Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

природний газ
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-12-14-002676-c 668f834329924bad9bb50b32102db5e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губерначук Лариса Василівна

+380459879131 dmytrivka_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362125
Місцезнаходження: 08112, Україна , Київська обл., Дмитрівка, Київська область, Києво-Святошинський район, село Дмитрівка, вулиця Садова 2
Контактна особа: Губерначук Лариса Василівна
+380459879131
dmytrivka_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 13:07
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46000 м.куб
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08112, Україна, Київська область, село Дмитрівка, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2018 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 19:13
ПД ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА 2.doc
14 грудня 2018 19:13
ТД ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА 2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-26-000024 ● a1801a6d733340aa8514f843241ba9d3
  • Статус: завершено ● Дата: 08 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019 17:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.02.2019 № 38
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 38

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-14-002676-c 14.12.2018
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-28 11:50:47

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедур на придбання природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-14-002676-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із питання:
За яких обґрунтованих підстав укладено додаткові угоди за договором від 28.01.2019 № 19-384, щодо збільшення ціни за одиницю товару?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 462 208,00
UAH з ПДВ
462 208,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут" 630 200,00
UAH з ПДВ
538 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 19:15
Електронний підпис
11 січня 2019 19:14
часть 2.pdf
11 січня 2019 19:14
МВС.pdf
11 січня 2019 19:14
ДФС.pdf
29 грудня 2018 19:08
Електронний підпис
29 грудня 2018 19:08
ПРОТОКОЛ.pdf
29 грудня 2018 19:08
ПРОТОКОЛ ПРИЗНАЧЕННЯ.pdf
29 грудня 2018 19:07
НАКАЗ №4.pdf
29 грудня 2018 19:07
КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
29 грудня 2018 19:07
Копія опису к статуту.pdf
29 грудня 2018 19:07
АКТИ ХІМ ТЕХ.pdf
29 грудня 2018 19:07
Уповноваж особа.pdf
29 грудня 2018 19:07
Технічні якісні.pdf
29 грудня 2018 19:07
Проект.pdf
29 грудня 2018 19:07
Паспорта.pdf
29 грудня 2018 19:07
Ліцензія.pdf
29 грудня 2018 19:07
Лист-гарантія.pdf
29 грудня 2018 19:07
Договор.pdf
29 грудня 2018 19:07
Довідка.pdf
29 грудня 2018 19:07
Довідка тендерной.pdf
29 грудня 2018 19:07
Довідка 8.pdf
29 грудня 2018 19:07
Довідка 6.pdf
29 грудня 2018 19:07
Довідка 5.pdf
29 грудня 2018 19:07
Довідка 4.pdf
29 грудня 2018 19:07
Довідка 3.pdf
29 грудня 2018 19:07
Довідка 2.pdf
29 грудня 2018 19:07
аналогічні.pdf

Публічні документи

26 грудня 2018 09:12
Договір Вест Гей.pdf
26 грудня 2018 09:12
Додаток 1.pdf
26 грудня 2018 09:12
Витяг.pdf
26 грудня 2018 09:12
Гарантійка.pdf
26 грудня 2018 09:12
довідка.pdf
26 грудня 2018 09:12
Довідка щодо санкцій.pdf
26 грудня 2018 09:12
Лист гарантія.pdf
26 грудня 2018 09:12
Гарантійний лист.pdf
26 грудня 2018 09:12
Лист згода до договору.pdf
26 грудня 2018 09:12
Довідка щодо ліцензії.pdf
26 грудня 2018 09:12
тех вимоги.pdf
26 грудня 2018 09:12
ПРопозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
Переможець 462 208,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 23:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

09 січня 2019 23:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2019 23:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
462 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 січня 2019 23:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 21:06
ДУ 4.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 21:05
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 20:59
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 22:37
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 січня 2019 22:35
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 19:23
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 січня 2019 19:19
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 19:03
Договір 19-384.pdf укладений
29 січня 2019 18:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №1 від 29.01.2019 року
Номер договору про закупівлю: 19-384
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-384
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №2 від 30.01.2019 року
Номер договору про закупівлю: 19-384
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-384
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням даної Додаткової угоди.. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 19-384
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 462 208,00
UAH (в тому числі ПДВ 77 034,67 UAH)