Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захист довкілля (ліквідація буревію на території міста)
Очікувана вартість
1 035 000,00 UAH
UA-2018-12-19-000517-b 8770545e0059450b9788861f7f7d7da0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2018 13:39
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2019 13:39
Початок аукціону: 11 січня 2019 13:53
Очікувана вартість: 1 035 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90720000-0: Захист довкілля


1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Захист довкілля (ліквідація буревію на території міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, м.Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90720000-0 — Захист довкілля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 14:13
02-19 від 02.01.2019 внесення змін_захист довкілля_ЗМІНИ 1.doc
02 січня 2019 14:13
ТД захист довкілля _ гарантія 10тис_Зміни 1.doc
19 грудня 2018 13:45
Додаток 5.doc
19 грудня 2018 13:45
Додаток 4.doc
19 грудня 2018 13:45
Додаток 3.doc
19 грудня 2018 13:45
Додаток 2.doc
19 грудня 2018 13:45
Додаток 1.doc
02 січня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 14:13
02-19 від 02.01.2019 внесення змін_захист довкілля_ЗМІНИ 1.doc
02 січня 2019 14:13
ТД захист довкілля _ гарантія 10тис_Зміни 1.doc
19 грудня 2018 13:45
ТД захист довкілля _ гарантія 10тис.doc
19 грудня 2018 13:45
Додаток 5.doc
19 грудня 2018 13:45
Додаток 4.doc
19 грудня 2018 13:45
Додаток 3.doc
19 грудня 2018 13:45
Додаток 2.doc
19 грудня 2018 13:45
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" 1 033 429,95
UAH з ПДВ
1 033 429,95
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕРЕСКОК ІВАН ІВАНОВИЧ 1 035 000,00
UAH з ПДВ
1 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2019 11:00
Електронний підпис
19 січня 2019 10:59
кваліфікаційні.PDF
10 січня 2019 13:00
Електронний підпис
10 січня 2019 12:59
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
10 січня 2019 12:59
кваліфікація.PDF
10 січня 2019 12:59
інші документи.PDF
10 січня 2019 12:59
договір.PDF
10 січня 2019 12:59
гарантія.PDF

Публічні документи

10 січня 2019 13:11
Електронний підпис
10 січня 2019 13:10
License.pdf
10 січня 2019 13:10
Гарантія.PDF
10 січня 2019 13:10
Якість ,кваліфікація.PDF
10 січня 2019 13:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
10 січня 2019 13:10
ІНША ДОКУМЕНТАЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕРЕСКОК ІВАН ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"
#41052558
Переможець 1 033 429,95
UAH з ПДВ
14 січня 2019 19:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" #41052558

№ рішення у справі

54/61-р/к

Дата рішення у справі

12.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

14 січня 2019 19:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 19:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"
#41052558
1 033 429,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2019 19:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 11:09
д.у.4 до дог.18-19 від 28.01.19.PDF укладений
27 лютого 2020 16:27
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 12:34
SCAN0170.PDF зміни до договору
15 січня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:22
SCAN0113.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 17:01
дод.уг. 1 Лісовець.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 16:57
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 21:56
18-19.pdf укладений
29 січня 2019 21:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 18-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію до 01 березня 2020 року (включно). 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору укладеного у 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 18-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 2 від 28 грудня 2019 року до Договору № 18-19 від «28» січня 2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 18-19 від «28» січня 2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 18-19 від «28» січня 2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 206 493 грн. 35 коп. (двісті шість тисяч чотириста дев’яносто три гривні 35 коп.), (без ПДВ)., фактично виконаного у 2019 році - 1 033 429 грн. 95 коп. (один мільйон тридцять три тисячі чотириста двадцять дев’ять гривень 95 коп.), (без ПДВ.)” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника та Виконавця. Кількість закупівлі 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 18-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 033 429,95
UAH
Причини розірвання договору: По факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються надані Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі. Джерело фінансування – кошти міського бюджету. Умови оплати - післяплата. Вартість оплати за договором у 2019 році складає 1 033 429,95 грн. (без ПДВ). Оплата за договором з урахуванням угоди, яка укладена на період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року складає 1 033 429,95 грн.(без ПДВ).