Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція систем вентиляції та кондиціонування у частині приміщень другого поверху формного корпусу Державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" по вул. Дегтярівській, 38-44, в м. Києві
Очікувана вартість
7 220 427,80 UAH
UA-2018-12-14-005305-c ● 2bdb7f9f665f4c95b203985bd58b0e16
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2018 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2019 14:31 |
Очікувана вартість: | 7 220 427,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: перелік та обсяги виконання робіт відображені в Технічному завданні (Додаток 4 до тендерної документації), Робочому проекті «Вентиляція та кондиціонування. Робочі креслення 3105.18–ОВ-РД» (Додаток 6 до тендерної документації, завантажений окремим файлом), Робочому проекті «Електротехнічні рішення. Робочі креслення 3105.18–ЕТР-РД» (Додаток 7 до тендерної документації, завантажений окремим файлом), Робочому проекті «Автоматика керування вогнезатримуючими клапанами 3105.18–ОВ–АКВК» (Додаток 8 до тендерної документації, завантажений окремим файлом).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: приміщення другого поверху формного корпусу Замовника, який розташований за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Учасник зобов‘язується не пізніше 60 (шістдесятого) календарного дня з дати підписання Сторонами договору надати Замовнику письмове повідомлення про наявність у Учасника устаткування (обладнання), яке буде встановлюватися (монтуватися) під час виконання Робіт за Договором, та узгодити із Замовником дати початку виконання Робіт у місці виконання робіт. Після отримання зазначеного повідомлення Учасника та узгодження сторонами дати початку виконання робіт у місці виконання робіт, Замовник забезпечує працівникам Учасника доступ до місця виконання робіт в порядку, визначеному Договором. Учасник зобов‘язується виконати весь обсяг робіт, визначений договором впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати надання Замовником доступу до місця виконання робіт працівникам Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: приміщення другого поверху формного корпусу Замовника, який розташований за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Учасник зобов‘язується не пізніше 60 (шістдесятого) календарного дня з дати підписання Сторонами договору надати Замовнику письмове повідомлення про наявність у Учасника устаткування (обладнання), яке буде встановлюватися (монтуватися) під час виконання Робіт за Договором, та узгодити із Замовником дати початку виконання Робіт у місці виконання робіт. Після отримання зазначеного повідомлення Учасника та узгодження сторонами дати початку виконання робіт у місці виконання робіт, Замовник забезпечує працівникам Учасника доступ до місця виконання робіт в порядку, визначеному Договором. Учасник зобов‘язується виконати весь обсяг робіт, визначений договором впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати надання Замовником доступу до місця виконання робіт працівникам Учасника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція систем вентиляції та кондиціонування у частині приміщень другого поверху формного корпусу Державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" по вул. Дегтярівській, 38-44, в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2018 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2018 17:00 |
Додаток 8 до ТД Проект том_Автоматика керування вогнезатримуючими клапанами.pdf | |
14 грудня 2018 17:00 |
Дод 5 до ТД Пр Дог Рек сист вентил (14.12.18).doc | |
14 грудня 2018 17:00 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf | |
14 грудня 2018 17:00 |
Додаток 6 до ТД Проект том_Вентиляція та кондиціонування_Робочі креслення.pdf | |
14 грудня 2018 17:00 |
ТД Реконструкція сист вентил (14.12.18).docx | |
14 грудня 2018 17:00 |
Додаток 7 до ТД Проект том_Електротехнічні рішення_Робочі креслення.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2019 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ІТЦ "ІВІК" |
5 998 886,23
UAH з ПДВ
|
5 699 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Оріон компанія |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
5 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАРМПРО" |
7 212 546,72
UAH з ПДВ
|
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП" |
6 921 779,90
UAH з ПДВ
|
6 549 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАЛАНС-ІНЖИНІРИНГ" |
6 960 307,80
UAH з ПДВ
|
6 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІТЦ "ІВІК" #39507458 |
Переможець |
5 699 980,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2019 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2019 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2019 13:29
|
Додаткова угода №1 від 09.07.2019 до Договору №63 від 19.02.2019.pdf | зміни до договору |
10 липня 2019 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 12:59
|
Договір 63 від 19.02.2019.pdf | укладений |
19 лютого 2019 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяг Робіт, який виконується Підрядником за Договором №63, в зв’язку з чим вирішили внести такі зміни до Договору №63: 1.1. Абзац 1 пункту 2.1. Договору №63 змінити та викласти у такій редакції: "2.1. Загальна вартість Робіт за цим договором визначена в договірній ціні (додаток №1 до цього Договору) та становить 5 232 317,96 грн. (п'ять мільйонів двісті тридцять дві тисячі триста сімнадцять гривень 96 коп.), в тому числі ПДВ (20%) 872 052,99 грн. (вісімсот сімдесят дві тисячі п'ятдесят дві гривні 99 коп.)." 1.2. Додатки №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11, №12 до Договору №63 змінити та викласти їх в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №1. 2. Після набрання чинності цією Додатковою угодою №1 абзац перший пункту 2.1 Договору №63, Додатки №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11, №12 до Договору №63 діють в редакції цієї Додаткової угоди №1, а у всьому іншому, не передбаченому цією Додатковою угодою №1, Сторони керуються відповідними положеннями Договору №63. 3. Додаткова угода №1 набирає чинності після підписання її обома Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє впродовж строку дії Договору №63. 4. Ця Додаткова угода №1 складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін. 5. До цієї Додаткової угоди №1 додаються та є невід’ємними частинами Договору №63 Додатки №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11, №12 до Договору №63. |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору про закупівлю №63 від 19.02.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |