Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 та ДП
Очікувана вартість
1 482 060,00 UAH
UA-2018-12-13-004371-c 31730e10da004925b1f33f412a2fcdc4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Альона Наталуха

+380984898713 natalukhaaliona@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41859118
Місцезнаходження: 16300, Україна , Чернігівська обл., смт. Куликівка, вул. МИРУ, буд. 93
Контактна особа: Альона Наталуха
+380984898713
natalukhaaliona@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 18:00
Очікувана вартість: 1 482 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 410,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42795 літр
Бензин А-92 та ДП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт.Куликівка, вул.Миру 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-22-000004 ● d091347210114e63a3da63a84c2aa4fc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2018 14:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.12.2018 № 1
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 лютого 2017 року № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА



ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 22.12.2018 № 1




Витяг з переліку
процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2018-12-13-004371-c 13.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-26 17:51:44

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі автомобіля легкового (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-004371-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. У зв’язку з чим Управлінням освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради (далі – Замовник) не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2018-12-13-004371-c, як передбачено частиною другою ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абз.2 п.2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, відповідно до яких створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису?
2. Поясніть, чому в тендерній документації не встановлено вимоги щодо:
- надання учасниками документального підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону;
- надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-27 09:26:30

Відповідь на запит про надання пояснень

Управління ОКТСМС не закуповувало легкового автомобіля

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-27 14:30:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 – «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-004371-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. У зв’язку з чим Управлінням освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради (далі – Замовник) не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2018-12-13-004371-c, як передбачено частиною другою ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абз.2 п.2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, відповідно до яких створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису?
2. Поясніть, чому в тендерній документації не встановлено вимоги щодо:
- надання учасниками документального підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону;
- надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Дата відміни
28 грудня 2018 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій