Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Очікувана вартість
1 527 000,00 UAH
UA-2018-12-12-000483-a 21fe7471e8b448e1a5e10156617941bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Антон

+380612343511 eluavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Колодій Антон
+380612343511
eluavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 28 грудня 2018 15:23
Очікувана вартість: 1 527 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 635,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, За адресою постачальника (АЗС у м.Запоріжжя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2018 10:52
Електронний підпис
12 грудня 2018 10:52
Додаток 5.docx
12 грудня 2018 10:52
Додаток 4.docx
12 грудня 2018 10:52
Тендерна документація.docx
12 грудня 2018 10:52
Додаток 7.docx
12 грудня 2018 10:51
Додаток 6.docx
12 грудня 2018 10:51
Додаток 2.docx
12 грудня 2018 10:51
Додаток 3.docx
12 грудня 2018 10:51
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 12 грудня 2018 13:32
Дата відповіді: 13 грудня 2018 08:26
1. Чи можлива зміна умов розрахунку - з відстрочки платежу на передплату? 2. Чи можливо в якості підтвердження підстав відпуску пального через АЗС надати гарантійний лист емітента талонів про можливість отоварювання карток на АЗС згідно з наданим переліком? 3. Чи можливе надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в довільній формі, без зазначення всього майна та без надання підтверджуючих .правові підстави користування документів? 4. Чи можливе виключення п. 6.3.5 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 6. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору? 8.Чи можливе надання довідки про наявність парцівників в довільній формі? 9.Чи можливе надання довідки про наявність працівників, серед яких є працівники, стаж роботи яких на підприємстві складає менше 2 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Неможливо;
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Неможливо;
5.Неможливо;
6.Неможливо;
7.Неможливо;
8.Неможливо;
9.Неможливо.
баланс
Дата подання: 13 грудня 2018 19:04
Дата відповіді: 14 грудня 2018 10:29
Відповідно до Додатку 3 ТД учасник повинен надати Копію балансу підприємства за останній квартал або за останній звітний період. Згідно п. 4. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до п.3 ст.11 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати. Відповідно до п.п. в) п.137.5. Податкового Кодексу України Річний податковий (звітний) період встановлюється для таких платників податку: платників податку, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), за попередній річний звітний (податковий) період, не перевищує 20 мільйонів гривень. При цьому до річного доходу від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначеного за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), включається дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), інші операційні доходи, фінансові доходи та інші доходи. Якщо підприємство зареєстровано в 2018р., строк здачі фінансової звітності відповідно 28.02.2019р., тобто на момент кінцевої подачі пропозиції підприємство не має балансу. Питання: 1. Можливо в цьому випадку надати довідку в довільній формі про відсутність балансу. 2. Чи не призведе подання зазначеної довідки замість балансу до відхилення пропозиції учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Встановлений кваліфікаційний критерій щодо подання фінансової звітності та рішення Загальних зборів учасників обумовлене Законом України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю.
За відсутністю в наявності у учасника балансу, у складі пропозиції необхідно подати лист-роз'яснення відсутності такого документу.
Проте, Рішення Загальних зборів про надання згоди на укладання договору за результатами даної закупівлі є обов'язковим.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-12-000483-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 11 січня 2019 13:19
Скарга щодо прийнятих замовником рішень по відкритим торгам на закупівлю товару
Оскарження рішень прийнятих Замовником
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 січня 2019 10:07
Рішення від 15.01.2019 № 401.pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 10:07
Рішення від 30.01.2019 № 1016.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2019 19:01

Документи подані скаржником

11 січня 2019 13:19
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

04 лютого 2019 19:01
Рішення від 30.01.2019 № 1016.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 1 505 000,00
UAH з ПДВ
1 505 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" 1 524 000,00
UAH з ПДВ
1 524 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гармонікс Плюс" 1 527 000,00
UAH з ПДВ
1 527 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2018 14:36
Електронний підпис
27 грудня 2018 17:48
Електронний підпис
27 грудня 2018 17:47
Уставні документи.rar
27 грудня 2018 17:47
Реєстр.pdf
27 грудня 2018 17:47
Лист для клієнтів.7z
27 грудня 2018 17:47
Додаток 7.rar
27 грудня 2018 17:47
Додаток 6.rar
27 грудня 2018 17:47
Додаток 5.rar
27 грудня 2018 17:47
Додаток 4.rar
27 грудня 2018 17:47
Додаток 3.rar
27 грудня 2018 17:47
Додаток 2.rar
27 грудня 2018 17:47
Додаток 1Працівники 2.rar
27 грудня 2018 17:47
Додаток 1.rar
27 грудня 2018 17:47
Додаток 1 Працівники.rar
27 грудня 2018 17:47
Додаток 1 Працівники 3.rar
27 грудня 2018 17:47
Довіреність.7z
27 грудня 2018 17:47
Гарантія 8069-18.7z
27 грудня 2018 17:47
Банківська ліцензія.7z
27 грудня 2018 17:47
Аренда транспорту.rar
27 грудня 2018 17:47
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

04 січня 2019 08:33
Електронний підпис
27 грудня 2018 11:25
Електронний підпис
24 грудня 2018 13:18
Електронний підпис
24 грудня 2018 13:16
Реєстр.pdf.p7s
24 грудня 2018 13:16
Реєстр.pdf
24 грудня 2018 13:16
Додаток 6 Листи згоди.pdf
24 грудня 2018 13:16
Додаток 3 ч.5 Талони.pdf.p7s
24 грудня 2018 13:16
Додаток 3 ч.5 Талони.pdf
24 грудня 2018 13:15
Додаток 3 Вимоги.pdf.p7s
24 грудня 2018 13:15
Додаток 3 Вимоги.pdf
24 грудня 2018 13:15
Додаток 2 Ст.17.pdf.p7s
24 грудня 2018 13:15
Додаток 2 Ст.17.pdf
24 грудня 2018 13:15
Додаток 1 ч.4 Звіти ЄСВ.pdf
24 грудня 2018 13:15
Додаток 1 ч.3 Транспорт.pdf
24 грудня 2018 13:15
Довідки.pdf.p7s
24 грудня 2018 13:15
Довідки.pdf
24 грудня 2018 13:15
Довідка про баланс.pdf.p7s
24 грудня 2018 13:15
Довідка про баланс.pdf
24 грудня 2018 13:15
Лист для клієнтів.7z
24 грудня 2018 13:15
Довіреність.7z
24 грудня 2018 13:15
Гарантія 7958-18.7z
24 грудня 2018 13:15
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"

ТОВ "Гармонікс Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Відхилено 1 505 000,00
UAH з ПДВ
03 січня 2019 10:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
#42032841
Переможець 1 524 000,00
UAH з ПДВ
03 січня 2019 14:15

Документи

03 січня 2019 10:51
Електронний підпис
03 січня 2019 10:51
Протокол 4.pdf

Документи

03 січня 2019 14:15
Електронний підпис
03 січня 2019 14:15
Протокол 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
#42032841
1 524 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2019 14:15
Електронний підпис
03 січня 2019 14:15
Протокол 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 16:23
Договір 8ЕЗ.pdf укладений
05 лютого 2019 16:23
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 12:41
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 16:33
Додаткова угода 1.pdf укладений
05 лютого 2019 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору. Узгоджене зменшення ціни.
Номер договору про закупівлю: 8/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/ЕЗ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 431 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 238 500,00 UAH)