Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41859118 |
Місцезнаходження: | 16300, Україна , Чернігівська обл., смт. Куликівка, вул. МИРУ, буд. 93 |
Контактна особа: |
Альона Наталуха +380984898713 natalukhaaliona@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2018 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2018 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 482 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 410,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2018 16:32 |
ДОГОВІР додаток №4.doc |
13 грудня 2018 16:32 |
ТД_паливо управління освіти редактірована.DOC |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-22-000004 ● d091347210114e63a3da63a84c2aa4fc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2018 14:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.12.2018 № 1
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 лютого 2017 року № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 22.12.2018 № 1
Витяг з переліку
процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2018-12-13-004371-c 13.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-26 17:51:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі автомобіля легкового (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-004371-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. У зв’язку з чим Управлінням освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради (далі – Замовник) не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2018-12-13-004371-c, як передбачено частиною другою ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абз.2 п.2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, відповідно до яких створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису?
2. Поясніть, чому в тендерній документації не встановлено вимоги щодо:
- надання учасниками документального підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону;
- надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-12-27 09:26:30
Відповідь на запит про надання пояснень
Управління ОКТСМС не закуповувало легкового автомобіля
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-27 14:30:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 – «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-004371-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. У зв’язку з чим Управлінням освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради (далі – Замовник) не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2018-12-13-004371-c, як передбачено частиною другою ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абз.2 п.2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, відповідно до яких створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису?
2. Поясніть, чому в тендерній документації не встановлено вимоги щодо:
- надання учасниками документального підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону;
- надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2019 |
Порушення не виявлено