Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Господарські товари
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2018-12-13-000537-b ● 6c7c45fd67b141bcbdb32c803e13c3b0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Воронін Анатолій Васильович kmkl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2018 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2018 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2018 12:00 |
Очікувана вартість: | 32 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Придбання товару без попередньої оплати
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Придбання товару без попередньої оплати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
254 штуки
Господарські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2018 12:34 |
Кваліфікаційні вимоги КМКЛ №2.docx |
13 грудня 2018 12:34 |
Проект договору постачання.doc |
13 грудня 2018 12:34 |
Технічний опис предмета закупівлі.docx |
13 грудня 2018 12:34 |
Цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 грудня 2018 09:29
Дата відповіді: 14 грудня 2018 09:43
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В даному випадку, що у Вашому розумінні аналог, наприклад , відра пластикового з кришкою 15л. і т.д. ( коли є технічний опис предмета закупівлі)?
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Осташевський Я.I. #3323603353 |
Переможець |
31 033,30
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2018 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2018 10:59
|
Осташевський.PDF | укладений |
21 грудня 2018 10:59
|