Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарські товари
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2018-12-13-000537-b 6c7c45fd67b141bcbdb32c803e13c3b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2018 12:00
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Придбання товару без попередньої оплати

В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Придбання товару без попередньої оплати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
254 штуки
Господарські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 грудня 2018 09:29
Дата відповіді: 14 грудня 2018 09:43
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даному випадку, що у Вашому розумінні аналог, наприклад , відра пластикового з кришкою 15л. і т.д. ( коли є технічний опис предмета закупівлі)?

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Осташевський Я.I. 31 033,30
UAH з ПДВ
31 033,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 12:24
Серветка.pdf
14 грудня 2018 12:24
Цінова пропозиція.pdf
14 грудня 2018 12:24
Техвимоги.pdf
14 грудня 2018 12:24
право підпису.pdf
14 грудня 2018 12:24
Пластик АЛЕАНА.pdf
14 грудня 2018 12:24
наказ про призначення.pdf
14 грудня 2018 12:24
Довідка з банку.pdf
14 грудня 2018 12:24
відомості.pdf
14 грудня 2018 12:24
Витяг ПДВ.pdf
14 грудня 2018 12:24
Виписка.pdf
14 грудня 2018 12:24
Ведра пластмасовые.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Осташевський Я.I.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Осташевський Я.I.
#3323603353
Переможець 31 033,30
UAH з ПДВ
18 грудня 2018 10:09

Документи

18 грудня 2018 10:09
Електронний підпис
18 грудня 2018 10:08
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2018 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Осташевський Я.I.
#3323603353
31 033,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2018 10:09
Електронний підпис
18 грудня 2018 10:08
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 15:18
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 10:59
Осташевський.PDF укладений
21 грудня 2018 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 31 033,30
UAH з ПДВ