Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святопетрівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 02043485 |
Вебсайт: | http://www.petrivske.org.ua |
Місцезнаходження: | 08141, Україна , Київська обл., село Святопетрівське, вулиця Володимирська, 2-Б |
Контактна особа: |
Смоля Людмила Анатоліївна +380459858945 petrivska_silrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2018 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 23 962 643,15 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 119 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 119000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2018 12:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2018 12:19 |
тендерна документація.docx | |
19 грудня 2018 12:19 |
Локальні кошториси.rar | |
19 грудня 2018 12:19 |
Додаток 9.docx | |
19 грудня 2018 12:19 |
Додаток 8.docx | |
19 грудня 2018 12:19 |
Додаток 7.docx | |
19 грудня 2018 12:19 |
Додаток 6.docx | |
19 грудня 2018 12:19 |
Додаток 5.docx | |
19 грудня 2018 12:19 |
Додаток 4.docx | |
19 грудня 2018 12:19 |
Додаток 3.docx | |
19 грудня 2018 12:19 |
Додаток 2.docx | |
19 грудня 2018 12:19 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-21-000024 ● 67f06b8f4d5d4548875d1179b904a767
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2019 10:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2019 № 81
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-12-19-000534-a 19.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Замовник не погоджується з висновком Державної аудиторської служби стосовно невідповідності тендерної документації вимогам статті 17 Закону, а саме: у висновку зазначається, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердженнязгідноіззаконодавствомвідсутностіпідстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частинипершої та частиною другою цієїстатті, визначаєтьсязамовником для надання таких документівлишепереможцемпроцедуризакупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердженняінформації, щоміститься у відкритихєдинихдержавнихреєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до абзацу 4 частини 3 статті 17 Закону передбачено, що Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднюєінформацію про переліквідкритихєдинихдержавнихреєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталіУповноваженого органу.Мiнiстерствоекономiчного розвитку i торгiвлi України як Уповноважений орган, який вiдповiдно до абзацу четвертого частини третього статтi 17 Закону України "Про публiчнiзакупiвлi" листом № 3304-04-1983-06 від 17.01.2019 року «Щодо iнформацiї про перелiквiдкритих єдиних державних ресстрiв, доступ до яких с вiльним» вказало переліквідкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зокрема такими реєстрами є: Наявність/відсутність факту притягнення службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення Єдиний державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення http://corrupt.informjust.ua/ Наявність/відсутність факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство https://kap.minjust.gov.ua/login/index/ Наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch Таким чином замовником не порушено вимоги статті 17 Закону так як інформація передбачена пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону міститься у відкритих реєстрах та не може вимагатися від учасників. 2. Замовник не погоджується з висновком Державної аудиторської служби стосовно невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Велес–Плюс» вимогам тендерної документації, а саме відповідно до пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник установив вимогу щодо надання учасниками дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (виконання робіт на висоті), що видані уповноваженим органом. Відповідно до пункту 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що «У разі, якщо Учасник відповідно до норм, встановлених чинним законодавством, не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів». В складі пропозиції ТОВ «Велес–Плюс» надано файл «Довідка виконання робіт підвищеної безпеки» в якому міститься інформація про те, що під час виконання реконструкції з будівництвом корпусу №2 дошкільного навчального закладу (ясла-садок) "Буратіно" за адресою: с. Петрівське, вул. Красний Пахар 1-а, Києво-Святошинського району Київської області (коригування) відсутні роботи, які потребують дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (виконання робіт на висоті), згідно постанови КМУ №1107 від 26.11.2011р. (в редакції постанови КМУ №48 від 07.02.2018р.), відповідно дозвіл в складі пропозиції не надається. Чим не порушено вимоги тендерної документації, оскільки надано лист-роз’яснення про причини ненадання дозволу. Крім того, згідно Додатку 6 «ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці» роботи на висоті підпадають під пункт 6 «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» цього Додатка Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48). Отже для виконання цього виду робіт підвищеної небезпеки Дозвіл не потрібен. Для правильного проходження процедури реєстрації Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці в ній потрібно вказувати точну адресу об’єкта на якому виконуються такі роботи (назва населеного пункту, вулиці, номер будинку). Відповідно підрядник має право на її реєстрацію лише після укладення відповідного договору щодо виконання робіт на цьому об’єкті. На підставі вище викладеного просимо Державну аудиторську службу переглянути свої висновки та встановити відсутність порушень під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Реконструкція з будівництвом корпусу №2 дошкільного навчального закладу (ясла-садок) "Буратіно" за адресою: с. Петрівське, вул. Красний Пахар 1-а Києво-Святошинського району Київської області (коригивання) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів).
2019-04-15 17:50:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2019 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНДУСТРІЯ ТЕПЛА" |
22 513 993,99
UAH з ПДВ
|
22 513 993,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЕС-ПЛЮС" |
23 887 218,00
UAH з ПДВ
|
23 767 416,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР К" |
23 924 692,00
UAH з ПДВ
|
23 804 892,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНДУСТРІЯ ТЕПЛА" #39664607 |
Відхилено |
22 513 993,99
UAH з ПДВ
|
14 січня 2019 16:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЕС-ПЛЮС" #30854924 |
Переможець |
23 767 416,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 16:34
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 11:48
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 17:47
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
12 березня 2020 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 16:06
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2019 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 11:38
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
05 березня 2019 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2019 16:11
|
Договір | укладений |
22 лютого 2019 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни в 3.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |