Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
96 800,00 UAH
UA-2018-12-14-005464-c 01223ee3fe8241d09dc91d1d2e15fd65
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітенко Олег Юрійович

+380472544365 gu_pfu_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 21366538
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23
Контактна особа: Нікітенко Олег Юрійович
+380472544365
gu_pfu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2018 17:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2018 17:28
Початок аукціону: 27 грудня 2018 11:11
Очікувана вартість: 96 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 968,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2018 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 12:03
Оголошення_комп_обладн_грудень_2018.doc
14 грудня 2018 17:24
Оголошення_комп_обладн_грудень_2018.doc
17 грудня 2018 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 12:03
Оголошення_комп_обладн_грудень_2018.doc
14 грудня 2018 17:24
Оголошення_комп_обладн_грудень_2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 16 грудня 2018 23:25
Дата відповіді: 18 грудня 2018 10:58
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! БФП (принтер + сканер + ксерокс) мають бути HP LaserJet Pro MFP26a або Canon i-Sensys MF 3010; джерела безперебійного живлення (ДБЖ) мають бути Powercom RPT-600A Schuko або аналоги; сканери має бути Epson Perfection V19 або аналоги; веб камери мають бути Genius FaceCam 1000X HD або аналоги.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 грудня 2018 08:32
Коментар щодо відміни: Неможливість завершення закупівлі шляхом укладання договору та здійснення оплати з об’єктивних причин
Документи:
27 грудня 2018 08:31
протокол