Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЯСЛА-САДОК №4 "ЗІРОЧКА" ГАЙСИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26243131 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., Гайсин, вул.ПРОЛЕТАРСЬКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Вдовиченко Наталія 380433427174 dnz4zirochka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2018 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2018 11:59 |
Очікувана вартість: | 1 048 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 242,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2018 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2018 16:20 |
пд.docx | |
12 грудня 2018 16:20 |
ТД1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-27-000032 ● 36e310c028f8497a887ec62ba386be37
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2021 09:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.04.2021 №281
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 27.04.2021 №281
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2018-12-12-002092-а 12.12.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-30 13:29:36
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-12-12-002092-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав укладено додаткові угоди від 25 січня 2019 року №1, від 30 січня 2019 року №2, від 17 липня 2019 року №3 до договору про постачання природного газу для потреб не побутових споживачів від 22 січня 2019 року №19-269, якими збільшено ціну за одиницю товару та зазначити обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-06 09:46:41
Пояснення
Закупівлю природного газу на 2019р. було розпочато в грудні 2018р. та завершено підписанням договору 22.01.2019р за №19-269 з ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» м. Харків.
Переможцем ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» вибрала система «Прозоро».
Згідно договору 19-269 ціна газу була 9632,00
По 1 додатковій угоді - 9632+10%= 10595,00
По 2 податковій угоді - 10595 +10% = 11650,00
Для підняття ціни на природний газ було надані експертні висновки: Житомирської торгово-промислової палати.
Не підписання додаткових угод спонукало б до відмови бронюванню газу на лютий 2019р. Залишити дитячий садок без опалення та починаючи нові торги на природний газ не кращий варіант.
Заступник голови тендерного комітету Н.П.Вдовиченко
(Головний бухгалтер)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-13 13:30:08
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-12-12-002092-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, в якому передбачена зазначена закупівля?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-18 10:01:10
Річний план по закупівлі природного газу
Річний план по закупвлі природного газу в "Прозоро" оприлюднено за номером UA-P-2018-12-12-003954-b
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-13 14:14:05
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-12-12-002092-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору про постачання природного газу для потреб не побутових споживачів від 22 січня 2019 року №19-269?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-18 10:18:48
Звіт про виконання договору №19-269
Звіт про виконання договору не був оприлюднений по техніним причинам. За 2019р. за природний газ було проведено оплату ТОВ"Укртрансервіс-груп в сумі 487380,42грн. Виписки про оплату додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення по Договору за №19-269 від 22 січня 2019р. усунути не має можливості. Надалі при заключні та виконанні договорів з поставщиками не будемо допускати подібних порушень. Заступник голови тендерного комітету Н.П.Вдовиченко
2021-05-24 10:17:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
732 032,00
UAH з ПДВ
|
732 032,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" |
739 808,32
UAH з ПДВ
|
739 808,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593 |
Переможець |
732 032,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2019 10:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 11:46
|
протокол2020.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 08:52
|
договгаз.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 08:47
|
дог3.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2019 11:10
|
дог2.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2019 11:10
|
дог1.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2019 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 13:17
|
дог газ 2.pdf | зміни до договору |
17 липня 2019 13:08
|
дог газ 1.pdf | зміни до договору |
17 липня 2019 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2019 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2019 09:11
|
scan 2.jpg | зміни до договору |
30 січня 2019 09:08
|
scan 1.jpg | зміни до договору |
30 січня 2019 09:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2019 12:57
|
scan 2.jpg | зміни до договору |
25 січня 2019 12:51
|
scan 1.jpg | зміни до договору |
25 січня 2019 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2019 12:55
|
договір.pdf | укладений |
22 січня 2019 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшена ціна ,зменшення кількості |
Номер договору про закупівлю: | 19-269 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додат.угода №1 до дог. №19-269 від 22.01.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшена кількість , збільшена ціна |
Номер договору про закупівлю: | 19-269 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 до дог. №19-269 від 22.01.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |