Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне спеціалізоване підприємство "Інженерні мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 37577078 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська область, місто Харків, проспект Перемоги 50-Б |
Контактна особа: |
Гладуненко Павло Юрійович 0675798559 pasha@kspim.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2018 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2018 15:42 |
Очікувана вартість: | 544 345,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 721,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2018 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2018 16:01 |
Тендерна документація.pdf | |
12 грудня 2018 16:01 |
Додаток №5 - Договір.pdf | |
12 грудня 2018 16:01 |
Додаток №3.pdf | |
12 грудня 2018 16:01 |
Додаток №2.pdf | |
12 грудня 2018 16:01 |
Додаток №4.pdf | |
12 грудня 2018 16:01 |
Додаток №1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-18-000025 ● e790ca4d8b3048e58f2086f9d2ba3b3c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2019 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.01.2019 № 03
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника В. КАЛІННІКОВ
Додаток 1
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.01.2019 № 03
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
6 UA-2018-12-12-000845-b 12.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДАСУ встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТІМ ОЙЛ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та прийняв рішення про визначення такого учасника переможцем процедури закупівлі, а також зазначає, що переможцем ТОВ «ТІМ ОЙЛ» на порушення вимог абзацу другого частини третьої статті 17 Закону та підпункту 3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації не надано у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документальне підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 6 частини першої статті 17 Закон, для відхилення його пропозиції. В свою чергу, Замовником на виконання вимог Закону, та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду питання відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТІМ ОЙЛ» від 18.01.2019 № 6 прийнято рішення про відхилення даної пропозиції. Так, згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 18.01.2019 визнав торги такими, що не відбулися, відповідно до абзацу третього частини другої статті 31 Закону. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТІМ ОЙЛ» вимогам тендерної документації, а саме того, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТІМ ОЙЛ» надано скан-копію договору від 08.11.2017 № 8, який укладено з ДП «Підприємство ДКВС (43) та копію видаткових накладних на паливо-мастильні матеріали за 2018 рік, за даними яких не можливо дослідити повноту і своєчасність виконання аналогічного договору, оскільки в зазначеному договорі не зазначено конкретну ціну договору, кількість та строки поставки, що не відповідає вимогам підпункту 5.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначаємо, що наданий договір на даний час діючий, будь-яких претензій та судових спорів щодо нього у сторін не має, тому враховуючи те, що дана пропозиція є найвигіднішою, Замовник тендеру вважає цієї документації достатньою для аналізу даного контрагента, як благонадійного. Щодо питання відсутності в тендерній документації в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі необхідності застосування заходів із захисту довкілля (зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 3 частини другої статті 22 Закону) повідомляємо, що Замовником в тендерній документації запитувана довідка в довільній формі про дотримання заходів із захисту довкілля, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її наявності), проте помилково запитувана в іншому розділі тендерної документації (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції). Також повідомляємо, що наразі немає технічної можливості внесення змін до тендерної документації у зв’язку з визнанням 18.01.2019р. торгів такими, що не відбулися, відповідно до абзацу третього частини другої статті 31 Закону. Проте, КСП «Інженерні мережі» обов’язково врахує надані рекомендації та зауваження в наступних умовах тендерної документації для уникнення відповідних порушень законодавства в галузі державних закупівель.
2019-02-12 13:23:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" |
418 784,40
UAH з ПДВ
|
409 712,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ ОЙЛ" |
441 750,00
UAH з ПДВ
|
412 716,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
464 251,80
UAH з ПДВ
|
464 251,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
483 108,00
UAH з ПДВ
|
483 108,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" #41022256 |
Відхилено |
409 712,40
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2018 14:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ ОЙЛ" #41579927 |
Рішення скасоване |
412 716,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2019 15:47
|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Очікує рішення |
464 251,80
UAH з ПДВ
|
18 січня 2019 15:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ ОЙЛ" #41579927 |
Відхилено |
412 716,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2019 15:47
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 18 січня 2019 15:56 |
Коментар щодо відміни: | Згідно з частиною 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922- VIII (із змінами) у зв’язку з скороченням видатків на закупівлю. |
18 січня 2019 15:56
|
Протокол №7.pdf |