Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти – код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Бензин марки А-95-Євро5-Е5 (або еквівалент), бензин марки А-92-Євро5-Е5 (або еквівалент) та паливо дизельне ДП-Євро5-ВО літнє та зимове (або еквівалент))
Очікувана вартість
4 189 507,53 UAH
UA-2018-12-17-001395-c 37ae93b196964e66aa8c641b2697319c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунець Володимир Анатолійович

380445688071 lesparkdar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дарницьке лісопаркове господарство"
Код ЄДРПОУ: 03359635
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Новоросійська,35
Контактна особа: Дунець Володимир Анатолійович
380445688071
lesparkdar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2018 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 січня 2019 14:11
Очікувана вартість: 4 189 507,53 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 125600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 літр
Бензин марки А-95-Євро5-Е5 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, місто Київ, Київ, вул. Опришківська (Новоросійська), 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
25000 літр
Бензин марки А-92-Євро5-Е5 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, місто Київ, Київ, вул. Опришківська (Новоросійська), 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
74000 літр
Паливо дизельне ДП-Євро5-ВО літнє та зимове (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, місто Київ, Київ, вул. Опришківська (Новоросійська), 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2018 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 11:41
Додаток 4.doc
17 грудня 2018 11:40
Додаток 3.doc
17 грудня 2018 11:39
Додаток 2.doc
17 грудня 2018 11:39
Додаток 1.doc
17 грудня 2018 11:38
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-13-000039 ● fd0dd59454644df480eff50f43712cfb
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2019 № 98
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-12-17-001395-c 17.12.2018
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-15 14:18:45

Про внесення змінн до додатку до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13.05.2019 № 98

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.05.2019 № 100
Київ

Про внесення змінн до додатку до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13.05.2019 № 98

З огляду на те, що Державна аудиторська служба України розпочала моніторинг закупівлі за номером UA-2018-12-17-001395-c,

НАКАЗУЮ:

Позицію 4 у додатку до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98 «Про початок моніторингу закупівель» виключити.

Начальник О. КАРАБАНОВ

Відповіді ще немає

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

  • UA-M-2019-05-14-000030 ● 5fefb70eb0ef4521a5e401c14714437a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.05.2019 № 132

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
30 UA-2018-12-17-001395-c 17.12.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

До Північного офісу Держаудитслужби Державна аудиторська служба України 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців (Артема), 18 Комунальне підприємство «Дарницьке лісопаркове господарство» ЄДРПОУ: 03359635 02092, м. Київ, вул. Новоросійська, 35 ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок про результати моніторингу закупівлі Комунальне підприємство «Дарницьке лісопаркове господарство» (далі – Замовник) проводило процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95-Євро5-Е5 (або еквівалент); Бензин марки А-92-Євро5-Е5 (або еквівалент); Паливо дизельне ДП-Євро5-ВО літнє та зимове (або еквівалент)) (далі – процедура закупівлі), очікувана вартість - 4 189 507,53 UAH, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-17-001395-c. 17 січня 2019 року Замовником прийнято рішення про визначення переможцем даної процедури закупівлі ПП «ОККО КОНТРАКТ» (далі – Переможець) та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. 06 лютого 2019 року між Замовником та Переможцем було укладено Договір поставки №П-06/02/19 (далі – Договір), який оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель 6 лютого 2019 року о 09:52. 14 травня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель згідно наказу Північного офісу Державної аудиторської служби України (далі – орган державного фінансового контролю) від 13.05.2019 року № 132 було опубліковано рішення про проведення моніторингу, підстава здійснення моніторингу: дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-2_1), дата початку моніторингу: 14 травня 2019. 04 червня 2019 року органом державного фінансового контролю було опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок), в якому зазначається наступне. Під час проведення моніторингу органом державного фінансового контролю встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, з очікуваною вартістю 4 189 507,53 грн., не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги частини першої та четвертої статті 10 Закону, у зв’язку з тим, що станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 17.12.2018 року, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 31,414 грн., відповідно очікувана вартість предмета закупівлі перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (4 178 062,00 грн.). Крім того, органом державного фінансового контролю зазначається, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Враховуючи вищенаведене, Комунальне підприємство «Дарницьке лісопаркове господарство» надає заперечення стосовно даного Висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу виходячи з наступного. Для здійснення публічних закупівель Комунальне підприємство «Дарницьке лісопаркове господарство» керується Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про основні засади про здійснення державного фінансового контролю в Україні» та Розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №755 від 03.08.2015, яке згідно п.4 Листа Міністерства юстиції України №258-0-2-0819 від 26.12.2008 року «Щодо практики застосування норм права у випадку колізії», визначається як спеціальна норма, яка є обов‘язковою для застосування та якій, при розбіжності між загальним і спеціальним нормативно-правовим актом, надається перевага. Відповідно до п. 4.7. Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 11.09.2009 р. №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженнями Київської міської державної адміністрації, керівникам підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва за десять робочих днів до оприлюднення інформації про проведення процедури закупівлі обов‘язково потрібно надавати Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, допустимого рівня та очікуваної ціни, вартості закупівлі, тендерну документацію, запрошення до переговорної процедури для вивчення та, у разі необхідності, необхідного реагування. Термін вивчення та реагування на документи, зазначені у абзаці першому цього підпункту, не повинен перевищувати 10 робочих днів з дня їх отримання. Оприлюднення інформації про проведення процедури закупівлі може здійснювати лише з урахуванням відсутності зауважень з боку Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Враховуючи те, що Дарницьке лісопаркове господарство є комунальним підприємством та отримує кошти на придбання товарів, робіт і послуг з місцевого бюджету, у тому числі і кошти на закупівлю ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95-Євро5-Е5 (або еквівалент); Бензин марки А-92-Євро5-Е5 (або еквівалент); Паливо дизельне ДП-Євро5-ВО літнє та зимове (або еквівалент)), на Замовника поширюється дія Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 11.09.2009 р. №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»». З метою виконання Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 11.09.2009 р. №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» тендерним комітетом Комунального підприємства «Дарницьке лісопаркове господарство» 30 листопада 2018 року було прийняте рішення та затверджено тендерну документацію та оголошення про проведення процедури закупівлі, обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, очікуваної вартості закупівлі, річний план даної закупівлі, а також у цей же день опубліковані в системі інтернет-порталу «Київаудит» для належної перевірки у відповідності з законодавством, Також на виконання положення статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» річний план про проведення даної процедури закупівлі було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель (ідентифікатор плану в електронній системі ProZorro UA-P-2018-11-30-001854-C). Станом на день затвердження рішенням тендерного комітету тендерної документації з подальшим оприлюдненням в системі інтернет-порталу «Київаудит», а саме 30 листопада 2018 року, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 32,328 грн., відповідно очікувана вартість по процедурі закупівлі (4 189 507,53 грн.) не перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро (4 299 624,00 грн.). Слід зазначити, що під час перевірки тендерної документації та іншої інформації, яка містилась системі інтернет-порталу «Київаудит» Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до Замовника не було пред’явлено жодного зауваження. Тільки після проходження такої перевірки, в понеділок 17 грудня 2018 року об 11 годині 37 хвилин, тобто на 11 робочий день, Замовником було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та опубліковано тендерну документацію на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, хоча відповідні рішення про затвердження вказаної тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів були прийняті тендерним комітетом 30 листопада 2018 року. Також слід зазначити, що і 14 грудня 2018 року офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 31,687 грн., відповідно очікувана вартість по процедурі закупівлі (4 189 507,53 грн.) не перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро (4 214 371,00 грн.). Звертаємо увагу на те, що 15 і 16 грудня 2018 року – це субота і неділя відповідно: вихідні дні, коли офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України не змінюється. Станом на 17 грудня 2018 року очікувана вартість закупівлі перевищувала еквівалент 133 000 ЄВРО на 11 445,53 гривні, на день затвердження тендерної документації, а саме 30 листопада 2018 року, очікувана вартість закупівлі не перевищувала вказаний еквівалент в 133 000 ЄВРО, що і зумовило відсутність оприлюдненого оголошення про проведення процедури відкритих торгів англійською мовою. В умовах суттєвого коливання курсу гривні до ЄВРО, який змінюється щоденно, КП «Дарницьке лісопаркове господарство» виходило з міркувань необхідності забезпечення безперервної роботи підприємства для забезпечення виконання покладених на нього зобов‘язань щодо підтримання в належному стані лісопаркового господарства в межах підконтрольних територій. Стосовно порушення норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), які зазначені у Висновку. Органом державного фінансового контролю зазначається, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Замовник не погоджується з наявністю вищезазначених порушень з огляду на наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону передбачає, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Вищевказану інформацію стосовно того чи було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення службову (посадову) особу учасника або фізичну особу, яка є учасником Замовник станом на дату затвердження тендерної документації міг перевірити у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону передбачає, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Вищевказану інформацію стосовно того чи визнаний учасник у встановленому законом порядку банкрутом та чи відкрита ліквідаційна процедура стосовно нього Замовник може перевірити у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до Листа Міністерства юстиції України № 5068/1261-26-18/8.4.4 від 12.02.2018 року Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення та Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним. Отже, з огляду на наведене, Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення та Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство станом дату затвердження тендерної документації по даній процедурі закупівлі належали категорії єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним. Згідно частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи положення частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення та Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство станом на дату затвердження тендерної документації належали до відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, Замовник не мав права вимагати від учасників документального підтвердження інформації, що міститься у таких реєстрах, внаслідок чого Замовником у тендерній документації не встановлювалась вимога щодо надання учасниками процедур закупівель інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. З огляду на викладене вище, тендерна документація Замовника відповідає нормам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та жодним чином не порушує їх. Голова тендерного комітету ____________ І.Р. Данилюк

2019-06-11 12:23:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" 3 249 600,00
UAH з ПДВ
3 178 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 249 600,00
UAH з ПДВ
3 206 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2018 15:05
Електронний підпис
29 грудня 2018 14:54
Гарантія UA-2018-12-17-001395-c.zip
29 грудня 2018 14:54
Гарантія UA-2018-12-17-001395-c.pdf
29 грудня 2018 14:54
Пропозиція 2 частина.pdf
29 грудня 2018 14:54
Пропозиція 1 частина.pdf

Публічні документи

17 січня 2019 10:51
МІНЮСТ Кучабська.pdf
17 січня 2019 10:51
МВС Кучабська.pdf
17 січня 2019 10:51
ДФС.pdf
02 січня 2019 13:49
Електронний підпис
02 січня 2019 13:30
Укрпошта аналогічний.7z
02 січня 2019 13:30
Працівники.7z
02 січня 2019 13:30
Лист БНК 2019 рік.pdf
02 січня 2019 13:30
Довідки.7z
02 січня 2019 13:30
Довідки тендер-3.pdf
02 січня 2019 13:30
Довідки тендер-2.pdf
02 січня 2019 13:30
Довідки тендер-1.pdf
02 січня 2019 13:30
Довідки тендер.pdf
02 січня 2019 13:30
Guarantee_125 600,00_UAH.pdf.p7s
02 січня 2019 13:30
Guarantee_125 600,00_UAH.pdf
02 січня 2019 13:30
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
02 січня 2019 13:30
banking_licence_ПУМБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"
#33680859
Відхилено 3 178 200,00
UAH з ПДВ
10 січня 2019 16:57
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 3 206 460,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
3 206 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 18:39
03359635_2545203955_SS180621145949.ZS2 укладений
12 липня 2019 16:27
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 16:24
Додаткова угода про розірвання договору.jpg укладений
12 липня 2019 16:22
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 10:08
договір ПММ.pdf укладений
06 лютого 2019 09:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 224 765,60
UAH (в тому числі ПДВ 204 127,60 UAH)
Причини розірвання договору: Комунальне підприємство «Дарницьке лісопаркове господарство» не погоджується на пропозицію збільшення ціни товару, так як відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» збільшення ціни товару тягне за собою зменшення кількості товару.