Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти
Очікувана вартість
824 047,00 UAH
UA-2018-12-13-001607-c 671b51b515ac45e8a978c382792df516
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Наталуха

+380984898713 natalukhaaliona@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41859118
Місцезнаходження: 16300, Україна , Чернігівська обл., смт. Куликівка, вул. МИРУ, буд. 93
Контактна особа: Альона Наталуха
+380984898713
natalukhaaliona@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 14:00
Очікувана вартість: 824 047,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 120,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Молочні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт.Куликівка, вул.Миру 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2018 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 12:17
ДОГОВІР додаток 5.doc
13 грудня 2018 12:17
додаток №2 до договору.docx
13 грудня 2018 12:17
додаток №7 до ТД.docx
13 грудня 2018 12:17
ТД МОЛОЧНІ продукти 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-22-000005 ● d7634e4bfcad431c9606d9aff14108d2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2018 13:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.12.2018 № 1
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 лютого 2017 року № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА



ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 22.12.2018 № 1



Витяг з переліку
процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2018-12-13-001607-c 13.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-26 18:00:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Молочні продукти» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-001607-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. На яких підставах Управлінням освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради (далі – Замовник) зазначено код предмета закупівлі за показником третьої цифри (ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти), що не відповідає вимогам абз.2 частини першої розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454?
2. Зазначити, чому Замовником в п.8 оголошення про проведення відкритих торгів передбачено місце поставки товарів: вул. Миру, 93,
смт. Куликівка, Чернігівська область, Україна 16300, при цьому в пп.4.3 п.4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено місце поставки товарів: «додаток № 7», яким передбачено місце поставки товарів по 11-ти різних адресах закладів загальної середньої освіти та по 12-ти адресах закладів дошкільної освіти?
3. У зв’язку з чим, в п.1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, при тому, що в п.13 оголошення про проведення відкритих торгів зазначено «кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 14:00»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Акціонерне товариство "Базис" 621 248,10
UAH з ПДВ
621 248,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 14:16
Електронний підпис
27 грудня 2018 14:13
молочні продукти 2.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Акціонерне товариство "БАЗИС"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 грудня 2018 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій