Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНЗ "Ярмолинецький агропромисловий центр професійної освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 25994450 |
Місцезнаходження: | 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, вул. Пушкіна, 2 |
Контактна особа: |
Гриб Тарас Олександрович +380971742692 taras_g@mail.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2018 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2018 15:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2018 15:25 |
Початок аукціону: | 02 січня 2019 12:47 |
Очікувана вартість: | 808 142,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2018 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2018 15:20 |
ТД_газ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-17-000023 ● 5202713ffdda4634869f913d17655107
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2019 14:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2019 № 3
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.01.2018 №3
Перелік процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2018-12-12-000748-b 12.12.2018 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Згідно рішення тендерного комітету, протокол від 10 січня 2019 року (5-й робочий день після оцінки пропозицій) продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТРАНСГАЗЕНЕРГО" (39851007) на закупівлю код ДК 021:2015 - 09120000-6 «Газове паливо» (природний газ) до 20 робочих днів з дати визначення найбільш економічно вигідної пропозиції у зв’язку з детальним та об»єктивним вивченням тендерної пропозиції та можливим надісланням запитів за уточненням інформації наданої у складі тендерної документації в порядку ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол додається). Разом з тим, ст. 10, 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає встановленого строку для оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи вищевказане, у тендерного комітету ДНЗ "Ярмолинецький агропромисловий центр професійної освіти" не має законних підстав для відміни торгів, оскільки під час проведення процедури закупівлі Замовником торгів дотримано усі вимоги чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
2019-01-18 18:06:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто (оприлюднено рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції (протокол від 10.01.2019 №6).
2019-01-23 16:30:40
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНСГАЗЕНЕРГО" #39851007 |
Переможець |
712 530,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2019 18:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2020 14:17
|
ДУ 20_ 30.01.2020.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:38
|
Додаткова угода26.12.2019 р 20_..pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 17:23
|
ДУ 4 29.11.2019.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2019 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 17:19
|
ДУ 3 29.11.2019.jpg | зміни до договору |
02 грудня 2019 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2019 18:01
|
додаткова угода на зменшення 29.01.2019.pdf | зміни до договору |
30 січня 2019 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2019 17:42
|
договір | укладений |
30 січня 2019 17:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19/338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19/338 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 19/338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19/338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 19/338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 19/338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |