Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо
Очікувана вартість
1 527 000,00 UAH
UA-2018-12-12-000483-a ● 21fe7471e8b448e1a5e10156617941bd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" |
Код ЄДРПОУ: | 03345018 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23 |
Контактна особа: |
Колодій Антон +380612343511 eluavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2018 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2018 15:23 |
Очікувана вартість: | 1 527 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 635,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, За адресою постачальника (АЗС у м.Запоріжжя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2018 10:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2018 10:52 |
Додаток 5.docx | |
12 грудня 2018 10:52 |
Додаток 4.docx | |
12 грудня 2018 10:52 |
Тендерна документація.docx | |
12 грудня 2018 10:52 |
Додаток 7.docx | |
12 грудня 2018 10:51 |
Додаток 6.docx | |
12 грудня 2018 10:51 |
Додаток 2.docx | |
12 грудня 2018 10:51 |
Додаток 3.docx | |
12 грудня 2018 10:51 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 12 грудня 2018 13:32
Дата відповіді: 13 грудня 2018 08:26
1. Чи можлива зміна умов розрахунку - з відстрочки платежу на передплату? 2. Чи можливо в якості підтвердження підстав відпуску пального через АЗС надати гарантійний лист емітента талонів про можливість отоварювання карток на АЗС згідно з наданим переліком? 3. Чи можливе надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в довільній формі, без зазначення всього майна та без надання підтверджуючих .правові підстави користування документів? 4. Чи можливе виключення п. 6.3.5 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 6. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору? 8.Чи можливе надання довідки про наявність парцівників в довільній формі? 9.Чи можливе надання довідки про наявність працівників, серед яких є працівники, стаж роботи яких на підприємстві складає менше 2 років?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Неможливо;
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Неможливо;
5.Неможливо;
6.Неможливо;
7.Неможливо;
8.Неможливо;
9.Неможливо.
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Неможливо;
5.Неможливо;
6.Неможливо;
7.Неможливо;
8.Неможливо;
9.Неможливо.
баланс
Дата подання: 13 грудня 2018 19:04
Дата відповіді: 14 грудня 2018 10:29
Відповідно до Додатку 3 ТД учасник повинен надати Копію балансу підприємства за останній квартал або за останній звітний період.
Згідно п. 4. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до п.3 ст.11 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати.
Відповідно до п.п. в) п.137.5. Податкового Кодексу України Річний податковий (звітний) період встановлюється для таких платників податку:
платників податку, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), за попередній річний звітний (податковий) період, не перевищує 20 мільйонів гривень. При цьому до річного доходу від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначеного за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), включається дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), інші операційні доходи, фінансові доходи та інші доходи.
Якщо підприємство зареєстровано в 2018р., строк здачі фінансової звітності відповідно 28.02.2019р., тобто на момент кінцевої подачі пропозиції підприємство не має балансу.
Питання:
1. Можливо в цьому випадку надати довідку в довільній формі про відсутність балансу.
2. Чи не призведе подання зазначеної довідки замість балансу до відхилення пропозиції учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Встановлений кваліфікаційний критерій щодо подання фінансової звітності та рішення Загальних зборів учасників обумовлене Законом України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю.
За відсутністю в наявності у учасника балансу, у складі пропозиції необхідно подати лист-роз'яснення відсутності такого документу.
Проте, Рішення Загальних зборів про надання згоди на укладання договору за результатами даної закупівлі є обов'язковим.
За відсутністю в наявності у учасника балансу, у складі пропозиції необхідно подати лист-роз'яснення відсутності такого документу.
Проте, Рішення Загальних зборів про надання згоди на укладання договору за результатами даної закупівлі є обов'язковим.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-12-000483-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 11 січня 2019 13:19
Дата подання: 11 січня 2019 13:19
Скарга щодо прийнятих замовником рішень по відкритим торгам на закупівлю товару
Оскарження рішень прийнятих Замовником
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 січня 2019 10:07
Рішення від 15.01.2019 № 401.pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 10:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.01.2019 № 1016.pdf
Дата публікації: 31 січня 2019 15:36
Рішення від 30.01.2019 № 1016.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2019 19:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
1 505 000,00
UAH з ПДВ
|
1 505 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" |
1 524 000,00
UAH з ПДВ
|
1 524 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Гармонікс Плюс" |
1 527 000,00
UAH з ПДВ
|
1 527 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Відхилено |
1 505 000,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2019 10:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" #42032841 |
Переможець |
1 524 000,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2019 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2019 16:33
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
05 лютого 2019 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2019 16:23
|
Договір 8ЕЗ.pdf | укладений |
05 лютого 2019 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору. Узгоджене зменшення ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 8/ЕЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/ЕЗ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |