Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фруктові та овочеві соки
Очікувана вартість
759 000,00 UAH
UA-2018-12-17-000437-b 8e5c544c5f2d4e10b85fabdac0befb9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564065571 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564065571
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2018 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2018 13:50
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2019 13:50
Початок аукціону: 03 січня 2019 14:21
Очікувана вартість: 759 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 795,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32000 л
Соки в асортименті (тетропак)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
11000 шт
Соки , нектари в асортименті т/п 200 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2018 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 13:46
ДКТ соки (2019).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-17-000437-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЧАЙКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2415002639
Дата подання: 11 січня 2019 14:53
Про упереджену та необ`єктивну оцінку Замовником тендерної пропозиції Учасника ФОП Чайко В.О.
Шановні члени тендерного комітету!
11.01.2019 року в електронній системі закупівель був оприлюднений протокол засідання тендерного комітету від 11.01.19р, в якому пропозиція ФОП Чайко В.О. була відхилена на підставі не надання копії сертифікату ДСТУ ISO 22000:2007 системи управління безпекою харчових продуктів .
Зазначене рішення Замовника повністю суперечить вимогам нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель , виходячи з наступного:
1. У відповідності до ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції <…>.відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення.
2. На вимогу Замовника, щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 22000:2007 системи управління безпекою харчових продуктів ФОП Чайко .О. надав пояснення, що обов’язковість проходження сертифікації не передбачена нормами чинного законодавства України та є добровільною, що прямо вказано у п. 7 ст.21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Тому вимога щодо надання такого сертифікату є дискримінаційною. Крім того, учасник ФОП Чайко В.О. надав повне пояснення заходів, що здійснюються ним на виконання вимог національного стандарту України ДСТУ ISO 22000:2007 .

Таким чином, дискваліфікація учасника, який надав найнижчу ціну з причини, яка базується на відсутності документів, наявність яких не передбачена чинним законодавством України, виглядає як спроба упередженого ставлення з метою зайвого витрачання бюджетних коштів та може містити корупційну складову у діях Замовника.
Замовником порушені принципи публічних закупівель, що передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням.
На підставі абз.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен усунути порушення або відмінити торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

У разі Вашої відмови, Учасник ФОП Чайко В.О. буде змушений з метою захисту інтересів споживачів , платників податків та бюджету, оприлюднити процес визначення переможця даних торгів на всі доступні рівні громадських обговорень та впливу, включаючи залучення засобів масової інформації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2019 14:45
Доброго дня!
Розглянувши Ваше Звернення щодо визначення переможця тендеру по закупівлі
UA-2018-12-17-000437-b – «Фруктові та овочеві соки» для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради на 2019 рік.

Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради повідомляє.
Згідно п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.. 10 цього Закону.
Згідно п. 1.3 та 1.7 ст. 1 Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року № 590 « Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» - оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. Ці Вимоги є обов’язковими для виконання операторами ринку з виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Згідно ст.. 66 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо харчових продуктів» № 1602 –VII від 22.07.2014 року, який приводить у відповідність законодавчі акти із Регламентом 178/2002, Регламентом 852/2004, а також частково із Регламентом 882/2004 вступає в дію 20.09.2015, але не всі положення, зокрема НАССР стає обов’язковими: з 20.09.2017 – діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей) з 20.09.2018 – діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження ( крім малих потужностей), з 20.09.2019 – для малих потужностей ( підприємства які відносяться до малих потужностей, якщо воно разом відповідає наступним критеріям:
- поставляє продукти харчування кінцевому споживачу;
- має не більше 10 осіб робочого персоналу;
- займає площу не більше 400 м.кв;
- або не постачає продукти харчування кінцевому споживачу і має не більше 5 осіб робочого персоналу.
Тому Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо харчових продуктів» № 1602 –VII від 22.07.2014 року є обов’язковим для виконання як юридичними особами, так і фізичними особами-підприємцями.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що учасником ФО-П Чайко В.О. згідно тендерної документація не виконано п. 5.2, а саме: не надано копію сертифіката ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів». Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», виданого на ім’я учасника.
А також до Замовника від Учасників відкритих торгів, в тому числі від ФО-П Чайко В.О. на предмет закупівлі - «Фруктові та овочеві соки» для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради на 2019 рік не надходило жодних звернень щодо роз’яснення або заміні тендерної документації.
Тому тендерну пропозицію ФОП Чайко В.О. відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, згідно п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.2 ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ФО-П Чайко В.О. може звернутися до Антимонопольного комітету для оскарження.
Номер вимоги: UA-2018-12-17-000437-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЧАЙКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2415002639
Дата подання: 21 січня 2019 11:54
Щодо встановлення порушень процедури закупівлі.
Детальний опис встановлення порушень процедури закупівлі UА-2018-12-17-000437-b, з метою скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Чайко В.О., оформлене протоколом від 11.01.2019 р. та перехід до стадії оцінки тендерних пропозицій, скасування рішення про визнання переможцем учасника ФОП Середзінської С.В., оформлене протоколом від 17.01.2019 р., або у випадку неможливості усунення порушень законодавства, що виникли під час проведення процедури - відмінити процедуру закупівлі, викладено в прикріпленому файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 15:52
Доброго дня!
ПОЯСНЕННЯ
щодо вимоги по встановленню порушень процедури закупівлі
Розглянувши Вашу Вимогу про предмет закупівлі код за CPV ДК 021:2015 – 15320000-7 Фруктові та овочеві соки відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради повідомляє наступне.

Згідно п. 1.3 та 1.7 ст. 1 Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року № 590 « Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» - оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. Ці Вимоги є обов’язковими для виконання операторами ринку з виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Згідно ст.. 66 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо харчових продуктів» № 1602 –VII від 22.07.2014 року, який приводить у відповідність законодавчі акти із Регламентом 178/2002, Регламентом 852/2004, а також частково із Регламентом 882/2004 вступає в дію 20.09.2015, але не всі положення, зокрема НАССР стає обов’язковими: з 20.09.2017 – діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей) з 20.09.2018 – діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження ( крім малих потужностей), з 20.09.2019 – для малих потужностей ( підприємства які відносяться до малих потужностей, якщо воно разом відповідає наступним критеріям:
- поставляє продукти харчування кінцевому споживачу;
- має не більше 10 осіб робочого персоналу;
- займає площу не більше 400 м.кв;
- або не постачає продукти харчування кінцевому споживачу і має не більше 5 осіб робочого персоналу.
Тому Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо харчових продуктів» № 1602 –VII від 22.07.2014 року є обов’язковим для виконання як юридичними особами, так і фізичними особами-підприємцями.
При детальному розгляді тендерної пропозиції ФОП Чайко В.О. не надано копію сертифіката ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів». Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», виданого на ім’я учасника. Згідно наданих документів до тендерної документації Замовника, ФОП Чайко В.О. не відноситься до категорії малих потужностей, згідно із статтею 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» таке впровадження і сертифікація передбачені з 20.09.2018 року у відповідності до підпункту 1 пункту 1 розділу II. Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 № 1602-VII вбачається, що цей Закон набирає чинності через один рік з дня, наступного за днем його опублікування, крім: пункту 2 частини другої статті 20, статті 21, пункту 4 частини першої статті 64 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", стосовно розробки, запровадження та використання підприємствами системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), які набирають чинності для:
 потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є неперероблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), - через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону ( з 20.09.2017 року);
 потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні неперероблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), - через чотири роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2018 року);
 малих потужностей - через п’ять років з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2019 року).

При детальному розгляді тендерної пропозиції ФОП Середзінська С.В. надала «Лист пояснення щодо сертифікату ДСТУ ISO 22000:2007 виданого на ім’я учасника» вих. № 15 від 07.12.2017 року, в якому зазначає, що : «Відповідно до статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» з метою поступового переходу виробниками на застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, Законом України визначено перехідний період їхнього провадження. У зв’язку з тим, що ФОП Середзінська С.В. є підприємством малих потужностей, згідно із статтею 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» таке впровадження і сертифікація передбачені з 20.09.2019 року, копія сертифікату ДСТУ ISO 22000:2007, виданого на ім’я учасника, не надається». Так як ФОП Середзінська С.В. відноситься до підприємств малих потужностей, повинна буде надати сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 виданого на ім’я учасника з 20.09.2019 року, згідно із статтею 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Закупівля продуктів харчування для дітей є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією тендерного комітету є максимально ефективне проведення даної закупівлі. Враховуючи обставини, що на виконання вимог Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 р, а також в Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» № 1602 VII від 20.09.2015 р, в тому числі, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року “Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» у 2018 році закінчився перехідний період для впровадження в робочі процеси харчових підприємств базової системи харчової безпеки НАССР. Це означає, що після закінчення перехідного періоду будь-яке підприємство може бути проінспектованим єдиним регуляторно-інспекційним органом – Держпродспоживслужбою та навіть покараним у випадку відсутності системи управління або неналежним чином функціонуючої. Варто відзначити, що мова йде про будь-які суб’єкти господарювання, що надають харчові сервіси. Відтак, діяльність учасника повинна відповідати системі НАССР - система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпеки харчових продуктів. Згідно з чинним законодавством України оператори ринку повинні розробляти, вводити в дію і застосовувати чинні процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів і контролю в критичних точках, осіб, відповідальних за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. На підтвердження виконання зазначених вимог за тендерною документацією, учасники закупівлі як оператори ринку надання відповідних послуг, що складають предмет закупівлі повинні надати видані на їх ім’я (учасника) відповідні діючі сертифікати ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», виданого на ім’я учасника.
Тому тендерну пропозицію ФОП Чайко В.О. відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, згідно п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерну пропозицію ФОП Середзінська С.В. визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до ч.2 ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ФО-П Чайко В.О. може звернутися до Антимонопольного комітету для оскарження.
Номер вимоги: UA-2018-12-17-000437-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЧАЙКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2415002639
Дата подання: 23 січня 2019 12:12
Щодо встановлення порушень процедури закупівлі.
Детальний опис встановлення порушень процедури закупівлі UА-2018-12-17-000437-b, з метою скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Чайко В.О., оформлене протоколом від 11.01.2019 р. та перехід до стадії оцінки тендерних пропозицій, скасування рішення про визнання переможцем учасника ФОП Середзінської С.В., оформлене протоколом від 17.01.2019 р., або у випадку неможливості усунення порушень законодавства, що виникли під час проведення процедури - відміна процедури закупівлі, - викладено в прикріпленому файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2019 11:51
Доброго дня!
ПОЯСНЕННЯ
щодо вимоги по встановленню порушень процедури закупівлі
Розглянувши Вашу Вимогу про предмет закупівлі код за CPV ДК 021:2015 – 15320000-7 Фруктові та овочеві соки відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради повідомляє наступне.

Згідно п. 1.3 та 1.7 ст. 1 Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року № 590 « Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» - оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. Ці Вимоги є обов’язковими для виконання операторами ринку з виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Згідно ст.. 66 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо харчових продуктів» № 1602 –VII від 22.07.2014 року, який приводить у відповідність законодавчі акти із Регламентом 178/2002, Регламентом 852/2004, а також частково із Регламентом 882/2004 вступає в дію 20.09.2015, але не всі положення, зокрема НАССР стає обов’язковими: з 20.09.2017 – діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей) з 20.09.2018 – діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження ( крім малих потужностей), з 20.09.2019 – для малих потужностей ( підприємства які відносяться до малих потужностей, якщо воно разом відповідає наступним критеріям:
- поставляє продукти харчування кінцевому споживачу;
- має не більше 10 осіб робочого персоналу;
- займає площу не більше 400 м.кв;
- або не постачає продукти харчування кінцевому споживачу і має не більше 5 осіб робочого персоналу.
Тому Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо харчових продуктів» № 1602 –VII від 22.07.2014 року є обов’язковим для виконання як юридичними особами, так і фізичними особами-підприємцями.
При детальному розгляді тендерної пропозиції ФОП Чайко В.О. не надано копію сертифіката ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів». Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», виданого на ім’я учасника. Згідно наданих документів до тендерної документації Замовника, ФОП Чайко В.О. не відноситься до категорії малих потужностей, згідно із статтею 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» таке впровадження і сертифікація передбачені з 20.09.2018 року у відповідності до підпункту 1 пункту 1 розділу II. Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 № 1602-VII вбачається, що цей Закон набирає чинності через один рік з дня, наступного за днем його опублікування, крім: пункту 2 частини другої статті 20, статті 21, пункту 4 частини першої статті 64 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", стосовно розробки, запровадження та використання підприємствами системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), які набирають чинності для:
 потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є неперероблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), - через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону ( з 20.09.2017 року);
 потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні неперероблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), - через чотири роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2018 року);
 малих потужностей - через п’ять років з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2019 року).

При детальному розгляді тендерної пропозиції ФОП Середзінська С.В. надала «Лист пояснення щодо сертифікату ДСТУ ISO 22000:2007 виданого на ім’я учасника» вих. № 15 від 07.12.2017 року, в якому зазначає, що : «Відповідно до статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» з метою поступового переходу виробниками на застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, Законом України визначено перехідний період їхнього провадження. У зв’язку з тим, що ФОП Середзінська С.В. є підприємством малих потужностей, згідно із статтею 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» таке впровадження і сертифікація передбачені з 20.09.2019 року, копія сертифікату ДСТУ ISO 22000:2007, виданого на ім’я учасника, не надається». Так як ФОП Середзінська С.В. відноситься до підприємств малих потужностей, повинна буде надати сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 виданого на ім’я учасника з 20.09.2019 року, згідно із статтею 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Закупівля продуктів харчування для дітей є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією тендерного комітету є максимально ефективне проведення даної закупівлі. Враховуючи обставини, що на виконання вимог Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 р, а також в Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» № 1602 VII від 20.09.2015 р, в тому числі, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року “Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» у 2018 році закінчився перехідний період для впровадження в робочі процеси харчових підприємств базової системи харчової безпеки НАССР. Це означає, що після закінчення перехідного періоду будь-яке підприємство може бути проінспектованим єдиним регуляторно-інспекційним органом – Держпродспоживслужбою та навіть покараним у випадку відсутності системи управління або неналежним чином функціонуючої. Варто відзначити, що мова йде про будь-які суб’єкти господарювання, що надають харчові сервіси. Відтак, діяльність учасника повинна відповідати системі НАССР - система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпеки харчових продуктів. Згідно з чинним законодавством України оператори ринку повинні розробляти, вводити в дію і застосовувати чинні процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів і контролю в критичних точках, осіб, відповідальних за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. На підтвердження виконання зазначених вимог за тендерною документацією, учасники закупівлі як оператори ринку надання відповідних послуг, що складають предмет закупівлі повинні надати видані на їх ім’я (учасника) відповідні діючі сертифікати ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», виданого на ім’я учасника.
Тому тендерну пропозицію ФОП Чайко В.О. відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, згідно п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерну пропозицію ФОП Середзінська С.В. визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до ч.2 ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ФО-П Чайко В.О. може звернутися до Антимонопольного комітету для оскарження.
Номер вимоги: UA-2018-12-17-000437-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЧАЙКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2415002639
Дата подання: 25 січня 2019 14:58
Про невідповідність відповіді на вимогу нормам чинного законодавства.
Шановні члени тендерного комітету! Вкотре звертаємось до вас з вимогою про встановлення законодавчо-обгрунтованого підходу до розгляду тендерних пропозицій Учасників і як наслідок визначення переможця з застосуванням норм чинного законодавства. Ваша відповідь на попередню вимогу є упередженою , та підтверджує навмисне перекручування Вами норм законодавства на користь пропозиції ФОП Середзинської С.В. Тому вважаємо за необхідне, направити Вам ще раз на опрацювання Вимогу щодо встановлення порушень процедури закупівлі. Вимога написана державною українською мовою в кращих традиціях ділового стилю з чітким та однозначним аналізом норм чинного законодавства, зокрема відносно нетотожності понять сертифікації та системи HACCP. Крім того, аналітичні висновки підтверджені посиланнями на норми діючого законодавства. Вимога написана таким чином, що є зрозумілою для будь-якого громадянина, що володіє українською мовою, навіть якщо раніше ніколи не вивчав питання безпечності та якості харчових продуктів. Тим більше вимога повинна бути зрозумілою членам тендерного комітету бюджетної установи. Щиро дякуємо за підказку звернутися учаснику, найбільш економічно вигідна пропозиція якого була дискваліфікована, до АМК України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2019 10:18
Шановний Володимир Олексійович!
Тендерний комітет відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради вкотре надає відповідь на Вашу вимогу щодо невідповідності відповіді на вимогу нормам чинного законодавства.
Згідно п. 1.3 та 1.7 ст. 1 Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року № 590 « Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» - оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. Ці Вимоги є обов’язковими для виконання операторами ринку з виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Згідно ст.. 66 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо харчових продуктів» № 1602 –VII від 22.07.2014 року, який приводить у відповідність законодавчі акти із Регламентом 178/2002, Регламентом 852/2004, а також частково із Регламентом 882/2004 вступає в дію 20.09.2015, але не всі положення, зокрема НАССР стає обов’язковими: з 20.09.2017 – діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей) з 20.09.2018 – діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження ( крім малих потужностей), з 20.09.2019 – для малих потужностей ( підприємства які відносяться до малих потужностей, якщо воно разом відповідає наступним критеріям:
- поставляє продукти харчування кінцевому споживачу;
- має не більше 10 осіб робочого персоналу;
- займає площу не більше 400 м.кв;
- або не постачає продукти харчування кінцевому споживачу і має не більше 5 осіб робочого персоналу.
Тому Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо харчових продуктів» № 1602 –VII від 22.07.2014 року є обов’язковим для виконання як юридичними особами, так і фізичними особами-підприємцями.
При детальному розгляді тендерної пропозиції ФОП Чайко В.О. не надано копію сертифіката ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів». Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», виданого на ім’я учасника. Згідно наданих документів до тендерної документації Замовника, ФОП Чайко В.О. не відноситься до категорії малих потужностей, згідно із статтею 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» таке впровадження і сертифікація передбачені з 20.09.2018 року у відповідності до підпункту 1 пункту 1 розділу II. Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 № 1602-VII вбачається, що цей Закон набирає чинності через один рік з дня, наступного за днем його опублікування, крім: пункту 2 частини другої статті 20, статті 21, пункту 4 частини першої статті 64 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", стосовно розробки, запровадження та використання підприємствами системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), які набирають чинності для:
 потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є неперероблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), - через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону ( з 20.09.2017 року);
 потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні неперероблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), - через чотири роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2018 року);
 малих потужностей - через п’ять років з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2019 року).

При детальному розгляді тендерної пропозиції ФОП Середзінська С.В. надала «Лист пояснення щодо сертифікату ДСТУ ISO 22000:2007 виданого на ім’я учасника» вих. № 15 від 07.12.2017 року, в якому зазначає, що : «Відповідно до статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» з метою поступового переходу виробниками на застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, Законом України визначено перехідний період їхнього провадження. У зв’язку з тим, що ФОП Середзінська С.В. є підприємством малих потужностей, згідно із статтею 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» таке впровадження і сертифікація передбачені з 20.09.2019 року, копія сертифікату ДСТУ ISO 22000:2007, виданого на ім’я учасника, не надається». Так як ФОП Середзінська С.В. відноситься до підприємств малих потужностей, повинна буде надати сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 виданого на ім’я учасника з 20.09.2019 року, згідно із статтею 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Закупівля продуктів харчування для дітей є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією тендерного комітету є максимально ефективне проведення даної закупівлі. Враховуючи обставини, що на виконання вимог Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 р, а також в Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» № 1602 VII від 20.09.2015 р, в тому числі, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року “Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» у 2018 році закінчився перехідний період для впровадження в робочі процеси харчових підприємств базової системи харчової безпеки НАССР. Це означає, що після закінчення перехідного періоду будь-яке підприємство може бути проінспектованим єдиним регуляторно-інспекційним органом – Держпродспоживслужбою та навіть покараним у випадку відсутності системи управління або неналежним чином функціонуючої. Варто відзначити, що мова йде про будь-які суб’єкти господарювання, що надають харчові сервіси. Відтак, діяльність учасника повинна відповідати системі НАССР - система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпеки харчових продуктів. Згідно з чинним законодавством України оператори ринку повинні розробляти, вводити в дію і застосовувати чинні процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів і контролю в критичних точках, осіб, відповідальних за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. На підтвердження виконання зазначених вимог за тендерною документацією, учасники закупівлі як оператори ринку надання відповідних послуг, що складають предмет закупівлі повинні надати видані на їх ім’я (учасника) відповідні діючі сертифікати ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», виданого на ім’я учасника.
Тому тендерну пропозицію ФОП Чайко В.О. відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, згідно п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерну пропозицію ФОП Середзінська С.В. визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до ч.2 ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ФО-П Чайко В.О. може звернутися до Антимонопольного комітету для оскарження.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

23 січня 2019 12:12
Вимога_Інгул..pdf

Документи подані скаржником

25 січня 2019 14:58
Вимога_Інгул..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧАЙКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ" 432 860,00
UAH з ПДВ
365 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" 445 800,00
UAH з ПДВ
399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Попович Ліна Миколаївна" 491 560,00
UAH з ПДВ
491 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Реут Андрій Олександрович 727 270,00
UAH з ПДВ
727 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Костюк Людмила Миколаївна 759 000,00
UAH з ПДВ
759 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2019 16:30
Електронний підпис
02 січня 2019 11:58
Електронний підпис
02 січня 2019 11:56
Тенд.пропозиція_соки.pdf
02 січня 2019 11:56
Проект договору_соки.pdf
02 січня 2019 11:56
Наявність_досвід.pdf
02 січня 2019 11:56
Наявність м-т-б.pdf
02 січня 2019 11:56
Інші документи.pdf

Публічні документи

11 січня 2019 12:57
Нова цінова СОКИ.pdf
29 грудня 2018 10:35
Електронний підпис
29 грудня 2018 09:27
довідки про учасника.pdf
29 грудня 2018 09:27
проект договору соки.pdf
29 грудня 2018 09:27
кваліфікація 004.pdf
29 грудня 2018 09:27
кваліфікація 003 соки.pdf
29 грудня 2018 09:27
кваліфікація 002.pdf
29 грудня 2018 09:27
кваліфікація 001.pdf
29 грудня 2018 09:27
Цінова соки.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 08:32
Соки.rar

Публічні документи

30 грудня 2018 11:00
Електронний підпис
30 грудня 2018 10:59
3.Проект договору.pdf
30 грудня 2018 10:59
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 грудня 2018 13:41
Квалыфыкацыя Костюк.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧАЙКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА"

ФОП "Попович Ліна Миколаївна"

ФОП Реут Андрій Олександрович

ФОП Костюк Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧАЙКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2415002639
Відхилено 365 060,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 12:02
ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА"
#2919205387
Переможець 399 999,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 14:52

Документи

11 січня 2019 12:02
Електронний підпис
11 січня 2019 12:00
Протокол

Документи

17 січня 2019 14:52
Електронний підпис
17 січня 2019 14:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА"
#2919205387
399 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2019 14:52
Електронний підпис
17 січня 2019 14:51
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 08:57
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 08:53
додаткова угода 35-9.doc зміни до договору
27 вересня 2019 08:50
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 11:55
додаткова угода 35-8.doc зміни до договору
16 серпня 2019 11:48
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 12:37
додаткова угода 35-7.doc зміни до договору
18 червня 2019 12:29
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 12:27
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 10:14
додаткова угода 35-6.doc зміни до договору
03 червня 2019 10:13
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 13:03
додаткова угода 35-5.doc зміни до договору
06 травня 2019 12:29
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 14:28
Додаткова угода 35- 4.doc зміни до договору
01 квітня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 12:24
додаткова угода 35-3.doc зміни до договору
18 березня 2019 12:22
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 10:23
додаткова угода 35-2.doc зміни до договору
01 березня 2019 10:10
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 11:15
додаткова угода 35-1.doc зміни до договору
08 лютого 2019 11:11
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 10:07
Договір № 35 укладений
01 лютого 2019 10:03
Договір № 35 укладений
01 лютого 2019 10:03
договір № 35 укладений
01 лютого 2019 10:03
Договір № 35 укладений
01 лютого 2019 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування збільшення ціни не більше як на 10% , згідно умов договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування збільшення ціни не більше як на 10% , згідно умов договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування збільшення ціни не більше як на 10% , згідно умов договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про наступне: 1. Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VII від 25.12.2015 року коригується ціна по предмету закупівлі код за ДК 021:2015 - 15320000-7. Ціна за одиницю товару Соки, нектари в асортименті т/п 200гр. з ціни 2,66 грн/шт. збільшується на 2,93 грн/шт; Соки в асортименті (тетропак) з ціни 15,72 грн/л збільшується на 17,29 грн/л без збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування збільшення ціни не більше як на 10 відсотків , згідно умов договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування збільшення ціни не більше як на 10% , згідно умов договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування збільшення ціни не більше як на 10 відсотків , згідно умов договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування збільшення ціни не більше як на 10 відсотків згідно умов договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 10.1 Сторони дійшли згоди зняти залишкову суму з даного договору в звязку з повним виконанням сторонами своїх договірних зобовязань у розмірі - 9,42 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 399 989,58
UAH