Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо, газ скраплений)
Очікувана вартість
544 345,80 UAH
UA-2018-12-12-000845-b 2b83926f0c944858a4b38cbe0886fbc3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладуненко Павло Юрійович

0675798559 pasha@kspim.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне спеціалізоване підприємство "Інженерні мережі"
Код ЄДРПОУ: 37577078
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська область, місто Харків, проспект Перемоги 50-Б
Контактна особа: Гладуненко Павло Юрійович
0675798559
pasha@kspim.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 28 грудня 2018 15:42
Очікувана вартість: 544 345,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 721,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо, газ скраплений
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26340 л
Бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо, газ скраплений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 16:01
Тендерна документація.pdf
12 грудня 2018 16:01
Додаток №5 - Договір.pdf
12 грудня 2018 16:01
Додаток №3.pdf
12 грудня 2018 16:01
Додаток №2.pdf
12 грудня 2018 16:01
Додаток №4.pdf
12 грудня 2018 16:01
Додаток №1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-18-000025 ● e790ca4d8b3048e58f2086f9d2ba3b3c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2019 16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.01.2019 № 03
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника В. КАЛІННІКОВ



Додаток 1
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.01.2019 № 03

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

6 UA-2018-12-12-000845-b 12.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДАСУ встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТІМ ОЙЛ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та прийняв рішення про визначення такого учасника переможцем процедури закупівлі, а також зазначає, що переможцем ТОВ «ТІМ ОЙЛ» на порушення вимог абзацу другого частини третьої статті 17 Закону та підпункту 3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації не надано у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документальне підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 6 частини першої статті 17 Закон, для відхилення його пропозиції. В свою чергу, Замовником на виконання вимог Закону, та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду питання відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТІМ ОЙЛ» від 18.01.2019 № 6 прийнято рішення про відхилення даної пропозиції. Так, згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 18.01.2019 визнав торги такими, що не відбулися, відповідно до абзацу третього частини другої статті 31 Закону. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТІМ ОЙЛ» вимогам тендерної документації, а саме того, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТІМ ОЙЛ» надано скан-копію договору від 08.11.2017 № 8, який укладено з ДП «Підприємство ДКВС (43) та копію видаткових накладних на паливо-мастильні матеріали за 2018 рік, за даними яких не можливо дослідити повноту і своєчасність виконання аналогічного договору, оскільки в зазначеному договорі не зазначено конкретну ціну договору, кількість та строки поставки, що не відповідає вимогам підпункту 5.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначаємо, що наданий договір на даний час діючий, будь-яких претензій та судових спорів щодо нього у сторін не має, тому враховуючи те, що дана пропозиція є найвигіднішою, Замовник тендеру вважає цієї документації достатньою для аналізу даного контрагента, як благонадійного. Щодо питання відсутності в тендерній документації в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі необхідності застосування заходів із захисту довкілля (зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 3 частини другої статті 22 Закону) повідомляємо, що Замовником в тендерній документації запитувана довідка в довільній формі про дотримання заходів із захисту довкілля, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її наявності), проте помилково запитувана в іншому розділі тендерної документації (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції). Також повідомляємо, що наразі немає технічної можливості внесення змін до тендерної документації у зв’язку з визнанням 18.01.2019р. торгів такими, що не відбулися, відповідно до абзацу третього частини другої статті 31 Закону. Проте, КСП «Інженерні мережі» обов’язково врахує надані рекомендації та зауваження в наступних умовах тендерної документації для уникнення відповідних порушень законодавства в галузі державних закупівель.

2019-02-12 13:23:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 418 784,40
UAH з ПДВ
409 712,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ ОЙЛ" 441 750,00
UAH з ПДВ
412 716,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 464 251,80
UAH з ПДВ
464 251,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 483 108,00
UAH з ПДВ
483 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 16:57
Електронний підпис
27 грудня 2018 16:51
21. Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2018 16:51
16. Проект договору.pdf
27 грудня 2018 16:51
12. Мережа АЗС.pdf
27 грудня 2018 16:51
2. Наказ № 560-К.pdf

Публічні документи

03 січня 2019 16:05
лист ст_44.pdf
03 січня 2019 16:05
лист несудимость.pdf
03 січня 2019 16:05
ДОВІДКА ДФС.pdf
27 грудня 2018 16:40
ДП ПДКВСУ № 43.pdf
27 грудня 2018 16:40
propozitsia.pdf

Публічні документи

21 грудня 2018 17:38
Електронний підпис
21 грудня 2018 16:11
протокол завірений.PDF
21 грудня 2018 16:11
зразки талонів Вог.PDF
21 грудня 2018 16:11
паспорт наді(копія).PDF
21 грудня 2018 16:11
паспорт.pdf
21 грудня 2018 16:11
про відкриття рахунку.pdf
21 грудня 2018 16:11
МВС від 6.12.18.pdf
21 грудня 2018 16:11
наказ (завірений_).PDF
21 грудня 2018 16:11
наказ(антикорупційна).pdf
21 грудня 2018 16:11
виписка завірена.PDF
21 грудня 2018 16:11
сертифікати ВОГ.rar
21 грудня 2018 16:10
всі АЗС ВОГ.PDF
21 грудня 2018 16:10
талони Інтеркард.PDF
21 грудня 2018 16:10
талони інтер кард 92.PDF
21 грудня 2018 16:10
Договір ВОГ шк(Львів).PDF
21 грудня 2018 16:10
Договір Вог ПК.pdf
21 грудня 2018 16:10
Договір ВОГ (Житомир).PDF
21 грудня 2018 16:10
договір шк завірений.PDF
21 грудня 2018 16:10
договір пк заврений.PDF
21 грудня 2018 16:10
Вог.rar
21 грудня 2018 16:10
опис статуту.rar
21 грудня 2018 16:10
Установчі.rar
21 грудня 2018 16:10
Інженерні мережі.rar

Публічні документи

27 грудня 2018 16:13
Лист БНК реал.pdf
27 грудня 2018 16:13
Договір_ОК_КГНГ_5584-17.pdf
27 грудня 2018 16:13
Паспорт Кучабська.pdf
27 грудня 2018 16:13
Наказ_директор_ОК.pdf
27 грудня 2018 16:13
Наказ_АП №3.pdf
27 грудня 2018 16:13
гарантійний лист _БНК.pdf
27 грудня 2018 16:13
Опис документів.pdf
27 грудня 2018 16:13
Код опису ОК-1.pdf
27 грудня 2018 16:13
відомості _09112018.pdf
27 грудня 2018 16:13
Витяг_09_11_2018.doc
27 грудня 2018 16:13
Витяг з реєстру ПДВ_ОК.PDF
27 грудня 2018 16:13
Витяг ЄДРПОУ 4.10.18.pdf
27 грудня 2018 16:13
Сертификат газ СПБТ .pdf
27 грудня 2018 16:13
паспорт ДТЗ1582.PDF
27 грудня 2018 16:13
паспорт ДПЛ 1476.PDF
27 грудня 2018 16:13
Паспорт газ від 28.03.2018р.pdf
27 грудня 2018 16:13
паспорт А-95 1519.PDF
27 грудня 2018 16:13
паспорт А-92 1581.PDF
27 грудня 2018 16:13
29 Лист-пояснення.pdf
27 грудня 2018 16:13
28 Лист-пояснення.pdf
27 грудня 2018 16:13
27 Лист-гарантія ЗУ.pdf
27 грудня 2018 16:13
22 Довідка.pdf
27 грудня 2018 16:13
21 Довідка ДСТУ.pdf
27 грудня 2018 16:13
13 Лист про помилки.pdf
27 грудня 2018 16:13
11 Проект договору.pdf
27 грудня 2018 16:13
7 Довідка АЗС.pdf
27 грудня 2018 16:13
6 Техн,якіс.,кіл. згода.pdf
27 грудня 2018 16:13
5 Техн,якіс.,кіл..pdf
27 грудня 2018 16:13
3 Довідка МТБ.pdf
27 грудня 2018 16:13
2 Ст.17.pdf
27 грудня 2018 16:13
1 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ ОЙЛ"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
Відхилено 409 712,40
UAH з ПДВ
29 грудня 2018 14:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ ОЙЛ"
#41579927
Рішення скасоване 412 716,00
UAH з ПДВ
18 січня 2019 15:47
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Очікує рішення 464 251,80
UAH з ПДВ
18 січня 2019 15:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ ОЙЛ"
#41579927
Відхилено 412 716,00
UAH з ПДВ
18 січня 2019 15:47

Документи

29 грудня 2018 14:25
Електронний підпис
29 грудня 2018 14:25
Протокол №80.pdf

Документи

29 грудня 2018 14:32
Електронний підпис
29 грудня 2018 14:32
Протокол №81.pdf

Документи

18 січня 2019 15:47
Електронний підпис
18 січня 2019 15:47
Протокол №6.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 січня 2019 15:56
Коментар щодо відміни: Згідно з частиною 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922- VIII (із змінами) у зв’язку з скороченням видатків на закупівлю.
Документи:
18 січня 2019 15:56
Протокол №7.pdf