Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо охолоджене (Лот 1 - М'ясо яловичина - м'якоть (без кісток), охолоджене, Лот 2 - Печінка яловича, охолоджена або заморожена, Лот 3 - М'ясо свійської птиці (стегно куряче, охолоджене))
Очікувана вартість
315 500,00 UAH
UA-2018-12-17-005375-c 0f05caed99d6499eb2cf1d9f87773692
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Удовиченко

+380994374825 goldfish1970@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальний заклад "Золота рибка"
Код ЄДРПОУ: 23550329
Вебсайт: http://zolotaribka.pl.ua
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, проспект Героїв Дніпра, б. 70-А
Контактна особа: Олена Удовиченко
+380994374825
goldfish1970@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2018 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2019 21:00
Очікувана вартість: 315 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

на потребу 2019 року

Тендерна документація

17 грудня 2018 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 19:09
Тендерна документація.doc
17 грудня 2018 19:09
Проект договору.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М'ясо яловичина - м'якоть (без кісток), охолоджене
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 227 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 137,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 січня 2019 13:28
Закінчення: 03 січня 2019 14:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1750 кг
М'ясо яловичина - м'якоть (без кісток), охолоджене
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, м.Горішні Плавні, проспект Героїв Дніпра, 70-А
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 210 000,00
UAH з ПДВ
192 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Малик Олександр Михайлович 182 000,00
UAH з ПДВ
168 665,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скобель Олександр Володимирович 183 575,00
UAH з ПДВ
168 682,50
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 224 406,00
UAH з ПДВ
168 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 205 380,00
UAH з ПДВ
192 482,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2019 13:43
Електронний підпис
02 січня 2019 13:42
Статут.PDF
02 січня 2019 13:42
санообробка 2712.pdf
02 січня 2019 13:42
Протокол.PDF
02 січня 2019 13:42
Наказ.PDF
02 січня 2019 13:42
наказ печатки.PDF
02 січня 2019 13:42
мц стегна.PDF
02 січня 2019 13:42
документи1.PDF
02 січня 2019 13:42
документи.PDF
02 січня 2019 13:42
договір яловичина.PDF
02 січня 2019 13:42
договір кобеляки.pdf
02 січня 2019 13:42
декларации.PDF
02 січня 2019 13:42
Відгук яловичина.pdf
02 січня 2019 13:42
відгук мц стегно.pdf
02 січня 2019 13:42
Витяг ПДВ.PDF
02 січня 2019 13:42
витяг 12 2018.pdf
02 січня 2019 13:42
виписка.PDF
02 січня 2019 13:42
Статут.PDF
02 січня 2019 13:42
санообробка 2712.pdf
02 січня 2019 13:42
Протокол.PDF
02 січня 2019 13:42
Наказ.PDF
02 січня 2019 13:42
наказ печатки.PDF
02 січня 2019 13:42
мц стегна.PDF
02 січня 2019 13:42
документи1.PDF
02 січня 2019 13:42
документи.PDF
02 січня 2019 13:42
договір яловичина.PDF
02 січня 2019 13:42
договір кобеляки.pdf
02 січня 2019 13:42
декларации.PDF
02 січня 2019 13:42
Відгук яловичина.pdf
02 січня 2019 13:42
відгук мц стегно.pdf
02 січня 2019 13:42
Витяг ПДВ.PDF
02 січня 2019 13:42
витяг 12 2018.pdf
02 січня 2019 13:42
виписка.PDF

Публічні документи

31 грудня 2018 11:10
Додаток 3.PDF
31 грудня 2018 11:10
Додаток 1 (ст. 16).PDF
31 грудня 2018 11:10
Додаток 5 (яловичина).PDF
31 грудня 2018 11:10
Додаток 2 (ст. 17).PDF

Публічні документи

02 січня 2019 18:15
Додаток 2 (ст. 17).PDF
02 січня 2019 18:15
Додаток 1 (ст. 16).PDF
02 січня 2019 18:15
Додаток 5 (яловичина).PDF
02 січня 2019 18:15
Інші документи.PDF

Публічні документи

30 грудня 2018 18:32
технічний опис.pdf
30 грудня 2018 18:32
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

10 січня 2019 16:59
Документи.pdf
02 січня 2019 19:43
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

ФОП Малик О.М.

ФОП Скобель О.В.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Малик Олександр Михайлович
#2618603457
Відхилено 168 665,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 13:11
ФОП Скобель Олександр Володимирович
#2981501198
Відхилено 168 682,50
UAH з ПДВ
09 січня 2019 13:17
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 168 700,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 13:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Переможець 192 482,50
UAH з ПДВ
09 січня 2019 13:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2019 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
192 482,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:59
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:41
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:34
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 14:49
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 14:44
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2019 16:17
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 травня 2019 16:16
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2019 11:46
Додаткова угода 1 Лот 1.pdf зміни до договору
26 лютого 2019 11:43
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 18:22
Договір.pdf укладений
22 січня 2019 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Сума договору по спеціальному фонду збільшується на 30000.00 грн 1.1. Сума цього Договору складає 192842,50 грн. (Сто дев’яносто дві тисячі вісімсот сорок дві грн. 50 коп.), у т.ч. ПДВ – 32080,42 грн. (Тридцять дві тисячі вісімдесят грн. 42 коп) - згідно кошторису на 2019 рік сума договору по загальному фонду складає – 76990.00 грн., в т.ч. ПДВ – 12831.67 грн (Дванадцять тисяч вісімсот тридцять одна грн. 67 коп) - сума договору по спеціальному фонду в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету, залишків на спеціальних реєстраційних рахунках ( в частині власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами збільшується на 30000.00 грн. і складає 45492.50 грн., в т.ч. ПДВ – 7582.08 грн ( сім тисяч п’ятсот вісімдесят дві грн. 08 коп). Подальше виникнення договірних зобов’язань та здійснення платежів залишкової кількості товарів по спеціальному фонду протягом 2019 року може здійснюватися виключно за умови фактичних надходжень.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума договору по спеціальному фонду збільшується на 70000,00 грн., тому внести зміни в п.3.1 п. ІІІ. Ціна та загальна сума договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість цього Договору складає 192482,50 грн. ( Сто дев’яносто дві тисячі чотириста вісімдесят дві грн. 50 коп.), у т.ч. ПДВ – 32080,42 грн. ( Тридцять дві тисячі вісімдесят грн. 42 коп.): - згідно кошторису на 2019 рік сума договору по загальному фонду складає – 76990,00 грн., в т.ч. ПДВ – 12831,67 грн. ( Дванадцять тисяч вісімсот тридцять одна грн. 67 коп.) - сума договору по спеціальному фонду в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету, залишків на спеціальних реєстраційних рахунках ( в частині власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами збільшується на 70000,00 грн. і складає 115492,50 грн., в т.ч. ПДВ – 19248,75 грн. ( дев’ятнадцять тисяч двісті сорок вісім грн. 75 коп.). Подальше виникнення договірних зобов’язань та здійснення платежів залишкової кількості товарів по спеціальному фонду протягом 2019 року може здійснюватися виключно за умови фактичних надходжень.»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. на підставі п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 27.10.2016 року № 3302-06/34307-06, листа ФО-П Аврахова Катерина Григорівна № 896 від 29.07.2019 року, копії листа «Про середні споживчі ціни» Головного управління статистики у Полтавській області від 01.07.2019 року б/н, згідно п.п. 6.4.4. п. VI. Права та обов’язки сторін, внести зміни в Специфікацію (Додаток № 1 до Договору № 2 від 21.01.2019 р.) та викласти її у новій редакції, що додається. 2. Відповідно до внесених змін в Специфікацію (Додаток № 1 до Договору № 2 від 21.01.2019 р.) загальна сума договору зменшується на 120,03 грн. по спеціальному фонду. Враховуючи вищевикладене внести зміни в п.3.1 п. ІІІ. Ціна та загальна сума договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість цього Договору складає 192362,47 грн. ( Сто дев’яносто дві тисячі триста шістдесят дві грн. 47 коп.), у т.ч. ПДВ – 32060,41 грн. ( Тридцять дві тисячі шістдесят грн. 41 коп.): - згідно кошторису на 2019 рік сума договору по загальному фонду складає – 76990,00 грн., в т.ч. ПДВ – 12831,67 грн. ( Дванадцять тисяч вісімсот тридцять одна грн. 67 коп.). - сума договору по спеціальному фонду в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету, залишків на спеціальних реєстраційних рахунках ( в частині власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами складає 115372,47 грн., в т.ч. ПДВ – 19228,75 грн. ( дев’ятнадцять тисяч двісті двадцять вісім грн. 75 коп.). Подальше виникнення договірних зобов’язань та здійснення платежів залишкової кількості товарів по спеціальному фонду протягом 2019 року може здійснюватися виключно за умови фактичних надходжень.»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням потреб замовника сторони дійшли згоди: 1. Сума договору по спеціальному фонду зменшується на 8066,37 грн, тому п.п.3.1. п.ІІІ. Ціна та загальна сума договору викласти у наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору складає 184296,10 грн. ( Сто вісімдесят чотири тисячі двісті дев’яносто шість грн. 10 коп.), у т.ч. ПДВ – 30716,02 грн. (Тридцять тисяч сімсот шістнадцять грн. 02 коп.) - згідно кошторису на 2019 рік сума договору по загальному фонду складає – 76990,00 грн., у т.ч. ПДВ – 12831,67 грн (дванадцять тисяч вісімсот тридцять одна грн. 67 коп). - сума договору по спеціальному фонду в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету, залишків на спеціальних реєстраційних рахунках ( в частині власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами складає 107306,10 грн., в т.ч. ПДВ – 17884,35 грн ( Сімнадцять тисяч вісімсот вісімдесят чотири грн. 35 коп). Подальше виникнення договірних зобов’язань та здійснення платежів залишкової кількості товарів по спеціальному фонду протягом 2019 року може здійснюватися виключно за умови фактичних надходжень.»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 184 296,10
UAH (в тому числі ПДВ 30 716,02 UAH)