Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне некомерційне підприємство "Ставищенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Ставищенської районної ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 37323500 |
Місцезнаходження: | 09400, Україна , Київська обл., Ставище, вул.Цимбала Сергія 17 |
Контактна особа: |
Мороз Інна Ігорівна +380456422385 KZ_21RCPMSD@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2018 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2018 16:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2019 16:58 |
Початок аукціону: | 09 січня 2019 15:32 |
Очікувана вартість: | 6 873 387,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 366,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2018 09:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 10.docx | |
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 9.docx | |
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 8.docx | |
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 7.docx | |
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 6.docx | |
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 5.docx | |
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 4.docx | |
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 3.docx | |
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 2.docx | |
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 1 (1).docx | |
19 грудня 2018 16:55 |
тендерна документація.pdf |
20 грудня 2018 09:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 10.docx
|
|||
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 9.docx
|
|||
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 8.docx
|
|||
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 7.docx
|
|||
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 6.docx
|
|||
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 5.docx
|
|||
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 4.docx
|
|||
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 3.docx
|
|||
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 2.docx
|
|||
19 грудня 2018 16:55 |
Додаток 1 (1).docx
|
|||
19 грудня 2018 16:55 |
тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно пункту 29 частини першої статті 1 Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Законом, як і іншими нормативно-правовими та законодавчими актами не визначено поняття «аналогічного договору», в той же час стаття 16 вказаного Закону не містить обмежень, що саме Замовник може вважати аналогічним договором за його предметом та природою робіт, що надаватимуться.
Враховуючи викладене, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
У зв’язку із тим, що у законодавчих актах відсутнє трактування поняття «аналогічного договору» Замовником прийнято рішення конкретизувати в тексті тендерної документації поняття «аналогічного договору будівельного підряду». Аналогічний договір, відповідно Додатку 2 тендерної документації на закупівлю: код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Нове будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Яблунева в с. Журавлиха Ставищенського району Київської області) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) за процедурою відкритих торгів (надалі по тексту – тендерна документація), це договір будівельного підряду на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції підприємств, будівель, споруд, виконання монтажних робіт.
Сутність договору будівельного підряду є виконання підрядником певної роботи й передати її Замовникові. До такого роду роботи Цивільний кодекс України відносить проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) будівель, підприємств.
За договором будівельного підряду підрядник зобов’язується збудувати та здати у встановлений строк об’єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов’язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов’язок не покладено на підрядника, прийняти об’єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва (ДБН А.2.2-3-2014, затверджені наказом Мінрегіону від 04.06.2014 р. № 163).
Будівельні роботи - це роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту (земляні роботи, кам'яні роботи, бетонні роботи, залізобетонні роботи, теслярські роботи, столярні роботи, оздоблювальні роботи (штукатурні, облицювальні, малярні), покрівельні роботи, монтаж будівельних конструкцій, вантажно-розвантажувальні роботи).
Будівельно - монтажні роботи включають всі види робіт, що проводяться при зведенні споруди (будівлі) на місці будівництва.
До монтажних робіт можна віднести роботи, які виконуються із застосуванням головних деталей (монтаж залізобетонних конструкцій, силової електропроводки, і т.д) та які входять у перелік будівельних робіт.
Відповідно до умов тендерної документації будівельно – монтажні роботи (монтажні роботи) щодо нового будівництва амбулаторії зазначені у Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання», у відповідності до проектно-кошторисної документації, ознайомитись з якою кожен Учасник, який виявив бажання приймати участь у вказаній процедурі закупівлі, може за адресою: смт. Ставище, вулиця Цимбала Сергія, 17, Київська область.
У Додатку 2 до тендерної документації вказано, що довідка, має містить інформацію про наявність виконання Учасником аналогічного договору (не менше 3-х) будівельного підряду протягом 2015 – 2018 років із зазначенням предмета договору, контрагента, реквізитів договору (дата укладання, номер). Мається на увазі надання по 1 договору за рік, починаючи з 2015 та закінчуючи 2018 роком.
В колонці 2 довідки про наявність виконання Учасником аналогічного договору «Предмет договору/Види робіт» потрібно вказати аналогічний предмет закупівлі (будівництво об’єктів) - нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва (п.3.2 розділу 3 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Правила визначення вартості будівництва). В колонці 5 довідки зазначити вид та обсяг виконаних робіт та суму на яку були виконані роботи.
Приклад: Предмет договору – Будівництво житлових/нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт), а вид і обсяг виконаних робіт – улаштування основи під фундаменти, м3, кількість, сума, або будівельно-монтажні роботи на яку суму, відповідно до актів виконаних робіт, які в обов’язковому порядку надаються Замовнику.
Форма довідки, яка має містити інформацію про наявність виконання Учасником аналогічного договору, надається одна на всі аналогічні договори.
Відгук від Замовника (Замовника або генпідрядника, у випадку якщо Учасник виконував аналогічний договір як субпідрядна організація) щодо виконання договору будівельного підряду, (відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, якість виконаних робіт, дотримання діючих будівельних норм та правил, дотримання строків виконання робіт) надається окремо по кожному договору.
Відповідно до пункту 3.7 ДБН А.2.2-3-2014 та беручи до уваги лист Державного комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003 № 7/7-401 капітальний ремонт — це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
Відповідно розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю: код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Нове будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Яблунева в с. Журавлиха Ставищенського району Київської області) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) за процедурою відкритих торгів (надалі по тексту – тендерна документація), Учасник надає інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого залучатиме до виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, дотримуючись встановленої форми згідно Додатку 6.
Учасник також повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції:
копію ліцензії (або документальне підтвердження наявності ліцензії) кожного субпідрядника, інформація щодо якого наведена в таблиці, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника, інформація щодо якого наведена в таблиці, на виконання робіт, в якості субпідрядника в Учасника, які передбачаються Учасником до виконання ним як субпідрядником по об’єкту;
довідку, складену у довільній формі, яка містить обґрунтування доцільності залучення суб’єкта господарювання до виконання робіт як субпідрядника із зазначення досвіду виконання аналогічних робіт, наявності матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням, кількості та спеціалізації працівників, яких планується залучити для виконання договору.
Якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єктів господарювання як субпідрядників в обсязі щодо кожного не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він надає власну довідку Учасника з вихідними реквізитами (дата, номер) за підписом уповноваженої особи про те, що залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників до виконання робіт в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного суб’єкта господарювання не планується.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-22-000003 ● 6ab039246a1d4a1e9d3757328ca595ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2019 № 103
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2019 № 103
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2018-12-19-001288-а 19.12.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», КНП «Ставищенський районний центр ПМСД» розглянув результати проведеного моніторингу працівниками Північного офісу Державної аудиторської служби України закупівлі: Код ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Нове будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Яблунева в с. Журавлиха Ставищенського району Київської області) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та зазначає наступне: Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року № 680 затверджено примірну тендерну документацію (надалі по тексту – ТД) . Відповідно до якого ТД повинна містити обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон). Документи, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції (частина 4 статті 16 Закону). Таке ж, положення містить і пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», крім того, у цьому ж розділі ТД зазначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Тендерна пропозиція повинна бути розміщена через електронний майданчик в Системі закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У разі відсутності всіх документів у тенденій пропозиції, що вимагалися тендерною документацією Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника. Підстав для відхилення Переможця не було так як, ним подано всі документи передбачені законодавством та ТД. Щодо пункту 6 Розділу 3 ТД, то кошторисна заробітна плата, у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196) обчислюється згідно із ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та відображається у прямих витратах відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». Переможець ТОВ «БУДКОМПАНІ-ГРУП» у складі пропозиції надав сканкопію «Розрахунок розміру ЗП», що містить розрахунок розміру заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва, включаючи кошторисну заробітну плату та «Розрахунок показників ЗВ та адм.витрат будівельної організації» у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». Крім того, Переможець надав розрахунки загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису (заробітна плата), включаючи інформацію на придбання устаткування. Чинним законодавством України не затверджено форм розрахунків (підтверджуючих розрахунків) та не встановлено форму і Замовником у ТД, тому інформація, надання якої вимагалося у документі, міститься в іншому документі і це не вплинуло на зміст тендерної пропозиції. Документи та інформацію, які передбачені статтями 16, 17 Закону надані Переможцем у повному обсязі, кошторисна заробітна плата, інформацію на придбання устаткування у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відображається у прямих витратах відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». Щодо пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД про надання довідки про наявність складських та адміністративних (офісних) приміщень, то ТД містить положення про те, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення Учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції (пункт 1 розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій»). Що стосується кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначаємо наступне: відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону ТД повинна містити зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій. У пункті 1 Розділі 4 ТД «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – визначається електронною системою закупівель». Закон зобов’язує Замовників інформувати про проведення процедури відкритих торгів шляхом оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 вказаного Закону (яка зазначає, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій обов’язково зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів (частина 2 статті 21 Закону). Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу (частина 3 статті 21 Закону). Під час публікації оголошення Замовником повністю дотримано вказане положення Закону. Крім того, хочемо вказати на те, що відповідно до Закону та ТД єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Інші критерії оцінки тендерних пропозицій Замовником не застосовувались. Згідно пункту 12 частини 1 статті 1 найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій. Дана пропозиція Переможця є найбільш економічно вигідною, призвела до економії коштів державного бюджету. Закон України «Про публічні закупівлі» має безліч прогалин, одна з яких - не конкретизація поняття «кінцевий строк подання тендерних пропозицій», як і наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року № 680, яким затверджено примірну тендерну документацію, не містить також положень щодо можливості виправлення помилок (порушень), внесення змін після проведення процедури закупівлі. На його основі не розроблено, а ні порядків, а ні інструкцій. Замовник, ще беручи до уваги, термін «на протязі 5 робочих днів», не має можливості, повноцінно розглянути результати моніторингу та оперативно виправити недоліки (відсутній механізм).
2019-05-30 15:05:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2019 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПАНІ-ГРУП" |
6 852 699,56
UAH з ПДВ
|
6 744 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Відкрите акціонерне товариство "Тетіївська пересувна механізована колона №300" |
6 864 619,35
UAH з ПДВ
|
6 745 885,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕРЖІНВЕСТБУД» |
6 873 387,00
UAH з ПДВ
|
6 873 387,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПАНІ-ГРУП" #41340658 |
Переможець |
6 744 000,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2019 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 21:38
|
Звіт про виконання договору | укладений |
28 грудня 2019 21:37
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 14:23
|
Календарний план 30.08.2019.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 14:19
|
Додаткова уг._6 від 30.08.2019.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 14:19
|
повідомлення 30.08.2019.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 14:19
|
Протокол _76 від 30.08.2019.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 14:19
|
протокол | зміни до договору |
30 серпня 2019 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 15:58
|
повідомлення від 30.07.2019р..pdf | зміни до договору |
30 липня 2019 15:54
|
протокол _75 від 30.07.2019р..pdf | зміни до договору |
30 липня 2019 15:54
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | зміни до договору |
30 липня 2019 15:54
|
Додаткова угода _5 від 30.07.2019р..pdf | зміни до договору |
30 липня 2019 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 15:49
|
протокол _71 від 27.06.2019р..pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 15:41
|
календарний графік вик.робіт.pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 15:40
|
повідомлення від 27.06.2019р..pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 15:40
|
додаткова угода _4 від 27.06.2019р..pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 15:47
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 травня 2019 15:46
|
повідомлення.pdf | зміни до договору |
24 травня 2019 15:46
|
протокол.pdf | зміни до договору |
24 травня 2019 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2019 12:07
|
додаткова угода будівництво.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2019 12:04
|
повідомлення будівництво.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2019 12:04
|
протокол техпомилка.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2019 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 11:37
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2019 11:34
|
повідомлення буд.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2019 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2019 14:56
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2019 14:51
|
протокол будівництво.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2019 14:51
|
повідомлення.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2019 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2019 17:25
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
25 січня 2019 17:19
|
план фінансування.pdf | зміни до договору |
25 січня 2019 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2019 12:18
|
звіт про укладений договір | зміни до договору |
25 січня 2019 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2019 10:52
|
звіт про укладений договір | укладений |
24 січня 2019 10:49
|
протокол | укладений |
24 січня 2019 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Невдалося загрузити договір |
Номер договору про закупівлю: | 02/07-33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/07-33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02/07-33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/07-33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 02/07-33 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 02/07-33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закуппівлі"– узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 02/07-33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/07-33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підпункт 1 пункт 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 02/07-33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/07-33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»:продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 02/07-33 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 02/07-33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини 4 статті 36 Закону України"Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов"язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об"єктивних обставин, що спричинили таке продовження(затримка фінансування витрат замовника), за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 02/07-33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/07-33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору(через документально підтверджені об"єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 02/07-33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»:продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 02/07-33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |