Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція систем вентиляції та кондиціонування у частині приміщень другого поверху формного корпусу Державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" по вул. Дегтярівській, 38-44, в м. Києві
Очікувана вартість
7 220 427,80 UAH
UA-2018-12-14-005305-c 2bdb7f9f665f4c95b203985bd58b0e16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2019 11:00
Початок аукціону: 11 січня 2019 14:31
Очікувана вартість: 7 220 427,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: перелік та обсяги виконання робіт відображені в Технічному завданні (Додаток 4 до тендерної документації), Робочому проекті «Вентиляція та кондиціонування. Робочі креслення 3105.18–ОВ-РД» (Додаток 6 до тендерної документації, завантажений окремим файлом), Робочому проекті «Електротехнічні рішення. Робочі креслення 3105.18–ЕТР-РД» (Додаток 7 до тендерної документації, завантажений окремим файлом), Робочому проекті «Автоматика керування вогнезатримуючими клапанами 3105.18–ОВ–АКВК» (Додаток 8 до тендерної документації, завантажений окремим файлом).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: приміщення другого поверху формного корпусу Замовника, який розташований за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Учасник зобов‘язується не пізніше 60 (шістдесятого) календарного дня з дати підписання Сторонами договору надати Замовнику письмове повідомлення про наявність у Учасника устаткування (обладнання), яке буде встановлюватися (монтуватися) під час виконання Робіт за Договором, та узгодити із Замовником дати початку виконання Робіт у місці виконання робіт. Після отримання зазначеного повідомлення Учасника та узгодження сторонами дати початку виконання робіт у місці виконання робіт, Замовник забезпечує працівникам Учасника доступ до місця виконання робіт в порядку, визначеному Договором. Учасник зобов‘язується виконати весь обсяг робіт, визначений договором впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати надання Замовником доступу до місця виконання робіт працівникам Учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція систем вентиляції та кондиціонування у частині приміщень другого поверху формного корпусу Державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" по вул. Дегтярівській, 38-44, в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТЦ "ІВІК" 5 998 886,23
UAH з ПДВ
5 699 980,00
UAH з ПДВ
Документи
Оріон компанія 7 200 000,00
UAH з ПДВ
5 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМПРО" 7 212 546,72
UAH з ПДВ
5 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП" 6 921 779,90
UAH з ПДВ
6 549 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАЛАНС-ІНЖИНІРИНГ" 6 960 307,80
UAH з ПДВ
6 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2019 09:18
Статут 17.pdf
10 січня 2019 09:18
16 Протокол зборів.jpeg
10 січня 2019 09:18
Лист Оріон.pdf
10 січня 2019 09:18
RoUa83-PKU_PV3_coils.pdf
10 січня 2019 09:18
RoUa83-PKU_P1, P2_2.pdf
10 січня 2019 09:18
RoUa83-PKU_BM1,BM2.pdf
10 січня 2019 09:18
Лист 9.pdf
10 січня 2019 09:18
Лист 8.pdf
10 січня 2019 09:18
Лист 7.pdf
10 січня 2019 09:18
Лист 6.pdf
10 січня 2019 09:18
Додаток 3.pdf
10 січня 2019 09:18
Додаток 1.pdf

Публічні документи

03 січня 2019 15:03
Устав.pdf
03 січня 2019 15:03
Тендерна пропозиція.pdf
03 січня 2019 15:03
Статистика.pdf
03 січня 2019 15:03
Разрешения.pdf
03 січня 2019 15:03
Лицензия.pdf
03 січня 2019 15:03
Договірна ціна.pdf
03 січня 2019 15:03
Довідка - персонал.pdf
03 січня 2019 15:03
Довідка - матбаза.pdf
03 січня 2019 15:03
Відомість ресурсів.pdf
03 січня 2019 15:03
Виписка з реєстру.pdf
03 січня 2019 15:03
HyLine Инструкция_ru_SC.pdf
03 січня 2019 15:03
Catalog_WOLF_1.pdf
03 січня 2019 15:03
Catalog_GALLETTI.pdf
03 січня 2019 15:03
34 (1).bdcu

Публічні документи

10 січня 2019 10:23
Електронний підпис
10 січня 2019 10:21
технічні паспорта.pdf
10 січня 2019 10:21
Сертифікат Акліма.pdf
10 січня 2019 10:21
Подяка банк Січ.pdf
10 січня 2019 10:21
ипсен.PDF
10 січня 2019 10:21
инфоком.PDF
10 січня 2019 10:21
Лист ТДА.pdf
10 січня 2019 10:21
локальні кошториси.pdf
10 січня 2019 10:21
тендерна пропозиція.pdf
10 січня 2019 10:21
SKesha18112310140.pdf
10 січня 2019 10:21
SKesha18112310120.pdf
10 січня 2019 10:21
SKesha18112310080.pdf
10 січня 2019 10:21
SKesha18112310050.pdf
10 січня 2019 10:21
SKesha18112310040.pdf
10 січня 2019 10:21
SKesha18112310010.pdf
10 січня 2019 10:21
SKesha18112309590.pdf
10 січня 2019 10:21
Ліцензія.pdf
10 січня 2019 10:21
Дозвіл.pdf
10 січня 2019 10:21
5 Посвідчення.pdf
10 січня 2019 10:21
Статут СМП.PDF
10 січня 2019 10:21
Сертифікат ISO.PDF
10 січня 2019 10:21
Свідоцтво ПДВ.PDF
10 січня 2019 10:21
Протокол утворення.pdf
10 січня 2019 10:21
Положення.pdf
10 січня 2019 10:21
Пожежна ліцензія.pdf
10 січня 2019 10:21
Паспорт Шевчук.PDF
10 січня 2019 10:21
Наказ директор.pdf
10 січня 2019 10:21
КФ Відомості ЄДРПОУ.PDF
10 січня 2019 10:21
Дозвіл.pdf
10 січня 2019 10:21
Довіреність ШІО.PDF
10 січня 2019 10:21
Довідка 4ОПП.PDF
10 січня 2019 10:21
Витяг з ЄДР.pdf
10 січня 2019 10:21
обучение 4.pdf
10 січня 2019 10:21
обучение 3.pdf
10 січня 2019 10:21
обучение 2.pdf
10 січня 2019 10:21
обучение 1.pdf
10 січня 2019 10:21
pdf0207.pdf
10 січня 2019 10:21
pdf0206.pdf
10 січня 2019 10:21
допуск до 1000 В - IV.pdf
10 січня 2019 10:21
СТатут.pdf
10 січня 2019 10:21
ПДВ.PDF
10 січня 2019 10:21
дозвол 2.pdf
10 січня 2019 10:21
дозвол 1.pdf
10 січня 2019 10:21
Декларация.pdf
10 січня 2019 10:21
Виписка нова.pdf

Публічні документи

10 січня 2019 10:54
ПВ3.pdf
10 січня 2019 10:54
охл+нагр.pdf
10 січня 2019 10:54
ВМ1, ВМ2.pdf
10 січня 2019 10:47
Заробітна плата.rtf
10 січня 2019 10:47
Тендерна пропозиц_я.pdf
10 січня 2019 10:47
Догов_рна ц_на.pdf
10 січня 2019 10:47
Ліцензія_.pdf
10 січня 2019 10:47
Гарантійний лист.pdf
10 січня 2019 10:47
Витяг.pdf
10 січня 2019 10:47
Виписка.pdf
10 січня 2019 10:47
Аналогічні договори3.pdf
10 січня 2019 10:47
Аналогічні договори2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТЦ "ІВІК"

Оріон компанія

ТОВ "ФАРМПРО"

ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"

ТОВ "БАЛАНС-ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТЦ "ІВІК"
#39507458
Переможець 5 699 980,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТЦ "ІВІК"
#39507458
5 699 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 10:24
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2019 13:29
Додаткова угода №1 від 09.07.2019 до Договору №63 від 19.02.2019.pdf зміни до договору
10 липня 2019 13:28
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 12:59
Договір 63 від 19.02.2019.pdf укладений
19 лютого 2019 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяг Робіт, який виконується Підрядником за Договором №63, в зв’язку з чим вирішили внести такі зміни до Договору №63: 1.1. Абзац 1 пункту 2.1. Договору №63 змінити та викласти у такій редакції: "2.1. Загальна вартість Робіт за цим договором визначена в договірній ціні (додаток №1 до цього Договору) та становить 5 232 317,96 грн. (п'ять мільйонів двісті тридцять дві тисячі триста сімнадцять гривень 96 коп.), в тому числі ПДВ (20%) 872 052,99 грн. (вісімсот сімдесят дві тисячі п'ятдесят дві гривні 99 коп.)." 1.2. Додатки №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11, №12 до Договору №63 змінити та викласти їх в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №1. 2. Після набрання чинності цією Додатковою угодою №1 абзац перший пункту 2.1 Договору №63, Додатки №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11, №12 до Договору №63 діють в редакції цієї Додаткової угоди №1, а у всьому іншому, не передбаченому цією Додатковою угодою №1, Сторони керуються відповідними положеннями Договору №63. 3. Додаткова угода №1 набирає чинності після підписання її обома Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє впродовж строку дії Договору №63. 4. Ця Додаткова угода №1 складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін. 5. До цієї Додаткової угоди №1 додаються та є невід’ємними частинами Договору №63 Додатки №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11, №12 до Договору №63.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору про закупівлю №63 від 19.02.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 232 317,96
UAH (в тому числі ПДВ 872 052,99 UAH)