Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно пшеничне та різні крупи
Очікувана вартість
454 000,00 UAH
UA-2018-12-14-005476-c f57183e8b85b41fc868777fec63e7e21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Колесникова

+380950196916 staropni@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Старобільський обласний психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03190142
Вебсайт: http://zakupki.prom/ua
Місцезнаходження: 92721, Україна , Луганська обл., Старобільський р-н, с. Бутківка
Контактна особа: Надія Колесникова
+380950196916
staropni@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 15:40
Очікувана вартість: 454 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

(рис, гречка, крупа пшенична, крупа ячнева, пшоно, манка, крупа вівсяна, крупа перловка, крупа кукурудзяна, борошно вищого гатунку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38725 кілограм
Борошно пшеничне та різні крупи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92720, Україна, Луганська область, село Бутківка, Заводська, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-14-005476-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕНГРАНТ, Код ЄДРПОУ:42522371
Дата подання: 06 січня 2019 15:11
Вимога усунення порушень Закону
За результатами розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 15610000-7 Борошно пшеничне та різні крупи (рис, гречка, крупа пшенична, крупа ячнева, пшоно, манка, крупа вівсяна, крупа перловка, крупа кукурудзяна, борошно вищого гатунку), UA-2018-12-14-005476-c, Вами 04.01.2019 було прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Батіщев С.О., однак пропозиція даного учасника не відповідає умовам тендерної документації.
По-перше, в тендерній документації до закупівлі зазначено, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно ч.1 ст.5, ч.2 ст.6 та ст.12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа та перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП). На завантажені в систему «Prozorro» документи учасником ФОП Батіщев С.О. ЕЦП не накладено, що свідчить про не відповідність його тендерної пропозиції умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
По-друге, згідно до кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасники повинні були надати довідку в довільній формі, завіреної підписом та печаткою Учасника, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням інформації щодо предмету договору, замовника, стану належного виконання договору стосовно якості та строків, однак учасником ФОП Батіщев С.О. інформація про стан належного виконання договору, стосовно якості та строків надана не була, що свідчить про не відповідність його тендерної пропозиції умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
По-третє, учасником ФОП Батіщев С.О. надано документи, що підтверджують якість запропонованого товару сумнівного походження. В пропозиції ФОП Батіщев С.О. 29.12.2018 о 10.17 завантажено файл під назвою: «посвідчення якості», в якому знаходиться посвідчення якості №1241 від 25.09.2018 виробника ТОВ «ТЕРРА». В зазначеному посвідченні якості вказано, що номер партії визначається датою виробництва. Відповідно до номеру партії, виробництво товару ТОВ «ТЕРРА» було здійснено 03.09.2016 – 24.09.2016, а дата видачі самого посвідчення, повторюсь, датована 25.09.2018, що може свідчити про підроблення документів виробника ТОВ «ТЕРРА». З метою перевірки даної інформації, наполягаємо на звернення Замовника до ТОВ «ТЕРРА», відповідно до ч.7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» з питанням обставин видачі даного посвідчення якості та чи відповідає дійсності відображена в ньому інформація.
На підставі зазначеного Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету та відхилити тендерну пропозицію ФОП Батіщев С.О., на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Про прийняте рішення прошу повідомити в установлений термін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2019 00:32
Тендерним комітетом розглянута вимога усунення порушень ТОВ «ЕНТРГАНТ».
Повідомляємо наступне.
ФОП Батіщев Сергій Олександрович надано тендерну пропозицію щодо закупівлі ДК 021:2015 – 15610000-7 Борошно пшеничне та різні крупи (рис, гречка, крупа пшенична, крупа ячнева, пшоно, манка, крупа вівсяна, крупа перловка, крупа кукурудзяна, борошно вищого гатунку), яка відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо накладення електронного підпису:
Електронний підпис накладено 29.12.2018 р. 12.19
Щодо до довідки про виконання аналогічних договорів:
Відповідно до додатку № 3 до ТД, Замовником вимагається довідка щодо виконання аналогічних договорів в довільній формі. Учасником надана інформація щодо виконання аналогічних договорів (довідка щодо аналогічних договорів, довідка щодо виконання договорів, загружено у систему 29.12.2018 10.17). Також, надані копії аналогічних договорів та підтверджуючі документи щодо виконання. Вищевказані документи дозволяють Замовнику кваліфікувати Учасника на відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо сертифікатів якості:
Відповідно до п. 4.3. додатку 4 до ТД «Технічні вимоги», Постачальник разом з продукцією надає Замовнику накладну на товар та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства, що підтверджують походження, безпечність і якість, яка повинна відповідати вимогам державних стандартів та мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання.
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажанням, будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості або інше.
Доданий файл щодо якості не впливає на прийняття рішення тендерним комітетом щодо наміру про укладання договору з ФОП Батіщев Сергій Олександрович, тому що Учасником будуть додаватися документи щодо якості товару при поставці товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 352 854,75
UAH з ПДВ
352 854,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНГРАНТ 434 059,75
UAH з ПДВ
434 059,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2019 15:53
Електронний підпис
08 січня 2019 15:34
пропозиція нова.PDF
08 січня 2019 15:34
довідка.PDF
08 січня 2019 15:34
довідка мвс.PDF
08 січня 2019 15:34
довідка дфс.PDF
29 грудня 2018 12:19
Електронний підпис
29 грудня 2018 10:17
технічні вимоги.PDF
29 грудня 2018 10:17
тендерна пропозиція.PDF
29 грудня 2018 10:17
проект договору.PDF
29 грудня 2018 10:17
посвідчення якості.PDF
29 грудня 2018 10:17
лист щодо висновку.PDF
29 грудня 2018 10:17
щодо статті 17.pdf
29 грудня 2018 10:17
щодо санкций.pdf
29 грудня 2018 10:17
щодо представника.pdf
29 грудня 2018 10:17
щодо ліцензії.pdf
29 грудня 2018 10:17
щодо достовірності.pdf
29 грудня 2018 10:17
ст 43,44.pdf
29 грудня 2018 10:17
ст 17.pdf
29 грудня 2018 10:17
повноваження.pdf
29 грудня 2018 10:17
паспорт.pdf
29 грудня 2018 10:17
наявність працівників.pdf
29 грудня 2018 10:17
захист довкілля.pdf
29 грудня 2018 10:17
договір перевезення.pdf
29 грудня 2018 10:17
довідка з банку.pdf
29 грудня 2018 10:17
витяг єдиного податку.pdf
29 грудня 2018 10:17
виписка.pdf
29 грудня 2018 10:17
акт контролю.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ ЕНГРАНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3001320050
Переможець 352 854,75
UAH з ПДВ
04 січня 2019 21:34

Документи

04 січня 2019 21:34
Електронний підпис
04 січня 2019 21:34
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2019 21:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3001320050
352 854,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2019 21:34
Електронний підпис
04 січня 2019 21:34
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 13:55
1 001.jpg зміни до договору
03 червня 2019 13:51
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 21:54
Договір крупи.PDF укладений
16 січня 2019 21:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 352 854,75
UAH з ПДВ