Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (свинина охолоджена, філе куряче охолоджене)
Очікувана вартість
378 430,00 UAH
UA-2018-12-18-005921-c 36d54ab0c18e491b8b9850a84328db12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овсянніков Олександр

+380990522455 BUCHALLARADA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04399192
Вебсайт: http://vel-burlyk.rada.org.ua/
Місцезнаходження: 62602, Україна , Харківська обл., смт. Великий Бурлук, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40
Контактна особа: Овсянніков Олександр
+380990522455
BUCHALLARADA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 19:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 січня 2019 15:56
Очікувана вартість: 378 430,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 784,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
821 кг
свинина охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2717 кг
філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2018 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 18:57
ТД мясо.docx
18 грудня 2018 18:57
Додатки 4-6.doc
18 грудня 2018 18:57
Додатки 1-3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-24-000033 ● 4dc0dec2b24844e4a9ed29e4dca4ab04
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2019 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.01.2019 № 7
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника В. КАЛІННІКОВ

Додаток 1
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 24.01.2019 № 7

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

2 UA-2018-12-18-005921-c 18.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В. КАЛІННІКОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФУРМАНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ 362 069,00
UAH з ПДВ
362 069,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Гентеш Йосип Янович 378 000,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 09:33
Тендерна пропозиція.PDF
11 січня 2019 09:33
Довідка про корупцію.pdf
11 січня 2019 09:33
Довідка ДПІ.pdf
11 січня 2019 09:33
Довідка п.2 ч.1 ст.17 (1).PDF
30 грудня 2018 19:24
Електронний підпис
30 грудня 2018 19:24
Якісні документи.PDF
30 грудня 2018 19:24
Технічні вимоги.PDF
30 грудня 2018 19:24
тех.паспорт на авто 7764.PDF
30 грудня 2018 19:24
Паспорт.PDF
30 грудня 2018 19:24
Довідка ст. 17.PDF
30 грудня 2018 19:24
Довідка п.5 ч.1 ст.17.PDF
30 грудня 2018 19:24
Довідка п.4 ч.1 ст.17.PDF
30 грудня 2018 19:24
Довідка ч.2 ст.17.PDF
30 грудня 2018 19:24
Довідка п.2 ч.1 ст.17.PDF
30 грудня 2018 19:24
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

28 грудня 2018 13:27
паспорт Гентеш Й.Я..pdf
28 грудня 2018 13:27
договір суборенди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФУРМАНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ

Фізична особа-підприємець Гентеш Йосип Янович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФУРМАНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ
#2831318755
Переможець 362 069,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 15:01

Документи

08 січня 2019 15:01
Електронний підпис
08 січня 2019 15:01
ПР мясо.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФУРМАНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ
#2831318755
362 069,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 січня 2019 15:01
Електронний підпис
08 січня 2019 15:01
ПР мясо.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 11:11
ДУ_6_вiд_23.01.2020_мясо (1).pdf зміни до договору
24 січня 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:33
ДУ_5_вiд_27.12.2019_мясо (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:33
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 09:01
Додаткова угода 4 мясо (1).pdf зміни до договору
29 листопада 2019 09:01
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 14:53
ДУ 3 від 06.11.2019 мясо (1) (1).pdf зміни до договору
06 листопада 2019 14:53
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 12:08
Додаткова угода 2 Фурманенко мясо (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2019 12:07
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2019 21:41
Додаткова угода Фурманенко (1).pdf зміни до договору
22 січня 2019 21:40
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 18:50
Договір 14 Фурманенко мясо.pdf укладений
21 січня 2019 18:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначена у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначена у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 244 440,00
UAH з ПДВ