Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів
Очікувана вартість
14 770 728,00 UAH
UA-2018-12-19-001188-a ad87edac940d4e81b124ef873b8bb5ed
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Дергалюк

0442027049 kmr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: Андрій Дергалюк
0442027049
kmr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
у зв'язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, враховуючи Експертний висновок Українського державно-кооперативного проектно-вишукувального і науково-дослідного об’єднання «Укрндіагропроект» від 13.09.2018 № 132-02/25

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 16:30
Оскарження наміру укласти договір: 30 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75130000-6: Допоміжні послуги для урядових органів державного управління


послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75130000-6 — Допоміжні послуги для урядових органів державного управління

Тендерна документація

19 грудня 2018 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Госпкомобслуговування»
#21465789
Переможець 14 770 728,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 16:30

Документи

19 грудня 2018 16:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 16:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Госпкомобслуговування»
#21465789
14 770 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2018 16:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
14 січня 2019 10:13
КП_14.01..pdf укладений
14 січня 2019 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - Сторони домовилися внести зміни до договору від 14 січня 2019 року № КП/2019 на підставі п.8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: змінити умови Договору у зв’язку із застосуванням положень частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». - Сторони домовилися відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію договору про закупівлю від 14 січня 2019 року № КП/2019 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі від 14 січня 2019 року № КП/2019. - Сторони домовилися про те, що сума закупівлі в межах 20% суми, визначеної у договорі від 14 січня 2019 року № КП/2019, становить 2 938 263,10 гривень (два мiльйони дев’ятсот тридцять вiсiм тисяч двiстi шiстдесят три гривнi 10 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 489 710,52 гривень (чотириста вiсiмдесят дев’ять тисяч сiмсот десять гривень 52 копійки). - Відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) Україні», із змінами, внесеними згідно з Постановами Національного банку, Сторони дійшли згоди внести зміни в Розділ 13 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в частині реквізитів. - Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України умови цієї Додаткової угоди застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до її укладення. Строк дії Додаткової угоди встановлюється з 01 січня 2020 року до 12 березня 2020 року включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань, а в частині розрахунків в межах суми, визначеної в цій Додатковій угоді, - до повного виконання та проведення розрахунків.
Номер договору про закупівлю: КП/2019
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: КП/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, керуючись пунктом 3.2 Договору, внести зміни до пункту 1 додаткової угоди № 2 від 13.01.2020 до Договору та викласти його у такій редакції: «1. Сторони домовилися про те, що сума закупівлі в межах 20% суми, визначеної у договорі від 14 січня 2019 року № КП/2019, становить 2 456 288,00 гривень (два мільйони чотириста п’ятдесят шість тисяч двісті вісімдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 409 381,33 гривень (чотириста дев’ять тисяч триста вісімдесят одна гривня 33 копійки).».
Номер договору про закупівлю: КП/2019
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: КП/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 12 березня 2020
Сума оплати за договором: 17 227 016,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 871 169,00 UAH)