Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розхідні матеріали для профорієнтації за напрямком майстерні типографії
Очікувана вартість
89 477,97 UAH
UA-2018-12-12-004298-c 003a6d990fb34d3ab703bd405086c1b8
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тараненко Олена Петрівна

+380444670013 dzo@dytyna.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Київський міський центр реабілітації дітей з інвалідністю
Код ЄДРПОУ: 41055234
Місцезнаходження: 04086, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Олени Теліги, буд. 37-Г
Контактна особа: Тараненко Олена Петрівна
+380444670013
dzo@dytyna.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 19:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 19:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2018 19:12
Очікувана вартість: 89 477,97 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

12 грудня 2018 19:08
Оголошення
12 грудня 2018 19:08
протокол засідання ТК

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Запчастини та офісна техніка
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 25 563,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 128,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

14 measures.name.symbol
Запчастини та офісна техніка
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не визначено
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04086, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Олени Теліги 37-Г
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 13 грудня 2018 09:20
Дата відповіді: 13 грудня 2018 09:40
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Так, ми допускаємо на торги аналоги і еквіваленти, але запропонований вами товар повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, зазначеним в Додатку 1 до Оголошення

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій