію «Розрахунок розміру ЗП», що містить розрахунок розміру заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва, включаючи кошторисну заробітну плату та «Розрахунок показників ЗВ та адм.витрат будівельної організації» у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». Крім того, Переможець надав розрахунки загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису (заробітна плата), включаючи інформацію на придбання устаткування. Чинним законодавством України не затверджено форм розрахунків (підтверджуючих розрахунків) та не встановлено форму і Замовником у ТД, тому інформація, надання якої вимагалося у документі, міститься в іншому документі і це не вплинуло на зміст тендерної пропозиції. Документи та інформацію, які передбачені статтями 16, 17 Закону надані Переможцем у повному обсязі, кошторисна заробітна плата, інформацію на придбання устаткування у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відображається у прямих витратах відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». Щодо пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД про надання довідки про наявність складських та адміністративних (офісних) приміщень, то ТД містить положення про те, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення Учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції (пункт 1 розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій»). Що стосується кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначаємо наступне: відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону ТД повинна містити зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій. У пункті 1 Розділі 4 ТД «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – визначається електронною системою закупівель». Закон зобов’язує Замовників інформувати про проведення процедури відкритих торгів шляхом оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 вказаного Закону (яка зазначає, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій обов’язково зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів (частина 2 статті 21 Закону). Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу (частина 3 статті 21 Закону). Під час публікації оголошення Замовником повністю дотримано вказане положення Закону. Крім того, хочемо вказати на те, що відповідно до Закону та ТД єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Інші критерії оцінки тендерних пропозицій Замовником не застосовувались. Згідно пункту 12 частини 1 статті 1 найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій. Дана пропозиція Переможця є найбільш економічно вигідною, призвела до економії коштів державного бюджету. Закон України «Про публічні закупівлі» має безліч прогалин, одна з яких - не конкретизація поняття «кінцевий строк подання тендерних пропозицій», як і наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року № 680, яким затверджено примірну тендерну документацію, не містить також положень щодо можливості виправлення помилок (порушень), внесення змін після проведення процедури закупівлі. На його основі не розроблено, а ні порядків, а ні інструкцій. Замовник, ще беручи до уваги, термін «на протязі 5 робочих днів», не має можливості, повноцінно розглянути результати моніторингу та оперативно виправити недоліки (відсутній механізм).

2019-05-30 15:05:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПАНІ-ГРУП" 6 852 699,56
UAH з ПДВ
6 744 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Відкрите акціонерне товариство "Тетіївська пересувна механізована колона №300" 6 864 619,35
UAH з ПДВ
6 745 885,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕРЖІНВЕСТБУД» 6 873 387,00
UAH з ПДВ
6 873 387,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 14:49
довідка мвс (1).PDF
04 січня 2019 17:18
Електронний підпис
04 січня 2019 16:49
ліцензія з додатком.PDF
04 січня 2019 16:49
статут.PDF
04 січня 2019 16:49
Штатний розпис.PDF
04 січня 2019 16:49
Виписка з ЄДР.PDF
04 січня 2019 16:49
витяг з єдр.PDF
04 січня 2019 16:49
довідка мвс.PDF
04 січня 2019 16:34
6.imd
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_7-2-3.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_7-3-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_6-2-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-11.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_6-3-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_6-1-3.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_7-2-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_4-3-1.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ССРИЭСН.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_7-2-2.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_4-4-1.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_6-3-3.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_6-1-4.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_6-1-6.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_6-1-5.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-14.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-16.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-13.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_6-3-2.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_6-1-2.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-15.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-17.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_3-1-1.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_4-2-1.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-12.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_4-3-2.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-10.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПР.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС2_7-2-3.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_6-1-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС2_4-3-2.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС2_6-3-3.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_6-2-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_6-3-2.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_6-1-2.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_7-3-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_4-1-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС2_6-1-6.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС2_2-1-15.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС2_2-1-17.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС2_6-1-3.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_6-1-4.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-16.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_7-1-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС2_2-1-11.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС2_2-1-9.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_4-2-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_7-2-2.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_4-4-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_6-3-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_4-3-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_6-1-5.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_3-1-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_7-2-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-13.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-5.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-4.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-1.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ИВР.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ДЦ,розрахунки.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-3.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ТЗ-10.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_2-1-2.PDF
04 січня 2019 16:29
6_ДЦ_ЛС1_1-1-1.PDF

Публічні документи

08 січня 2019 13:52
ДОДАТОК_6.pdf
08 січня 2019 13:52
r_47_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf
08 січня 2019 13:52
r_47_ДЦ_ЛС2_4-3-2.rtf
08 січня 2019 13:52
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-14.rtf
08 січня 2019 13:52
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-13.rtf
08 січня 2019 13:52
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-16.rtf
08 січня 2019 13:52
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
08 січня 2019 13:52
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf
08 січня 2019 13:52
ДОДАТОК_5.pdf
08 січня 2019 13:52
r_47_ДЦ_ЛС1_4-2-1.rtf
08 січня 2019 13:52
СТАТУТ_ПМК_300.pdf
08 січня 2019 13:52
r_47_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
08 січня 2019 13:52
r_47_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
08 січня 2019 13:52
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
08 січня 2019 13:52
r_47_ДЦ_ЛС1_6-2-1.rtf
08 січня 2019 13:51
ДОДАТОК_10.pdf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС2_2-1-17.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_Т3-10.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_6-3-1.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС2_2-1-9.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС2_2-1-15.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-12.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_6-1-5.rtf
08 січня 2019 13:51
Кошторис ПМК-300.imd
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_4-3-1.rtf
08 січня 2019 13:51
ДОДАТОК_3.pdf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_4-4-1.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_7-2-2.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ИВР.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС2_7-2-3.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС2_6-3-3.rtf
08 січня 2019 13:51
ДОДАТОК_9.pdf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ДЦ.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС2_6-1-3.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_6-3-2.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ОПР.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_6-1-4.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС2_6-1-6.rtf
08 січня 2019 13:51
r_47_ДЦ_ЛС1_1-1-1.rtf
08 січня 2019 13:50
r_47_ДЦ_ЛС2_2-1-11.rtf
08 січня 2019 13:50
r_47_ДЦ_ЛС1_7-3-1.rtf
08 січня 2019 13:50
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
08 січня 2019 13:50
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
08 січня 2019 13:50
r_47_ДЦ_ЛС1_3-1-1.rtf

Публічні документи

08 січня 2019 15:42
Електронний підпис
08 січня 2019 14:21
статут 18.pdf
08 січня 2019 14:21
статут 3.pdf
08 січня 2019 14:21
статут 7.pdf
08 січня 2019 14:21
статут 5.pdf
08 січня 2019 14:21
додаток до ліцензії.pdf
08 січня 2019 14:21
статут 1.pdf
08 січня 2019 14:21
виписка 1.pdf
08 січня 2019 14:20
статут 17.pdf
08 січня 2019 14:20
статут 15.pdf
08 січня 2019 14:20
статут 9.pdf
08 січня 2019 14:20
витяг.pdf
08 січня 2019 14:20
статут 4.pdf
08 січня 2019 14:20
статут 10.pdf
08 січня 2019 14:20
статут 16.pdf
08 січня 2019 14:20
ліцензія.pdf
08 січня 2019 14:20
статут 6.pdf
08 січня 2019 14:20
статут 13.pdf
08 січня 2019 14:20
статут 2.pdf
08 січня 2019 14:20
Договірна ціна.PDF
08 січня 2019 14:20
виписка 2.pdf
08 січня 2019 14:20
статут 8.pdf
08 січня 2019 14:20
статут 14.pdf
08 січня 2019 14:20
статут 11.pdf
08 січня 2019 14:19
статут 12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПАНІ-ГРУП"

ВАТ " Тетіївська ПМК-300 "

ТОВ «ДЕРЖІНВЕСТБУД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПАНІ-ГРУП"
#41340658
Переможець 6 744 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 11:33

Документи

11 січня 2019 11:33
Електронний підпис
11 січня 2019 11:31
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПАНІ-ГРУП"
#41340658
6 744 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2019 11:33
Електронний підпис
11 січня 2019 11:31
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 21:38
Звіт про виконання договору укладений
28 грудня 2019 21:37
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 14:23
Календарний план 30.08.2019.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 14:19
Додаткова уг._6 від 30.08.2019.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 14:19
повідомлення 30.08.2019.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 14:19
Протокол _76 від 30.08.2019.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 14:19
протокол зміни до договору
30 серпня 2019 14:19
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 15:58
повідомлення від 30.07.2019р..pdf зміни до договору
30 липня 2019 15:54
протокол _75 від 30.07.2019р..pdf зміни до договору
30 липня 2019 15:54
Календарний графік виконання робіт.pdf зміни до договору
30 липня 2019 15:54
Додаткова угода _5 від 30.07.2019р..pdf зміни до договору
30 липня 2019 15:54
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:49
протокол _71 від 27.06.2019р..pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:41
календарний графік вик.робіт.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:40
повідомлення від 27.06.2019р..pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:40
додаткова угода _4 від 27.06.2019р..pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 15:47
додаткова угода.pdf зміни до договору
24 травня 2019 15:46
повідомлення.pdf зміни до договору
24 травня 2019 15:46
протокол.pdf зміни до договору
24 травня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 12:07
додаткова угода будівництво.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 12:04
повідомлення будівництво.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 12:04
протокол техпомилка.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 12:04
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 11:37
додаткова угода.pdf зміни до договору
07 лютого 2019 11:34
повідомлення буд.pdf зміни до договору
07 лютого 2019 11:34
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 14:56
додаткова угода.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 14:51
протокол будівництво.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 14:51
повідомлення.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 14:51
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 17:25
Договірна ціна.pdf зміни до договору
25 січня 2019 17:19
план фінансування.pdf зміни до договору
25 січня 2019 17:19
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 12:18
звіт про укладений договір зміни до договору
25 січня 2019 12:15
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 10:52
звіт про укладений договір укладений
24 січня 2019 10:49
протокол укладений
24 січня 2019 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Невдалося загрузити договір
Номер договору про закупівлю: 02/07-33
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/07-33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 02/07-33
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/07-33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 02/07-33
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 02/07-33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закуппівлі"– узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 02/07-33
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/07-33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підпункт 1 пункт 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 02/07-33
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/07-33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»:продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 02/07-33
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 02/07-33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 4 статті 36 Закону України"Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов"язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об"єктивних обставин, що спричинили таке продовження(затримка фінансування витрат замовника), за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 02/07-33
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/07-33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору(через документально підтверджені об"єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 02/07-33
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»:продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 02/07-33
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2019 — 27 вересня 2019
Сума оплати за договором: 5 698 292,25
UAH (в тому числі ПДВ 949 715,37 UAH)