Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція з будівництвом корпусу №2 дошкільного навчального закладу (ясла-садок) "Буратіно" за адресою: с. Петрівське, вул. Красний Пахар 1-а Києво-Святошинського району Київської області (коригивання) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Очікувана вартість
23 962 643,15 UAH
UA-2018-12-19-000534-a c4cf7be1a0ad4737a70aa43e3dac7580
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смоля Людмила Анатоліївна

+380459858945 petrivska_silrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святопетрівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 02043485
Вебсайт: http://www.petrivske.org.ua
Місцезнаходження: 08141, Україна , Київська обл., село Святопетрівське, вулиця Володимирська, 2-Б
Контактна особа: Смоля Людмила Анатоліївна
+380459858945
petrivska_silrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 січня 2019 15:04
Очікувана вартість: 23 962 643,15 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 119000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція з будівництвом корпусу №2 дошкільного навчального закладу (ясла-садок) "Буратіно" за адресою: с. Петрівське, вул. Красний Пахар 1-а Києво-Святошинського району Київської області (коригивання) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08141, Україна, Київська область, с. Петрівське, вул. Красний Пахар 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2018 12:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 12:19
тендерна документація.docx
19 грудня 2018 12:19
Локальні кошториси.rar
19 грудня 2018 12:19
Додаток 9.docx
19 грудня 2018 12:19
Додаток 8.docx
19 грудня 2018 12:19
Додаток 7.docx
19 грудня 2018 12:19
Додаток 6.docx
19 грудня 2018 12:19
Додаток 5.docx
19 грудня 2018 12:19
Додаток 4.docx
19 грудня 2018 12:19
Додаток 3.docx
19 грудня 2018 12:19
Додаток 2.docx
19 грудня 2018 12:19
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000024 ● 67f06b8f4d5d4548875d1179b904a767
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

20.03.2019 № 81

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-12-19-000534-a 19.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Замовник не погоджується з висновком Державної аудиторської служби стосовно невідповідності тендерної документації вимогам статті 17 Закону, а саме: у висновку зазначається, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердженнязгідноіззаконодавствомвідсутностіпідстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частинипершої та частиною другою цієїстатті, визначаєтьсязамовником для надання таких документівлишепереможцемпроцедуризакупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердженняінформації, щоміститься у відкритихєдинихдержавнихреєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до абзацу 4 частини 3 статті 17 Закону передбачено, що Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднюєінформацію про переліквідкритихєдинихдержавнихреєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталіУповноваженого органу.Мiнiстерствоекономiчного розвитку i торгiвлi України як Уповноважений орган, який вiдповiдно до абзацу четвертого частини третього статтi 17 Закону України "Про публiчнiзакупiвлi" листом № 3304-04-1983-06 від 17.01.2019 року «Щодо iнформацiї про перелiквiдкритих єдиних державних ресстрiв, доступ до яких с вiльним» вказало переліквідкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зокрема такими реєстрами є: Наявність/відсутність факту притягнення службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення Єдиний державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення http://corrupt.informjust.ua/ Наявність/відсутність факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство https://kap.minjust.gov.ua/login/index/ Наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch Таким чином замовником не порушено вимоги статті 17 Закону так як інформація передбачена пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону міститься у відкритих реєстрах та не може вимагатися від учасників. 2. Замовник не погоджується з висновком Державної аудиторської служби стосовно невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Велес–Плюс» вимогам тендерної документації, а саме відповідно до пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник установив вимогу щодо надання учасниками дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (виконання робіт на висоті), що видані уповноваженим органом. Відповідно до пункту 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що «У разі, якщо Учасник відповідно до норм, встановлених чинним законодавством, не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів». В складі пропозиції ТОВ «Велес–Плюс» надано файл «Довідка виконання робіт підвищеної безпеки» в якому міститься інформація про те, що під час виконання реконструкції з будівництвом корпусу №2 дошкільного навчального закладу (ясла-садок) "Буратіно" за адресою: с. Петрівське, вул. Красний Пахар 1-а, Києво-Святошинського району Київської області (коригування) відсутні роботи, які потребують дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (виконання робіт на висоті), згідно постанови КМУ №1107 від 26.11.2011р. (в редакції постанови КМУ №48 від 07.02.2018р.), відповідно дозвіл в складі пропозиції не надається. Чим не порушено вимоги тендерної документації, оскільки надано лист-роз’яснення про причини ненадання дозволу. Крім того, згідно Додатку 6 «ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці» роботи на висоті підпадають під пункт 6 «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» цього Додатка Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48). Отже для виконання цього виду робіт підвищеної небезпеки Дозвіл не потрібен. Для правильного проходження процедури реєстрації Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці в ній потрібно вказувати точну адресу об’єкта на якому виконуються такі роботи (назва населеного пункту, вулиці, номер будинку). Відповідно підрядник має право на її реєстрацію лише після укладення відповідного договору щодо виконання робіт на цьому об’єкті. На підставі вище викладеного просимо Державну аудиторську службу переглянути свої висновки та встановити відсутність порушень під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Реконструкція з будівництвом корпусу №2 дошкільного навчального закладу (ясла-садок) "Буратіно" за адресою: с. Петрівське, вул. Красний Пахар 1-а Києво-Святошинського району Київської області (коригивання) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів).

2019-04-15 17:50:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНДУСТРІЯ ТЕПЛА" 22 513 993,99
UAH з ПДВ
22 513 993,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЕС-ПЛЮС" 23 887 218,00
UAH з ПДВ
23 767 416,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР К" 23 924 692,00
UAH з ПДВ
23 804 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2018 14:35
Електронний підпис
30 грудня 2018 14:30
установчі документи.rar
30 грудня 2018 14:30
дог сміття.pdf
30 грудня 2018 14:30
розрах зп.pdf
30 грудня 2018 14:30
Банківська гарантія (2).zip
30 грудня 2018 14:30
тех вимоги.pdf
30 грудня 2018 14:30
Тендерна пропозиція.pdf
30 грудня 2018 14:30
довідки та листи.pdf
30 грудня 2018 14:30
мтб.rar
30 грудня 2018 14:30
сетрифікати.pdf
30 грудня 2018 14:30
265.imd

Публічні документи

08 лютого 2019 18:06
Довідка податкова.pdf
08 лютого 2019 18:06
Довідка МВС.pdf
03 січня 2019 12:19
Електронний підпис
03 січня 2019 12:16
Тендерна пропозиція.pdf
03 січня 2019 12:16
Статут.pdf
03 січня 2019 12:16
Статистика.pdf
03 січня 2019 12:16
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 січня 2019 12:16
протокол 1.pdf
03 січня 2019 12:16
Паспорт.pdf
03 січня 2019 12:16
Паспорт 6 стр.pdf
03 січня 2019 12:16
Наказ 1.pdf
03 січня 2019 12:15
Лист-відгук.pdf
03 січня 2019 12:15
договор велес плюс.pdf
03 січня 2019 12:15
Договірна ціна.pdf
03 січня 2019 12:15
Довідка податки.pdf
03 січня 2019 12:15
Довідка Велес плюс.pdf
03 січня 2019 12:15
Довідка банк нова.pdf
03 січня 2019 12:15
Гарантійний лист.pdf
03 січня 2019 12:15
Відомість ресурсів.pdf
03 січня 2019 12:15
Витяг з єдр.pdf

Публічні документи

26 грудня 2018 10:45
Тендерна пропозиція.pdf
26 грудня 2018 10:45
Статут.pdf
26 грудня 2018 10:45
Сертифікати.pdf
26 грудня 2018 10:45
Медичні картки.pdf
26 грудня 2018 10:45
лист згода прац.pdf
26 грудня 2018 10:45
лист згода прац (1).pdf
26 грудня 2018 10:45
Копія наказ,протокол.pdf
26 грудня 2018 10:45
Копії договорів.pdf
26 грудня 2018 10:45
Довідка податкова.pdf
26 грудня 2018 10:45
Довідка МВС.pdf
26 грудня 2018 10:45
Довідка корупція.pdf
26 грудня 2018 10:45
Довідка банкрут ел.pdf
26 грудня 2018 10:45
Довідка банк.pdf
26 грудня 2018 10:45
Довідка база.pdf
26 грудня 2018 10:45
Довідка аванс.pdf
26 грудня 2018 10:45
Гарантійний лсит док.pdf
26 грудня 2018 10:45
Витяг ПДВ.pdf
26 грудня 2018 10:45
Витяг з ЭДР.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ССР.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ССР.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ССР прибуток.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ССР прибуток.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ССР записка.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ССР записка.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ССР адмін.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ССР адмін.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_СВР.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_СВР.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС2_4-1-6.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС2_4-1-6.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС2_4-1-5.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС2_4-1-5.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС2_4-1-4.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС2_4-1-4.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС2_2-1-12.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС2_2-1-12.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС2_2-1-7.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС2_2-1-7.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_7-3-1.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_7-3-1.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_7-2-1.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_7-2-1.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_7-1-1.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_7-1-1.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_6-4-1.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_6-4-1.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_6-3-1.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_6-3-1.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_6-2-1.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_6-2-1.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_6-1-1.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_6-1-1.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_4-2-1.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_4-2-1.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_4-1-3.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_4-1-3.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_4-1-2.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_4-1-2.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_4-1-1.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_4-1-1.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-13.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-13.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-11.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-11.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-10.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-10.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-9.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-9.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-8.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-8.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-6.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-5.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-4.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-3.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-2.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_2-1-1.pdf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_1-1-1.rtf
26 грудня 2018 10:45
r_92_СД_ЛС1_1-1-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНДУСТРІЯ ТЕПЛА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЕС-ПЛЮС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНДУСТРІЯ ТЕПЛА"
#39664607
Відхилено 22 513 993,99
UAH з ПДВ
14 січня 2019 16:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЕС-ПЛЮС"
#30854924
Переможець 23 767 416,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 13:54

Документи

14 січня 2019 16:36
Електронний підпис
14 січня 2019 16:33
протокол

Документи

05 лютого 2019 13:54
Електронний підпис
05 лютого 2019 13:51
намір
05 лютого 2019 13:51
протокол
18 січня 2019 14:12
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЕС-ПЛЮС"
#30854924
23 767 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 13:54
Електронний підпис
05 лютого 2019 13:51
намір
05 лютого 2019 13:51
протокол
18 січня 2019 14:12
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:34
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 11:48
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 17:47
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
12 березня 2020 09:42
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 16:06
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 15:52
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 11:38
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 березня 2019 11:36
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 16:11
Договір укладений
22 лютого 2019 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в 3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 390 687,05
UAH (в тому числі ПДВ 3 898 447,84 UAH)