Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

природний газ
Очікувана вартість
808 142,40 UAH
UA-2018-12-12-000748-b cac44c7264854455a7cfca84fd679e4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриб Тарас Олександрович

+380971742692 taras_g@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНЗ "Ярмолинецький агропромисловий центр професійної освіти"
Код ЄДРПОУ: 25994450
Місцезнаходження: 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, вул. Пушкіна, 2
Контактна особа: Гриб Тарас Олександрович
+380971742692
taras_g@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2018 15:25
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 15:25
Початок аукціону: 02 січня 2019 12:47
Очікувана вартість: 808 142,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58500 м.куб
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Хмельницька область, Ярмолинецький район, газорозподільна система, до якої підключені приміщення Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2018 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 15:20
ТД_газ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-17-000023 ● 5202713ffdda4634869f913d17655107
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2019 14:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.01.2019 № 3

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.01.2018 №3

Перелік процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2018-12-12-000748-b 12.12.2018 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Згідно рішення тендерного комітету, протокол від 10 січня 2019 року (5-й робочий день після оцінки пропозицій) продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТРАНСГАЗЕНЕРГО" (39851007) на закупівлю код ДК 021:2015 - 09120000-6 «Газове паливо» (природний газ) до 20 робочих днів з дати визначення найбільш економічно вигідної пропозиції у зв’язку з детальним та об»єктивним вивченням тендерної пропозиції та можливим надісланням запитів за уточненням інформації наданої у складі тендерної документації в порядку ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол додається). Разом з тим, ст. 10, 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає встановленого строку для оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи вищевказане, у тендерного комітету ДНЗ "Ярмолинецький агропромисловий центр професійної освіти" не має законних підстав для відміни торгів, оскільки під час проведення процедури закупівлі Замовником торгів дотримано усі вимоги чинного законодавства в сфері публічних закупівель.

2019-01-18 18:06:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто (оприлюднено рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції (протокол від 10.01.2019 №6).

2019-01-23 16:30:40

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНСГАЗЕНЕРГО" 712 530,00
UAH з ПДВ
712 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 807 000,00
UAH з ПДВ
807 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 09:02
МВД1.jpg
28 грудня 2018 14:24
Електронний підпис
28 грудня 2018 14:21
Тендерна документація.rar
28 грудня 2018 14:21
аналог договора.rar
28 грудня 2018 14:21
якість товару..pdf
28 грудня 2018 14:21
ТП.pdf
28 грудня 2018 14:21
ПаспортУТГ.PDF
28 грудня 2018 14:21
Лист Статут.pdf
28 грудня 2018 14:21
Згода відхилення 5.2.6.pdf
28 грудня 2018 14:21
Договор.pdf
28 грудня 2018 14:21
Договор відключення.PDF
28 грудня 2018 14:21
30.1. Банк Гарантії.pdf
28 грудня 2018 14:21
30. гарантии.pdf

Публічні документи

25 грудня 2018 10:01
Електронний підпис
25 грудня 2018 10:01
10. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНСГАЗЕНЕРГО"

ТОВ "АС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНСГАЗЕНЕРГО"
#39851007
Переможець 712 530,00
UAH з ПДВ
18 січня 2019 18:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНСГАЗЕНЕРГО"
#39851007
712 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 14:17
ДУ 20_ 30.01.2020.pdf зміни до договору
30 січня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:38
Додаткова угода26.12.2019 р 20_..pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:36
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 17:23
ДУ 4 29.11.2019.PDF зміни до договору
02 грудня 2019 17:22
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 17:19
ДУ 3 29.11.2019.jpg зміни до договору
02 грудня 2019 17:17
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 17:14
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 18:01
додаткова угода на зменшення 29.01.2019.pdf зміни до договору
30 січня 2019 17:59
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 17:42
договір укладений
30 січня 2019 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19/338
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/338
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 19/338
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19/338
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 19/338
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 19/338
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 446 130,54
UAH (в тому числі ПДВ 74 355,09 UAH)