Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41859118 |
Місцезнаходження: | 16300, Україна , Чернігівська обл., смт. Куликівка, вул. МИРУ, буд. 93 |
Контактна особа: |
Альона Наталуха +380984898713 natalukhaaliona@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2018 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2018 14:00 |
Очікувана вартість: | 824 047,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 120,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2018 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2018 12:17 |
ДОГОВІР додаток 5.doc | |
13 грудня 2018 12:17 |
додаток №2 до договору.docx | |
13 грудня 2018 12:17 |
додаток №7 до ТД.docx | |
13 грудня 2018 12:17 |
ТД МОЛОЧНІ продукти 2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-22-000005 ● d7634e4bfcad431c9606d9aff14108d2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2018 13:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.12.2018 № 1
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 лютого 2017 року № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 22.12.2018 № 1
Витяг з переліку
процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2018-12-13-001607-c 13.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-26 18:00:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молочні продукти» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-001607-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. На яких підставах Управлінням освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради (далі – Замовник) зазначено код предмета закупівлі за показником третьої цифри (ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти), що не відповідає вимогам абз.2 частини першої розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454?
2. Зазначити, чому Замовником в п.8 оголошення про проведення відкритих торгів передбачено місце поставки товарів: вул. Миру, 93,
смт. Куликівка, Чернігівська область, Україна 16300, при цьому в пп.4.3 п.4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено місце поставки товарів: «додаток № 7», яким передбачено місце поставки товарів по 11-ти різних адресах закладів загальної середньої освіти та по 12-ти адресах закладів дошкільної освіти?
3. У зв’язку з чим, в п.1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, при тому, що в п.13 оголошення про проведення відкритих торгів зазначено «кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 14:00»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2019 |
Порушення не виявлено