Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Борошно пшеничне та різні крупи
Очікувана вартість
454 000,00 UAH
UA-2018-12-14-005476-c ● f57183e8b85b41fc868777fec63e7e21
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Старобільський обласний психоневрологічний інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03190142 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom/ua |
Місцезнаходження: | 92721, Україна , Луганська обл., Старобільський р-н, с. Бутківка |
Контактна особа: |
Надія Колесникова +380950196916 staropni@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2018 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2019 15:40 |
Очікувана вартість: | 454 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 540,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
(рис, гречка, крупа пшенична, крупа ячнева, пшоно, манка, крупа вівсяна, крупа перловка, крупа кукурудзяна, борошно вищого гатунку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38725 кілограм
Борошно пшеничне та різні крупи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92720, Україна, Луганська область, село Бутківка, Заводська, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2018 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2018 17:26 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
14 грудня 2018 17:26 |
Додаток 3 Відповідність учасника ст. 16, ст.17.docx | |
14 грудня 2018 17:26 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
14 грудня 2018 17:26 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
14 грудня 2018 17:26 |
Додаток № 2 Відомості про учасника.docx | |
14 грудня 2018 17:26 |
Додаток № 6 Лист-погодження проекту договору.docx | |
14 грудня 2018 17:26 |
Додаток № 7 Лист-згода на персональні дані.docx | |
14 грудня 2018 17:26 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-14-005476-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕНГРАНТ, Код ЄДРПОУ:42522371
Дата подання: 06 січня 2019 15:11
Вимога усунення порушень Закону
За результатами розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 15610000-7 Борошно пшеничне та різні крупи (рис, гречка, крупа пшенична, крупа ячнева, пшоно, манка, крупа вівсяна, крупа перловка, крупа кукурудзяна, борошно вищого гатунку), UA-2018-12-14-005476-c, Вами 04.01.2019 було прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Батіщев С.О., однак пропозиція даного учасника не відповідає умовам тендерної документації.
По-перше, в тендерній документації до закупівлі зазначено, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно ч.1 ст.5, ч.2 ст.6 та ст.12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа та перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП). На завантажені в систему «Prozorro» документи учасником ФОП Батіщев С.О. ЕЦП не накладено, що свідчить про не відповідність його тендерної пропозиції умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
По-друге, згідно до кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасники повинні були надати довідку в довільній формі, завіреної підписом та печаткою Учасника, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням інформації щодо предмету договору, замовника, стану належного виконання договору стосовно якості та строків, однак учасником ФОП Батіщев С.О. інформація про стан належного виконання договору, стосовно якості та строків надана не була, що свідчить про не відповідність його тендерної пропозиції умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
По-третє, учасником ФОП Батіщев С.О. надано документи, що підтверджують якість запропонованого товару сумнівного походження. В пропозиції ФОП Батіщев С.О. 29.12.2018 о 10.17 завантажено файл під назвою: «посвідчення якості», в якому знаходиться посвідчення якості №1241 від 25.09.2018 виробника ТОВ «ТЕРРА». В зазначеному посвідченні якості вказано, що номер партії визначається датою виробництва. Відповідно до номеру партії, виробництво товару ТОВ «ТЕРРА» було здійснено 03.09.2016 – 24.09.2016, а дата видачі самого посвідчення, повторюсь, датована 25.09.2018, що може свідчити про підроблення документів виробника ТОВ «ТЕРРА». З метою перевірки даної інформації, наполягаємо на звернення Замовника до ТОВ «ТЕРРА», відповідно до ч.7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» з питанням обставин видачі даного посвідчення якості та чи відповідає дійсності відображена в ньому інформація.
На підставі зазначеного Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету та відхилити тендерну пропозицію ФОП Батіщев С.О., на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Про прийняте рішення прошу повідомити в установлений термін.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, в тендерній документації до закупівлі зазначено, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно ч.1 ст.5, ч.2 ст.6 та ст.12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа та перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП). На завантажені в систему «Prozorro» документи учасником ФОП Батіщев С.О. ЕЦП не накладено, що свідчить про не відповідність його тендерної пропозиції умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
По-друге, згідно до кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасники повинні були надати довідку в довільній формі, завіреної підписом та печаткою Учасника, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням інформації щодо предмету договору, замовника, стану належного виконання договору стосовно якості та строків, однак учасником ФОП Батіщев С.О. інформація про стан належного виконання договору, стосовно якості та строків надана не була, що свідчить про не відповідність його тендерної пропозиції умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
По-третє, учасником ФОП Батіщев С.О. надано документи, що підтверджують якість запропонованого товару сумнівного походження. В пропозиції ФОП Батіщев С.О. 29.12.2018 о 10.17 завантажено файл під назвою: «посвідчення якості», в якому знаходиться посвідчення якості №1241 від 25.09.2018 виробника ТОВ «ТЕРРА». В зазначеному посвідченні якості вказано, що номер партії визначається датою виробництва. Відповідно до номеру партії, виробництво товару ТОВ «ТЕРРА» було здійснено 03.09.2016 – 24.09.2016, а дата видачі самого посвідчення, повторюсь, датована 25.09.2018, що може свідчити про підроблення документів виробника ТОВ «ТЕРРА». З метою перевірки даної інформації, наполягаємо на звернення Замовника до ТОВ «ТЕРРА», відповідно до ч.7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» з питанням обставин видачі даного посвідчення якості та чи відповідає дійсності відображена в ньому інформація.
На підставі зазначеного Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету та відхилити тендерну пропозицію ФОП Батіщев С.О., на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Про прийняте рішення прошу повідомити в установлений термін.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2019 00:32
Тендерним комітетом розглянута вимога усунення порушень ТОВ «ЕНТРГАНТ».
Повідомляємо наступне.
ФОП Батіщев Сергій Олександрович надано тендерну пропозицію щодо закупівлі ДК 021:2015 – 15610000-7 Борошно пшеничне та різні крупи (рис, гречка, крупа пшенична, крупа ячнева, пшоно, манка, крупа вівсяна, крупа перловка, крупа кукурудзяна, борошно вищого гатунку), яка відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо накладення електронного підпису:
Електронний підпис накладено 29.12.2018 р. 12.19
Щодо до довідки про виконання аналогічних договорів:
Відповідно до додатку № 3 до ТД, Замовником вимагається довідка щодо виконання аналогічних договорів в довільній формі. Учасником надана інформація щодо виконання аналогічних договорів (довідка щодо аналогічних договорів, довідка щодо виконання договорів, загружено у систему 29.12.2018 10.17). Також, надані копії аналогічних договорів та підтверджуючі документи щодо виконання. Вищевказані документи дозволяють Замовнику кваліфікувати Учасника на відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо сертифікатів якості:
Відповідно до п. 4.3. додатку 4 до ТД «Технічні вимоги», Постачальник разом з продукцією надає Замовнику накладну на товар та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства, що підтверджують походження, безпечність і якість, яка повинна відповідати вимогам державних стандартів та мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання.
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажанням, будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості або інше.
Доданий файл щодо якості не впливає на прийняття рішення тендерним комітетом щодо наміру про укладання договору з ФОП Батіщев Сергій Олександрович, тому що Учасником будуть додаватися документи щодо якості товару при поставці товару.
Повідомляємо наступне.
ФОП Батіщев Сергій Олександрович надано тендерну пропозицію щодо закупівлі ДК 021:2015 – 15610000-7 Борошно пшеничне та різні крупи (рис, гречка, крупа пшенична, крупа ячнева, пшоно, манка, крупа вівсяна, крупа перловка, крупа кукурудзяна, борошно вищого гатунку), яка відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо накладення електронного підпису:
Електронний підпис накладено 29.12.2018 р. 12.19
Щодо до довідки про виконання аналогічних договорів:
Відповідно до додатку № 3 до ТД, Замовником вимагається довідка щодо виконання аналогічних договорів в довільній формі. Учасником надана інформація щодо виконання аналогічних договорів (довідка щодо аналогічних договорів, довідка щодо виконання договорів, загружено у систему 29.12.2018 10.17). Також, надані копії аналогічних договорів та підтверджуючі документи щодо виконання. Вищевказані документи дозволяють Замовнику кваліфікувати Учасника на відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо сертифікатів якості:
Відповідно до п. 4.3. додатку 4 до ТД «Технічні вимоги», Постачальник разом з продукцією надає Замовнику накладну на товар та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства, що підтверджують походження, безпечність і якість, яка повинна відповідати вимогам державних стандартів та мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання.
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажанням, будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості або інше.
Доданий файл щодо якості не впливає на прийняття рішення тендерним комітетом щодо наміру про укладання договору з ФОП Батіщев Сергій Олександрович, тому що Учасником будуть додаватися документи щодо якості товару при поставці товару.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3001320050 |
Переможець |
352 854,75
UAH з ПДВ
|
04 січня 2019 21:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2019 13:55
|
1 001.jpg | зміни до договору |
03 червня 2019 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2019 21:54
|
Договір крупи.PDF | укладений |
16 січня 2019 21:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |